ActionScripting in Flash
PRP: 75,21 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 61,67 lei
Diferență: 13,54 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Phillip Kerman
Editura: TEORA
DESCRIERE
Despre carte
Construirea unei animatii liniare sau a unui film Flash cu un nivel mediu de interactivitate este relativ simpla. O data cu actualizarea de la Flash 4 la Flash 5, limbajul de programare ActionScript a devenit o parte si mai importanta a acestui produs. Stapanirea vastelor capacitati de programare ale programului Flash necesita insa mai mult decat o buna cunoastere a tehnicilor de programare - este nevoie de o intelegere perfecta a modului in care pot fi aplicate script-urile la sarcini specifice. Lucrarea se concentreaza asupra aplicatiilor practice ale programarii in Flash.
Structurata in doua parti, cartea incepe cu sectiunea "Elemente de baza" care clarifica fundamentele teoretice pe care un programator incepator este posibil sa nu le stapaneasca perfect, inclusiv teoria programarii generale. Apoi, se trece la aplicatii complexe ale script-urilor ActionScript in Flash, inclusiv functii, matrice, obiecte, obiecte Smart Clip si interfata cu datele externe.
Urmand sectiunii "Elemente de baza", sectiunea "Ateliere" contine 21 de aplicatii practice ale script-urilor ActionScript, care merg de la nivel incepator la nivel avansat.
Despre autor
Phillip Kerman este un programator, profesor si autor specializat in produse Macromedia. Diploma sa in Imagini si tehnologii fotografice de la Rochester Institute of Technology a fost dobandita in vremurile de demult, cand multimedia avea un cu totul alt inteles decat are azi. De exemplu, una dintre lucrarilor lui Phillip s-a referit la programarea prezentarilor cu mai multe proiectoare de diapozitive cu efecte speciale sincronizate la o coloana sonora - multimedia din anii 1980. In 1993, a descoperit ca programul Macromedia Authorware se potriveste perfect intereselor si abilitatilor sale. De-a lungul a sapte ani el a trebuit sa se adapteze la un total de 13 actualizari de versiune - Flash 5 fiind cea mai semnificativa dintre toate! Pe langa acumularea de cunostinte noi si consolidarea celor dobandite, Phillip considera ca activitatea didactica este cea mai mare provocare; a scris si alte carti referitoare la programul Flash si articole in publicatii cum ar fi Macworld, Macormdia User Jurnal si propria sa revista The Phillip Newsletter . Phillip a programat site-ul Web www.m-three.com (site realizat in intregime in programul Flash) pentru firma Paris France Inc. Ultima versiune a site-ului M3 a castigat categoria Navigare din Festivalul de filme de la Londra.
Construirea unei animatii liniare sau a unui film Flash cu un nivel mediu de interactivitate este relativ simpla. O data cu actualizarea de la Flash 4 la Flash 5, limbajul de programare ActionScript a devenit o parte si mai importanta a acestui produs. Stapanirea vastelor capacitati de programare ale programului Flash necesita insa mai mult decat o buna cunoastere a tehnicilor de programare - este nevoie de o intelegere perfecta a modului in care pot fi aplicate script-urile la sarcini specifice. Lucrarea se concentreaza asupra aplicatiilor practice ale programarii in Flash.
Structurata in doua parti, cartea incepe cu sectiunea "Elemente de baza" care clarifica fundamentele teoretice pe care un programator incepator este posibil sa nu le stapaneasca perfect, inclusiv teoria programarii generale. Apoi, se trece la aplicatii complexe ale script-urilor ActionScript in Flash, inclusiv functii, matrice, obiecte, obiecte Smart Clip si interfata cu datele externe.
Urmand sectiunii "Elemente de baza", sectiunea "Ateliere" contine 21 de aplicatii practice ale script-urilor ActionScript, care merg de la nivel incepator la nivel avansat.
Despre autor
Phillip Kerman este un programator, profesor si autor specializat in produse Macromedia. Diploma sa in Imagini si tehnologii fotografice de la Rochester Institute of Technology a fost dobandita in vremurile de demult, cand multimedia avea un cu totul alt inteles decat are azi. De exemplu, una dintre lucrarilor lui Phillip s-a referit la programarea prezentarilor cu mai multe proiectoare de diapozitive cu efecte speciale sincronizate la o coloana sonora - multimedia din anii 1980. In 1993, a descoperit ca programul Macromedia Authorware se potriveste perfect intereselor si abilitatilor sale. De-a lungul a sapte ani el a trebuit sa se adapteze la un total de 13 actualizari de versiune - Flash 5 fiind cea mai semnificativa dintre toate! Pe langa acumularea de cunostinte noi si consolidarea celor dobandite, Phillip considera ca activitatea didactica este cea mai mare provocare; a scris si alte carti referitoare la programul Flash si articole in publicatii cum ar fi Macworld, Macormdia User Jurnal si propria sa revista The Phillip Newsletter . Phillip a programat site-ul Web www.m-three.com (site realizat in intregime in programul Flash) pentru firma Paris France Inc. Ultima versiune a site-ului M3 a castigat categoria Navigare din Festivalul de filme de la Londra.
Transport in Bucuresti
-Edituri
-Top 10
-Cărţi noi
-Promoţii
-- 33,75 leiPRP: 45,00 lei
- 74,25 leiPRP: 99,00 lei
- 56,25 leiPRP: 75,00 lei
OPINIA CITITORILOR