A lexicological approach to financial and business english (Abordare lexicologica a englezei financiare si de afaceri)

PRP: 11,56 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 9,94 lei
Diferență: 1,62 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2005

Alertă stoc

*
?
Completați adresa dumneavoastră de e-mail
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam

DESCRIERE

Alexander Hollinger este profesor universitar de limba engleza de afaceri si comunicare in afaceri la catedra de limbi germanice a ASE Bucuresti. Este licentiat si doctor in filologie al Universitatii din Bucuresti. A urmat cursuri de specializare la Universitatea din Lancaster– Marea Britanie si la Universitatea din Manchaster. A publicat numeroase articole si studii de specialitate. Titlurile catorva din volumele la care este autor sau coautor:· Corespondenta de afaceri in limbile romana si engleza (Teora)· Test your business english vocabulary (Teora)· Written Communication in Business English (Editura Universitara)· Contribution to a genre analysis of business letters (Cavallioti)· The vocabulary of business and financial english (Milena Press)· Essentials of accounting (Milena Press)· The language of accounting (Milena Press)· Essentials of financial english (Cavallioti)· The language of financial, banking and insurance english (Cavallioti)



Anul publicarii: 2005
Pagini: 166
Editia: I
 

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review

Titluri de aceiași autori

Created in 0.2041 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.