Agresivitatea mediatica si personalitatea (Mihaela Sterian)
DESCRIERE
Cartea autorului Mihaela Sterian „Agresivitatea mediatica si personalitatea (Mihaela Sterian)" de la editura PAIDEIA
Lucrarea este expresia unei activitati stiintifice indelungate si sistematice si impune de la inceput prin noutatea problemei abordate – influenta memoriei mediatice asupra personalitatii de baza, cu referire speciala la tineri. Cum se poate constata, prin natura si implicatiile ei teoretice si aplicative, aceasta problema reclama o abordare complexa, multi si interdisciplinara. Tocmai o asemenea cale a ales-o si autoarea, coreland mai multe unghiuri de vedere – psihologic, antropologic, sociologic, culturologic.
Astfel ca, atat analiza teoretica, a aspectelor generale ale problemei, cat si cea faptica, a rezultatelor cercetarii empirice, se desfasoara pe coordonate largi, evidentiindu-se succesiv diferitele ipostaze ale relatiei dintre mijloacele mass-media si destinatari. Dintre toate componentele sistemului media, in prezent, televiziunea se situeaza pe primul loc in preferintele publicului, ajungandu-se chiar la crearea unei dependente psihologice de acest mijloc.
Autoarea analizeaza pe larg in lucrare aspectele psihologice ale relatiei TV si subiectul destinatar, evidentiindu-le atat laturile pozitive (cum ar fi, de exemplu, inducerea sentimentului de participare directa in actul comunicational, crearea sentimentului de a fi in actualitate, in insusi miezul evenimentelor, transcendand limitele timpului si spatiului real), cat si negative (superficializarea procesului de asimilare a mesajelor, ingustarea sferei pentru alte preocupari ca urmare a timpului indelungat petrecut in fata micului ecran, crearea unui univers virtual in care unii se pot refugia, ignorand sau minimalizand realitatea).
Autor: Mihaela Sterian
Anul publicarii; 2004
Format; 140 x 200 mm
Nr. pagini: 148
Colectia Psihologie
Transport in Bucuresti
-Edituri
-Top 10
-Cărţi noi
-Promoţii
-- 29,25 leiPRP: 39,00 lei
- 29,25 leiPRP: 39,00 lei
- 44,25 leiPRP: 59,00 lei
OPINIA CITITORILOR