Antreprenoriat in turism si industria ospitalitatii (Sergiu Rusu)
PRP: 39,90 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 34,31 lei
Diferență: 5,59 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Sergiu Rusu
Editura: C.H.BECK
Anul publicării: 2014
DESCRIERE
Detalii: Antreprenoriat in turism si industria ospitalitatii.
Cartea propune o analiza asupra realitatilor cu care se confrunta sectorul turismului romanesc si stabileste un profil pentru intreprinzatorii din acest domeniu, prezentand un mare interes pentru teoria si practica economica si manageriala si, cu precadere, pentru domeniul turismului.
Din cuprins
antreprenoriatul in economiile contemporane
antreprenoriatul in turism
micile afaceri si afacerile de familie in industria ospitalitatii si loisir-ului
intreprinzatorul si antreprenoriatul in turismul romanesc
cercetare la nivel national privind antreprenoriatul in turism
Puncte forte
oferirea unei imagini de ansamblu asupra situatiei turismului si antreprenoriatului in acest domeniu in Romania
identificarea dificultatilor cu care se confrunta intreprinzatorii de turism din tara noastra
formularea de recomandari privind politicile si strategiile de stimulare a antreprenoriatului romanesc din domeniul turismului
Despre autor
Cadru didactic in cadrul Universitatii„Aurel Vlaicu” din Arad, Facultatea de Stiinte Economice (din 2002); doctor in economie la Universitatea din Oradea (2014) si doctor in agronomie la Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara a Banatului din Timisoara (2007).
CUPRINS
Introducere IX
Capitolul 1. Antreprenoriatul in economiile contemporane 1
1.1 . Antreprenor si antreprenoriat: abordari conceptuale si
functionale 1
1 .1 .1 . Antreprenor si antreprenoriat: perspectiva
conceptelor 1
1.1.2. Antreprenorul: caracteristici si trasaturi 16
1.2. Mediul de afaceri si rolul acestuia in stimularea
antreprenoriatului 24
1.2.1. Antreprenorul si mediul de afaceri 24
1.2.2. Oportunitatile antreprenoriale si crearea de
noi afaceri 35
1.2.3. Dincolo de granite: antreprenorul transnational 37
1.3. Antreprenoriatul si cresterea economica inovatoare 40
1.3.1 Activitatile antreprenoriale si cresterea economica 40
1.3.2. Inovarea: proces al schimbarii si dezvoltarii 45
1.3.3. Antreprenorul: vector indispensabil al cresterii
economice 51
Capitolul 2. Antreprenoriatul in turism 63
2.1. Turismul in economia actuala 63
2.1.1. Turismul. Definire si evolutii 63
2.1.2. Importanta turismului in cadrul economiei 71
2.2. Aspecte teoretice privind antreprenoriatul
in turism 76
2.2.1. Antreprenoriatul si micile afaceri in turism 76
2.2.2. Avantajele si dezavantajele antreprenoriatului
in turism 82
2.3. Creativitate si inovare 89
2.3.1. Inovare, turism si antreprenoriat.. 89
2.3.2. Tehnologiile moderne si inovarea in turism 94
2.4. Forme si exemple de antreprenoriat in turism pe plan
mondial 97
2.4.1. Tarile europene si antreprenoriatul in turism 97
2.4.2. Antreprenoriatul in turism pe mapamond 107
Capitolul 3. Antreprenoriat, mici afaceri si afaceri de
familie in industria ospitalitatii si loisir-ului.. 113
3.1 . Industria ospitalitatii 113
VIII Antreprenoriat in turism si industria ospitalitatii
3.1.1. Conexiuni intre industria ospitalitatii si turism 115
3.1.2. Clasificarea si dimensiunile industriei ospitalitatii 119
3.2. Antreprenoriatul si industria ospitalitatii. Micile afaceri
de familie 130
3.2.1. Micile afaceri de familie 130
3.2.2. Antreprenoriatul si turismul rural 140
3.2.3. Antreprenoriatul in cadrul turismului de ferma 148
3.2.4. Antreprenoriatul in cadrul hotelurilor, motelurilor si
restaurantelor 152
Capitolul 4. Intreprinzatorul si antreprenoriatul in turismul
romanesc 157
4.1. Antreprenoriatul romanesc in turism: experiente si
invataminte 157
4.1.1. Scurt istoric al antreprenoriatului din tara noastra 157
4.1.2. Cazuri de succes din Romania 160
4.1.3. Dificultatile intampinate de intreprinzatorii romani 167
4.1.4. Politici si strategii de stimulare a antreprenoriatului
romanesc in turism 169
4.2. Profilul antreprenorial al intreprinzatorului roman din
turism 171
4.2.1. Profilul antreprenorial al intreprinzatorului din hoteluri si restaurante in functie de nivelul
de educatie 175
4.2.2. Profilul antreprenorial al intreprinzatorului din
hoteluri si restaurante in functie de sex 181
4.2.3. Profilul antreprenorial al intreprinzatorului din
hoteluri si restaurante in functie de varsta 187
4.2.4. Alte studii asupra situatiei intreprinzatorilor romani
din turism 196
Capitolul 5. Cercetare la nivel national privind
antreprenoriatul in turism si industria ospitalitatii. 199
Bibliografie 253
Data aparitiei: 25 Iun 2014
Nr pagini : 288
Cartea propune o analiza asupra realitatilor cu care se confrunta sectorul turismului romanesc si stabileste un profil pentru intreprinzatorii din acest domeniu, prezentand un mare interes pentru teoria si practica economica si manageriala si, cu precadere, pentru domeniul turismului.
Din cuprins
antreprenoriatul in economiile contemporane
antreprenoriatul in turism
micile afaceri si afacerile de familie in industria ospitalitatii si loisir-ului
intreprinzatorul si antreprenoriatul in turismul romanesc
cercetare la nivel national privind antreprenoriatul in turism
Puncte forte
oferirea unei imagini de ansamblu asupra situatiei turismului si antreprenoriatului in acest domeniu in Romania
identificarea dificultatilor cu care se confrunta intreprinzatorii de turism din tara noastra
formularea de recomandari privind politicile si strategiile de stimulare a antreprenoriatului romanesc din domeniul turismului
Despre autor
Cadru didactic in cadrul Universitatii„Aurel Vlaicu” din Arad, Facultatea de Stiinte Economice (din 2002); doctor in economie la Universitatea din Oradea (2014) si doctor in agronomie la Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara a Banatului din Timisoara (2007).
CUPRINS
Introducere IX
Capitolul 1. Antreprenoriatul in economiile contemporane 1
1.1 . Antreprenor si antreprenoriat: abordari conceptuale si
functionale 1
1 .1 .1 . Antreprenor si antreprenoriat: perspectiva
conceptelor 1
1.1.2. Antreprenorul: caracteristici si trasaturi 16
1.2. Mediul de afaceri si rolul acestuia in stimularea
antreprenoriatului 24
1.2.1. Antreprenorul si mediul de afaceri 24
1.2.2. Oportunitatile antreprenoriale si crearea de
noi afaceri 35
1.2.3. Dincolo de granite: antreprenorul transnational 37
1.3. Antreprenoriatul si cresterea economica inovatoare 40
1.3.1 Activitatile antreprenoriale si cresterea economica 40
1.3.2. Inovarea: proces al schimbarii si dezvoltarii 45
1.3.3. Antreprenorul: vector indispensabil al cresterii
economice 51
Capitolul 2. Antreprenoriatul in turism 63
2.1. Turismul in economia actuala 63
2.1.1. Turismul. Definire si evolutii 63
2.1.2. Importanta turismului in cadrul economiei 71
2.2. Aspecte teoretice privind antreprenoriatul
in turism 76
2.2.1. Antreprenoriatul si micile afaceri in turism 76
2.2.2. Avantajele si dezavantajele antreprenoriatului
in turism 82
2.3. Creativitate si inovare 89
2.3.1. Inovare, turism si antreprenoriat.. 89
2.3.2. Tehnologiile moderne si inovarea in turism 94
2.4. Forme si exemple de antreprenoriat in turism pe plan
mondial 97
2.4.1. Tarile europene si antreprenoriatul in turism 97
2.4.2. Antreprenoriatul in turism pe mapamond 107
Capitolul 3. Antreprenoriat, mici afaceri si afaceri de
familie in industria ospitalitatii si loisir-ului.. 113
3.1 . Industria ospitalitatii 113
VIII Antreprenoriat in turism si industria ospitalitatii
3.1.1. Conexiuni intre industria ospitalitatii si turism 115
3.1.2. Clasificarea si dimensiunile industriei ospitalitatii 119
3.2. Antreprenoriatul si industria ospitalitatii. Micile afaceri
de familie 130
3.2.1. Micile afaceri de familie 130
3.2.2. Antreprenoriatul si turismul rural 140
3.2.3. Antreprenoriatul in cadrul turismului de ferma 148
3.2.4. Antreprenoriatul in cadrul hotelurilor, motelurilor si
restaurantelor 152
Capitolul 4. Intreprinzatorul si antreprenoriatul in turismul
romanesc 157
4.1. Antreprenoriatul romanesc in turism: experiente si
invataminte 157
4.1.1. Scurt istoric al antreprenoriatului din tara noastra 157
4.1.2. Cazuri de succes din Romania 160
4.1.3. Dificultatile intampinate de intreprinzatorii romani 167
4.1.4. Politici si strategii de stimulare a antreprenoriatului
romanesc in turism 169
4.2. Profilul antreprenorial al intreprinzatorului roman din
turism 171
4.2.1. Profilul antreprenorial al intreprinzatorului din hoteluri si restaurante in functie de nivelul
de educatie 175
4.2.2. Profilul antreprenorial al intreprinzatorului din
hoteluri si restaurante in functie de sex 181
4.2.3. Profilul antreprenorial al intreprinzatorului din
hoteluri si restaurante in functie de varsta 187
4.2.4. Alte studii asupra situatiei intreprinzatorilor romani
din turism 196
Capitolul 5. Cercetare la nivel national privind
antreprenoriatul in turism si industria ospitalitatii. 199
Bibliografie 253
Data aparitiei: 25 Iun 2014
Nr pagini : 288
Transport in Bucuresti
-Edituri
-Top 10
-Cărţi noi
-Promoţii
-- 33,75 leiPRP: 45,00 lei
- 74,25 leiPRP: 99,00 lei
- 56,25 leiPRP: 75,00 lei
OPINIA CITITORILOR