Alexander Osterwalder, Business Model Generation

PRP: 119,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 97,58 lei
Diferență: 21,42 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Editura:
Anul publicării: 2017
Pagini: 282
Categoria: Bussines

DESCRIERE

Cartea autorului Alexander Osterwalder „Alexander Osterwalder, Business Model Generation" de la editura PUBLICA

Modelele de afaceri noi, dar disruptive sunt emblematice pentru generatia noastra. Cu toate acestea, nu sunt pe deplin intelese, chiar daca transforma mediile competitive din industrii. Business Model Generation iti ofera instrumente puternice, simple si testate pentru intelegerea, crearea, reglarea si implementarea modelelor de afaceri.

SCHIMBA MODUL IN CARE PRIVESTI MODELELE DE AFACERI
Business Model Generation te va invata tehnici influente si practice de inovatie, folosite in prezent de cele mai importante companii din intreaga lume. Vei afla cum sa intelegi, sa proiectezi si sa implementezi in mod sistematic un nou model de afaceri – sau sa analizezi si sa optimizezi unul vechi.

CREATA IN COLABORARE CU 470 SPECIALISTI DIN DOMENIUL STRATEGIEI
Business Model Generation pune in practica ceea ce promoveaza. A fost scrisa in colaborare cu 470 de utilizatori din 45 de tari ai tabloului modelului de afaceri si a fost finantata si produsa independent de industria editoriala traditionala. Dispune de un design foarte bine integrat, care capteaza atentia si care permite o aplicabilitate imediata.

CONCEPUTA PENTRU CEI CARE ACTIONEAZA
Business Model Generation este pentru cei pregatiti sa renunte la gandirea demodata si sa adopte modele noi, inovatoare si creatoare de valoare: directori, consultanti, antreprenori – si lideri ai tuturor organizatiilor.

Business Model Generation este un manual practic, motivational, pentru oricine depune eforturi sa imbunatateasca un model de afaceri – sau sa creeze unul nou.

Spre deosebire de alte manuale de management, volumul scris de Alexander Osterwalder si Yves Pigneur propune o „harta” a unei organizatii cladite pe noua piloni (printre care segmentele de clienti, propunerea de valoare, canalele, resursele‑cheie) – o constructie dinamica, la care lucreaza reprezentanti din mai multe departamente, nu doar directorii executivi. Este o carte foarte utila celor care aspira sa devina antreprenori, dar si profesionistilor din diverse domenii, care doresc sa afle mai multe despre modelele de afaceri. – Bogdan Ion, country managing partner EY Romania & Moldova

Nr. de pagini: 282
Anul aparitiei: 2017

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.4142 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.