Auditul in marketing - abordari conceptuale si operationale - Editia a II-a revazuta si adaugita

PRP: 23,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 18,40 lei
Diferență: 4,60 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Anul publicării: 2019
Categoria: Carti diverse

Alertă stoc

*
?
Completați adresa dumneavoastră de e-mail
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam

DESCRIERE

Cartea autorului Violeta Radulescu „Auditul in marketing - abordari conceptuale si operationale - Editia a II-a revazuta si adaugita" de la editura PRO UNIVERSITARIA

Fara indoiala, atunci cand cineva foloseste termenul de audit notorietatea spontana face ca asocierea realizata sa ne indrepte catre domeniul financiar-contabil. Putini cunosc faptul ca, inca din anul 1959, exista preocupari serioase pentru analizarea si imbunatatirea performantei activitatii de marketing, asa cum era definit pentru prima data auditul in marketing. Trecerea anilor si dezvoltarea intensiva a auditului de marketing a facut ca, in zilele noastre, sa asociem auditul de marketing cu procesul de planificare strategica de marketing, a carei importanta in elaborarea strategiei de marketing si a organizatiei este unanim recunoscuta. Aceasta lucrare isi propune sa fie un ghid pentru specialistul de marketing care intentioneaza sa isi perfectioneze abilitatile de cunoscator al pietei pe de o parte, si al organizatiei, pe de alta parte. Acest fapt subliniaza legatura necesara intre mediu extern si firma, pe baza unui mecanism care permite evaluarea, masurarea si controlul, atat de necesare in luarea deciziilor de marketing. Cele sapte capitole ale prezentei lucrari se constituie, de fapt, in sapte posibilitati de auditare, din perspectiva marketingului, cuprinzand componente cheie cum sunt: planificarea strategica de marketing, analiza mediului de marketing cu intreaga sa complexitate, planul de marketing al organizatiei, mixul de marketing cu cele patru componente clasice (produs, pret distributie si promovare), sistemul informational de marketing, organizarea activitatii de marketing si, extrem de importanta, dar mai putin abordata in literatura de specialitate, masurarea productivitatii activitatii de marketing. Deosebit de utile sunt cele zece situatii in care se foloseste auditul de marketing, prezentate in anexe, ce prezinta modalitati concrete de analiza a segmentarii utilizand criteriul demografic, geografic, psihografic si comportamental, precum si fise de analiza a procesului de planificare strategica de marketing, a componentelor mixului de marketing si a sistemului informational de marketing. Prin urmare, consider ca aceasta lucrare completeaza nivelul informatiilor necesare actualilor si viitorilor specialisti in marketing aducand un surplus consistent de valoare literaturii de marketing. Prof. univ. dr. Ionel Dumitru


Format: ACADEMIC
Anul aparitiei: Iunie 2019

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.2451 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.