Brand You 50. 50 de moduri in care va puteti transforma din angajat intr-un brand care exprima distinctie, implicare si pasiune!
PRP: 35,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 28,70 lei
Diferență: 6,30 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Tom Peters
Editura: PUBLICA
Anul publicării: 2009
DESCRIERE
Brand You 50. 50 de moduri in care va puteti transforma din angajat intr-un brand care exprima distinctie, implicare si pasiune!.
Prezentare - Brand You 50. 50 de moduri in care va puteti transforma din angajat intr-un brand care exprima distinctie, implicare si pasiune!.
Brand You 50 ne arata totul: de la cum sa ne cream propria carte de vizita la cum sa obtinem o slujba, de la cum sa ne construim lista de contacte la crearea propriei imagini, cu alte cuvinte, cum sa ne transformam portofoliul de aptitudini astfel incat sa ajungem la rezultate surprinzatoare! De fiecare data!
Prin intermediul a 50 de sectiuni usor de urmarit si peste 200 de activitati recomandate, Tom Peters ne arata cum sa devenim un Brand Personal unic,fabulos si performant.
Tehnologia se afla la carma revolutiei din lumea afacerilor. Cei care ii supravietuiesc vor trebui sa se adapteze si sa se reinventeze rapid. In acest context, Tom Peters explica ce se intampla, ofera instrumentele de care avem nevoie pentru a face fata provocarii si ne inspira sa trecem la actiune.
Este viitorul nostru, iar acestea sunt cartile noastre.
In ritmul rapid al lumii de astazi, suntem distincti... sau pierim. Supravietuiti, prosperati si triumfati devenind un Brand Personal!
Despre autor
Fara nici o indoiala, Tom Peters a contribuit la crearea managementului modern mai mult decat oricine in ultimii 60 de ani. In opinia publicatiilor Fortune, The Economist, The New Yorker si The Los Angeles Times, Tom este un„über-guru” al managementului si inventator al industriei de„management guru”.
Nascut in anul 1942, Tom Peters a devenit licentiat in constructii civile in 1965, urmand apoi studii de afaceri la Stanford Business School, unde a absolvit cursuri de MBA si doctorat. In 2004 a primit titlul de doctor de onoare de la Universitatea de Management din Moscova.
Supranumit„parintele corporatiei post-moderne”, Tom Peters este cel care a creat noua gandire de management, gratie energiei, stilului, influentei si ideilor sale.
Tom Peters ocupa pozitia 7 in clasamentul global al celor mai influenti ganditori de business Thinkers50.
Cuprins
1. Depinde de voi… si numai de voi
1a. Cand v-ati intrebat ultima oara: CE IMI DORESC SA FIU?
2. Trebuie! In sfarsit: E TIMPUL REVOLUTIEI GULERELOR ALBE!
3. Raspunsul meu (cel mai bun) la„revolutia gulerelor albe“: CREATI UN BRAND PERSONAL
3a. Formidabil! Brandul Personal la proportii mari. Ce-ar fi daca am avea fiecare propria„valoare de piata“?
4. Incepeti acum: folositi unul dintre aceste patru seturi— foarte practice— de instrumente de evaluare a Brandului Personal
4a. Avem nevoie de o imagine!
5. Uitati de„slujba“. Uitati de„sarcini“
5a. Daruiti-va din toata inima… unei vieti a proiectelor
6. Transformati-va intr-un pachet. Axioma: voi (eu!) sunteti un pachet!
7. Deveniti o corporatie
8. Brandul Personal/Eu S.A. se refera la valoarea voastra
9. Crearea unui Brand Personal necesita un portofoliu bogat de aptitudini si calitati
9a. Cuierul cu palarii! O alta abordare: adeptii brandului personal trebuie sa poarte mai multe„palarii“
10. Sunteti pregatiti sa jucati marele joc al afacerilor?
11. Oferiti lumii o imagine clara a ceea ce sunteti
12. Ganditi-va la functie!
13. Esti ceea ce faci
14. Mesaj pentru cei aflati in cautarea unui Brand Personal: acceptati politica realista de implementare
15. Valorificati sarcinile marunte si plictisitoare (VSM: voluntari pentru sarcini marunte.)
15a. Lucrati cu ce aveti (La naiba!) (si faceti ceva deosebit.) (La naiba!)
16. Stapaniti arta de a lucra pe cont propriu
17. Esentialul Brandului Personal: Un portofoliu remarcabil de proiecte WOW!
17a. Voi sunteti factorul WOW! Al fiecarui proiect
18. Concentrare
19. Sunteti propriii vostri clienti I: Ganditi-va la ei
20. Sunteti propriii vostri clienti II: Deveniti obsedati de ei
21. Competenta. Voi (eu!) trebuie sa fiti remarcabil de buni la c-e-v-a
22. Sunteti propria lista de contacte I: Organizati-va bine comunitatea/reteaua
22a. Fidelitatea. Noua fidelitate. Nu„fidelitatii fata de marca“ si fata de„lista de contacte“. Fidelitate fata de retea. Fidelitate fata de comunitate. Fidelitate fata de familia extinsa
23. Sunteti propria lista de contacte II: Sunteti atat de puternici/intelepti pe cat este lista voastra de„ciudati“!
24. Designul conteaza! Ideea importanta: Voi (Brandul vostru Personal) sunteti designeri. Punct
25. Deveniti maestri ai„liniilor extinse“
26. Sunteti propriile„idei marete“
27. Aveti nevoie de indrazneala pentru a„naviga!“ Pe valurile schimbarii. In fiecare zi.
28. Supuneti-va prestatiei
29. Pentru s-e-f-i: Ar trebui sa apreciati Brandul Personal!
30. Identitate!
31. Tineti minte: Un brand este o„dovada“ de incredere
32. Obsesia cartilor de vizita! Totul incepe cand/unde incepe
33. Creati un website WOW! (Punct.)
34. Alaturati-va Toastmasters. Sunteti propria„agentie“ de relatii publice
35. Ce ziceti de un optimism educat? Oamenii posomorati sunt rareori— niciodata?— Branduri Personale de succes
36. Inovati! Inovati! Inovati!
37. Investiti in voi insiva! O investitie formala in inovatie (I.F.I) este obligatorie!
38. Stimulati-va interesul. Iar. si iar. si iar
38a. Iubiti„platoul“
39. Eu S.A. are nevoie de un excelent consiliu director
40. Eu S.A. are nevoie de o„universitate“ proprie in prima linie
41. Nu neglijati niciodata procesul de cautare a talentelor… chiar daca sunteti un contabil marunt
42. Transformati„organizatia“ noastra/mea/voastra— eu& Co— in ceva special. De la bun inceput!
43. Brandurile Personale sunt lideri! La orice varsta!
44. Deveniti„obsedati de putere“
45. Care este planul vostru formal de marketing„din auzite“?
45a. V-a r-o-g s-a r-a-s-p-u-n-d-e-t-i: am eu cu a-d-e-v-a-r-a-t un„produs“?
46. O forta individuala la nivel global nu este o contradictie in noul mileniu
47. Vindeti!
48. Stiti sa„incheiati un targ“? Brandurile Personale trebuie sa stie sa„ceara afaceri“
49. Brandurile Personale sunt neloiale! (fata de o corporatie anume.)
50. Bun venit in natiunea Agentilor liberi
Curentul
Lecturi recomandate
Editia I 2009
10.5 x 17 cm
240 pagini
Prin intermediul a 50 de sectiuni usor de urmarit si peste 200 de activitati recomandate, Tom Peters ne arata cum sa devenim un Brand Personal unic,fabulos si performant.
Tehnologia se afla la carma revolutiei din lumea afacerilor. Cei care ii supravietuiesc vor trebui sa se adapteze si sa se reinventeze rapid. In acest context, Tom Peters explica ce se intampla, ofera instrumentele de care avem nevoie pentru a face fata provocarii si ne inspira sa trecem la actiune.
Este viitorul nostru, iar acestea sunt cartile noastre.
In ritmul rapid al lumii de astazi, suntem distincti... sau pierim. Supravietuiti, prosperati si triumfati devenind un Brand Personal!
Despre autor
Fara nici o indoiala, Tom Peters a contribuit la crearea managementului modern mai mult decat oricine in ultimii 60 de ani. In opinia publicatiilor Fortune, The Economist, The New Yorker si The Los Angeles Times, Tom este un„über-guru” al managementului si inventator al industriei de„management guru”.
Nascut in anul 1942, Tom Peters a devenit licentiat in constructii civile in 1965, urmand apoi studii de afaceri la Stanford Business School, unde a absolvit cursuri de MBA si doctorat. In 2004 a primit titlul de doctor de onoare de la Universitatea de Management din Moscova.
Supranumit„parintele corporatiei post-moderne”, Tom Peters este cel care a creat noua gandire de management, gratie energiei, stilului, influentei si ideilor sale.
Tom Peters ocupa pozitia 7 in clasamentul global al celor mai influenti ganditori de business Thinkers50.
Cuprins
1. Depinde de voi… si numai de voi
1a. Cand v-ati intrebat ultima oara: CE IMI DORESC SA FIU?
2. Trebuie! In sfarsit: E TIMPUL REVOLUTIEI GULERELOR ALBE!
3. Raspunsul meu (cel mai bun) la„revolutia gulerelor albe“: CREATI UN BRAND PERSONAL
3a. Formidabil! Brandul Personal la proportii mari. Ce-ar fi daca am avea fiecare propria„valoare de piata“?
4. Incepeti acum: folositi unul dintre aceste patru seturi— foarte practice— de instrumente de evaluare a Brandului Personal
4a. Avem nevoie de o imagine!
5. Uitati de„slujba“. Uitati de„sarcini“
5a. Daruiti-va din toata inima… unei vieti a proiectelor
6. Transformati-va intr-un pachet. Axioma: voi (eu!) sunteti un pachet!
7. Deveniti o corporatie
8. Brandul Personal/Eu S.A. se refera la valoarea voastra
9. Crearea unui Brand Personal necesita un portofoliu bogat de aptitudini si calitati
9a. Cuierul cu palarii! O alta abordare: adeptii brandului personal trebuie sa poarte mai multe„palarii“
10. Sunteti pregatiti sa jucati marele joc al afacerilor?
11. Oferiti lumii o imagine clara a ceea ce sunteti
12. Ganditi-va la functie!
13. Esti ceea ce faci
14. Mesaj pentru cei aflati in cautarea unui Brand Personal: acceptati politica realista de implementare
15. Valorificati sarcinile marunte si plictisitoare (VSM: voluntari pentru sarcini marunte.)
15a. Lucrati cu ce aveti (La naiba!) (si faceti ceva deosebit.) (La naiba!)
16. Stapaniti arta de a lucra pe cont propriu
17. Esentialul Brandului Personal: Un portofoliu remarcabil de proiecte WOW!
17a. Voi sunteti factorul WOW! Al fiecarui proiect
18. Concentrare
19. Sunteti propriii vostri clienti I: Ganditi-va la ei
20. Sunteti propriii vostri clienti II: Deveniti obsedati de ei
21. Competenta. Voi (eu!) trebuie sa fiti remarcabil de buni la c-e-v-a
22. Sunteti propria lista de contacte I: Organizati-va bine comunitatea/reteaua
22a. Fidelitatea. Noua fidelitate. Nu„fidelitatii fata de marca“ si fata de„lista de contacte“. Fidelitate fata de retea. Fidelitate fata de comunitate. Fidelitate fata de familia extinsa
23. Sunteti propria lista de contacte II: Sunteti atat de puternici/intelepti pe cat este lista voastra de„ciudati“!
24. Designul conteaza! Ideea importanta: Voi (Brandul vostru Personal) sunteti designeri. Punct
25. Deveniti maestri ai„liniilor extinse“
26. Sunteti propriile„idei marete“
27. Aveti nevoie de indrazneala pentru a„naviga!“ Pe valurile schimbarii. In fiecare zi.
28. Supuneti-va prestatiei
29. Pentru s-e-f-i: Ar trebui sa apreciati Brandul Personal!
30. Identitate!
31. Tineti minte: Un brand este o„dovada“ de incredere
32. Obsesia cartilor de vizita! Totul incepe cand/unde incepe
33. Creati un website WOW! (Punct.)
34. Alaturati-va Toastmasters. Sunteti propria„agentie“ de relatii publice
35. Ce ziceti de un optimism educat? Oamenii posomorati sunt rareori— niciodata?— Branduri Personale de succes
36. Inovati! Inovati! Inovati!
37. Investiti in voi insiva! O investitie formala in inovatie (I.F.I) este obligatorie!
38. Stimulati-va interesul. Iar. si iar. si iar
38a. Iubiti„platoul“
39. Eu S.A. are nevoie de un excelent consiliu director
40. Eu S.A. are nevoie de o„universitate“ proprie in prima linie
41. Nu neglijati niciodata procesul de cautare a talentelor… chiar daca sunteti un contabil marunt
42. Transformati„organizatia“ noastra/mea/voastra— eu& Co— in ceva special. De la bun inceput!
43. Brandurile Personale sunt lideri! La orice varsta!
44. Deveniti„obsedati de putere“
45. Care este planul vostru formal de marketing„din auzite“?
45a. V-a r-o-g s-a r-a-s-p-u-n-d-e-t-i: am eu cu a-d-e-v-a-r-a-t un„produs“?
46. O forta individuala la nivel global nu este o contradictie in noul mileniu
47. Vindeti!
48. Stiti sa„incheiati un targ“? Brandurile Personale trebuie sa stie sa„ceara afaceri“
49. Brandurile Personale sunt neloiale! (fata de o corporatie anume.)
50. Bun venit in natiunea Agentilor liberi
Curentul
Lecturi recomandate
Editia I 2009
10.5 x 17 cm
240 pagini
Transport in Bucuresti
-Edituri
-Top 10
-Cărţi noi
-Promoţii
-- 33,75 leiPRP: 45,00 lei
- 74,25 leiPRP: 99,00 lei
- 56,25 leiPRP: 75,00 lei
OPINIA CITITORILOR