1001 de moduri de a-ti recompensa angajatii
PRP: 40,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 30,00 lei
Diferență: 10,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Nelson Bob
Editura: LITERA
Anul publicării: 2013
Alertă stoc
DESCRIERE
Prin intermediul unei multitudini de exemple din activitatea unor companii, Bob Nelson ofera in cartea de fata un tezaur de idei, elemente de inspiratie si resurse care sa permita managerilor sa faca din apreciere, recunoastere si recompensare o componenta permanenta a repertoriului lor managerial. Majoritatea formelor de recompensa si recunoastere se inscriu in doua categorii: formale si informale. Recompensele formale tind sa fie programe planificate, structurate, care de regula se repeta de-a lungul timpului si continua ani de-a randul,
Cum ar fi premiile pentru„angajatul lunii“ sau„vechime in munca“. Recompensele informale sunt formele mai spontane, mai imediate de multumire si apreciere sincera pentru o treaba bine facuta. Adeseori sunt pline de prospetime si amuzante si pot fi folosite pentru a recompensa un anumit comportament, cum ar fi serviciul clienti, ideile sau lucrul in echipa care duc la scaderea costurilor, sau realizarile specifice mergand de la completarea unui raport interimar pana la terminarea unui proiect sau ducerea la bun sfarsit a unei vanzari esentiale. In general, cele mai pretuite forme de recunoastere s-au deplasat de la cele formale la cele informale si spontane, si de la cele materiale la cele nemateriale si interpersonale.
Recunoasterea si recompensele din aceste categorii costa putin, nimic sau mult; ele pot fi private sau publice; se pot centra pe o mare varietate de comportamente si realizari dorite sau pot fi orientate spre cateva obiective importante pentru organizatie. Cele mai eficiente recompense informale se leaga in cele din urma de programele formale de un anume tip sau viceversa.
Primele patru parti ale cartii se ocupa in principal de tipurile informale de recunoastere, astfel:
Partea I - Recunoasterea de zi cu zi a meritelor - aprecierea personala, directa; aprecierea scrisa; aprecierea electronica si aprecierea publica;
Partea a II-a - Recunoasterea informala si nemateriala a meritelor - sustinere si implicare, autonomie si autoritate, program de lucru flexibil si timp liber, pregatire profesionala si dezvoltarea carierei, disponibilitatea managerului si timpul acordat angajatilor;
Partea a III-a - Recunoasterea si recompensarea materiala a meritelor - premii pentru angajati model si realizari deosebite; bani, substituenti ai banilor, bonuri cadou, cadouri nominale, marfuri, alimente; privilegii speciale, beneficii si servicii pentru angajati;
Partea a IV-a - Recunoastere, recompensare si activitati in grup - de la programe de recunoastere a meritelor bazate pe grup pana la premii specifice pentru echipe, jocuri, concursuri, festivitati, petreceri, evenimente speciale si calatorii.
Ultimele doua parti se ocupa de tipuri mai formale de recunoastere a meritelor:
Partea a V-a - Recompense pentru realizari specifice - venituri din vanzari, serviciul cu clientii, sugestii pentru angajati, productivitatea si calitatea sau prezenta si protectia muncii;
Partea a VI-a - Programe organizationale formale de recompensare - programele de recompensare multilevel si sistemele de punctaj, aniversarile salariatilor si ale companiei, beneficiile si bonificatiile companiei, programele de caritate si in sprijinul comunitatii, precum si intrarea in posesia de actiuni ale companiei si parteneriat. Anexa include o lista a tuturor companiilor prezentate in carte.
Numar pagini: 352
Format: 130*200
Anul aparitiei: 2013
Cum ar fi premiile pentru„angajatul lunii“ sau„vechime in munca“. Recompensele informale sunt formele mai spontane, mai imediate de multumire si apreciere sincera pentru o treaba bine facuta. Adeseori sunt pline de prospetime si amuzante si pot fi folosite pentru a recompensa un anumit comportament, cum ar fi serviciul clienti, ideile sau lucrul in echipa care duc la scaderea costurilor, sau realizarile specifice mergand de la completarea unui raport interimar pana la terminarea unui proiect sau ducerea la bun sfarsit a unei vanzari esentiale. In general, cele mai pretuite forme de recunoastere s-au deplasat de la cele formale la cele informale si spontane, si de la cele materiale la cele nemateriale si interpersonale.
Recunoasterea si recompensele din aceste categorii costa putin, nimic sau mult; ele pot fi private sau publice; se pot centra pe o mare varietate de comportamente si realizari dorite sau pot fi orientate spre cateva obiective importante pentru organizatie. Cele mai eficiente recompense informale se leaga in cele din urma de programele formale de un anume tip sau viceversa.
Primele patru parti ale cartii se ocupa in principal de tipurile informale de recunoastere, astfel:
Partea I - Recunoasterea de zi cu zi a meritelor - aprecierea personala, directa; aprecierea scrisa; aprecierea electronica si aprecierea publica;
Partea a II-a - Recunoasterea informala si nemateriala a meritelor - sustinere si implicare, autonomie si autoritate, program de lucru flexibil si timp liber, pregatire profesionala si dezvoltarea carierei, disponibilitatea managerului si timpul acordat angajatilor;
Partea a III-a - Recunoasterea si recompensarea materiala a meritelor - premii pentru angajati model si realizari deosebite; bani, substituenti ai banilor, bonuri cadou, cadouri nominale, marfuri, alimente; privilegii speciale, beneficii si servicii pentru angajati;
Partea a IV-a - Recunoastere, recompensare si activitati in grup - de la programe de recunoastere a meritelor bazate pe grup pana la premii specifice pentru echipe, jocuri, concursuri, festivitati, petreceri, evenimente speciale si calatorii.
Ultimele doua parti se ocupa de tipuri mai formale de recunoastere a meritelor:
Partea a V-a - Recompense pentru realizari specifice - venituri din vanzari, serviciul cu clientii, sugestii pentru angajati, productivitatea si calitatea sau prezenta si protectia muncii;
Partea a VI-a - Programe organizationale formale de recompensare - programele de recompensare multilevel si sistemele de punctaj, aniversarile salariatilor si ale companiei, beneficiile si bonificatiile companiei, programele de caritate si in sprijinul comunitatii, precum si intrarea in posesia de actiuni ale companiei si parteneriat. Anexa include o lista a tuturor companiilor prezentate in carte.
Numar pagini: 352
Format: 130*200
Anul aparitiei: 2013
Transport in Bucuresti
-Edituri
-Top 10
-Cărţi noi
-Promoţii
-- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
OPINIA CITITORILOR