Alegeri 2008. Volumul I: Campanii, lideri si sondaje
PRP: 36,95 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 31,78 lei
Diferență: 5,17 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Gheorghe Teodorescu
Editura: POLIROM
Anul publicării: 2009
DESCRIERE
Alegeri 2008. Volumul I: Campanii, lideri si sondaje.
Prezentare - Alegeri 2008. Volumul I: Campanii, lideri si sondaje.
Primul volum al Alegerilor 2008 ofera informatii detaliate cu privire la comportamentul electoral. Sint prezentate si comentate pe larg complexitatea
metodologica si tehnica a cercetarii si problemele de organizare, desfasurare si concretizare a ei, cu atit mai complicate cu cit factorul timp viteza
de obtinere si comunicare a rezultatelor– este o conditie extrem de restrictiva. Ultima parte este dedicata analizei politice, una dintre cele mai
puternice tehnici de investigare a politicii.
Toate materialele cuprinse in volum se bazeaza pe studii intreprinse de cercetatorii Institutului National pentru Studii de Opinie si Marketing
(INSOMAR).
„Rar a avut politica romaneasca mai multa nevoie de cercetare stiintifica decit in aceasta perioada marcata de incertitudine si instabilitate globala.
Si aceasta deoarece schimbarea perpetua a societatii romanesti– greu de considerat o«posttranzitie»– continua sa se desfasoare in ritm accelerat,
dar transformarile care au loc nu sint neaparat cele pe care si le-a propus clasa politica a societatii si uneori nici populatia. Iar conditia necesara
a cresterii rolului cercetarii stiintifice in decizia si activitatea politica incepe sa fie insotita de conditia suficienta a constientizarii de catre
lideri si institutii politice a nevoii de cunoastere stiintifica a propriei activitati si a societatii pe care incearca sa o gestioneze.”
(Vladimir Pasti)
Cuprins: Evolutiile economice si sociale in perioada 2005-2008 si impactul lor politic• Perceptii sociale in perioada preelectorala• Particularitatile
anului electoral 2008:„votul uninominal” si accentuarea absenteismului• Factori cu incidenta asupra votului• Absenteism electoral in Romania
• Proiectii electorale pentru 2009
Nr. pagini: 388
Format: 160x235
metodologica si tehnica a cercetarii si problemele de organizare, desfasurare si concretizare a ei, cu atit mai complicate cu cit factorul timp viteza
de obtinere si comunicare a rezultatelor– este o conditie extrem de restrictiva. Ultima parte este dedicata analizei politice, una dintre cele mai
puternice tehnici de investigare a politicii.
Toate materialele cuprinse in volum se bazeaza pe studii intreprinse de cercetatorii Institutului National pentru Studii de Opinie si Marketing
(INSOMAR).
„Rar a avut politica romaneasca mai multa nevoie de cercetare stiintifica decit in aceasta perioada marcata de incertitudine si instabilitate globala.
Si aceasta deoarece schimbarea perpetua a societatii romanesti– greu de considerat o«posttranzitie»– continua sa se desfasoare in ritm accelerat,
dar transformarile care au loc nu sint neaparat cele pe care si le-a propus clasa politica a societatii si uneori nici populatia. Iar conditia necesara
a cresterii rolului cercetarii stiintifice in decizia si activitatea politica incepe sa fie insotita de conditia suficienta a constientizarii de catre
lideri si institutii politice a nevoii de cunoastere stiintifica a propriei activitati si a societatii pe care incearca sa o gestioneze.”
(Vladimir Pasti)
Cuprins: Evolutiile economice si sociale in perioada 2005-2008 si impactul lor politic• Perceptii sociale in perioada preelectorala• Particularitatile
anului electoral 2008:„votul uninominal” si accentuarea absenteismului• Factori cu incidenta asupra votului• Absenteism electoral in Romania
• Proiectii electorale pentru 2009
Nr. pagini: 388
Format: 160x235
Transport in Bucuresti
-Edituri
-Top 10
-Promoţii
-- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
OPINIA CITITORILOR