BrandSimple. Cum reusesc cele mai bune branduri prin simplitate
PRP: 49,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 40,18 lei
Diferență: 8,82 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Adamson. Allen
Editura: PUBLICA
Anul publicării: 2010
Alertă stoc
DESCRIERE
Brandurile au fost si ele afectate de schimbarile culturale, sociale si geopolitice din ultimii ani.În plus, numarul lor e acum imens. Iar pe lânga ele s-aînmultit si numarul firmelor de branding, numarul consultantilor, al strategilor s.a.m.d.În acest context, s-ar putea spune ca au dreptate cei carora li se pare complicat sa construiasca o marca puternica si ca cei care reusesc sunt niste norocosi. Gresit.
În BrandSimple, Allen Adamson demonstreaza ca brandingul nu e neaparat complicat, vag si confuz. Dimpotriva, el sustine ca reteta succesului unui brand este una simpla. Asta daca te asiguri ca marca ta nu e doar deosebita, ci si deosebit de simpla: construieste-ti marca bazându-te pe o idee simpla, care poate fi adoptata de toata organizatia si poate fi aplicata coerentîn toate punctele de interactiune cu consumatorii.
Adamson aînvatat multe din experienta avuta cu unele dintre cele mai celebre marci si demistificaîn cartea lui lumea supraprocesata a brandingului.
În marea de carti ultraelaborate, hiperbolice si parabolice despre construirea unei marci, nicio alta carte nu ilustreaza mai bine cum poate fi simplificat procesul de branding pentru a obtine o marca puternica.
"Allen Adamson ne aduce aminte ca produsul e cel pe care-l avemîn fata ochilor,în timp ce marca esteîn mintea noastra. O marca buna se bazeaza pe o idee simpla, care e unica si relevanta. El ofera sugestii si zeci de exemple care-i vor inspira pe cei care vor sa ajunga la o idee de brand revolutionara."
Philip Kotler, Profesor de Marketing International,
Kellogg School of Management
"Ia mult timp sa construiesti un brand.În timp ceîncerci sa-l construiesti, se prea poate sa-lîngropi, de fapt. Asa ca merita sa stii ce faci. Daca mi s-ar cere sa recomand o carte despre marci, BrandSimple ar fi cea pe care as alege-o. Allen Adamson a surprins concepte de marca fundamentale si durabile, le-a explicat cu luciditate si le-a demonstrat validitatea prin multe exemple relevante. Cartea e o ilustrare perfecta a titlului."
Kenneth Roman, fost presedinte si CEO,
Ogilvy& Mather Worldwide
"În noua ordine a lumii economice, dominata de un exces al ofertei si de o tendinta accentuata de transformare a produselor de orice felîn bunuri de larg consum, viitorii câstigatori din zona de produse si servicii vor fi cei cu branduri puternice. BrandSimple croieste drumul catre construirea unor marci durabile, puternice. O carte care trebuie neaparat citita, scrisa de unul dintre liderii celei mai mari firme de consultantaîn materie de branding."
Peter Georgescu, fost presedinte si CEO,
Young& Rubicam
Cuprins
Multumiri
Prefata de Sir Martin Sorell
Introducere
Partea I - Ce stiu cele mai bune branduri
Capitolul 1. Saîncepem cu notiunile de baza
Capitolul 2. Scurta istorie a marcilor lumii- cât se poate de scurta
Capitolul 3. Ce s-a schimbat din 1970 si care sunt efectele acestei schimbari asupra brandurilor
Partea a II-a - Cum reusesc cele mai bune marci
Capitolul 4. Etapaîntâi: Stabilirea ideii de brand
Capitolul 5. Etapa a doua: Extragerea esentei ideii
Capitolul 6. Etapa a treia: Implicarea angajatilorîn realizarea ideii
Capitolul 7. Etapa a patra: Gânditi-va la numele brandului
Capitolul 8. Etapa a cincea: Creati semnale de branding dincolo de numele brandului
Capitolul 9. Zece fisiere mentale de salvat
Capitolul 10. Un ultim gând simplu
Editia I 2010
Format:14.5 x 20.5 cm
Nr. pag:336 pagini
În BrandSimple, Allen Adamson demonstreaza ca brandingul nu e neaparat complicat, vag si confuz. Dimpotriva, el sustine ca reteta succesului unui brand este una simpla. Asta daca te asiguri ca marca ta nu e doar deosebita, ci si deosebit de simpla: construieste-ti marca bazându-te pe o idee simpla, care poate fi adoptata de toata organizatia si poate fi aplicata coerentîn toate punctele de interactiune cu consumatorii.
Adamson aînvatat multe din experienta avuta cu unele dintre cele mai celebre marci si demistificaîn cartea lui lumea supraprocesata a brandingului.
În marea de carti ultraelaborate, hiperbolice si parabolice despre construirea unei marci, nicio alta carte nu ilustreaza mai bine cum poate fi simplificat procesul de branding pentru a obtine o marca puternica.
"Allen Adamson ne aduce aminte ca produsul e cel pe care-l avemîn fata ochilor,în timp ce marca esteîn mintea noastra. O marca buna se bazeaza pe o idee simpla, care e unica si relevanta. El ofera sugestii si zeci de exemple care-i vor inspira pe cei care vor sa ajunga la o idee de brand revolutionara."
Philip Kotler, Profesor de Marketing International,
Kellogg School of Management
"Ia mult timp sa construiesti un brand.În timp ceîncerci sa-l construiesti, se prea poate sa-lîngropi, de fapt. Asa ca merita sa stii ce faci. Daca mi s-ar cere sa recomand o carte despre marci, BrandSimple ar fi cea pe care as alege-o. Allen Adamson a surprins concepte de marca fundamentale si durabile, le-a explicat cu luciditate si le-a demonstrat validitatea prin multe exemple relevante. Cartea e o ilustrare perfecta a titlului."
Kenneth Roman, fost presedinte si CEO,
Ogilvy& Mather Worldwide
"În noua ordine a lumii economice, dominata de un exces al ofertei si de o tendinta accentuata de transformare a produselor de orice felîn bunuri de larg consum, viitorii câstigatori din zona de produse si servicii vor fi cei cu branduri puternice. BrandSimple croieste drumul catre construirea unor marci durabile, puternice. O carte care trebuie neaparat citita, scrisa de unul dintre liderii celei mai mari firme de consultantaîn materie de branding."
Peter Georgescu, fost presedinte si CEO,
Young& Rubicam
Cuprins
Multumiri
Prefata de Sir Martin Sorell
Introducere
Partea I - Ce stiu cele mai bune branduri
Capitolul 1. Saîncepem cu notiunile de baza
Capitolul 2. Scurta istorie a marcilor lumii- cât se poate de scurta
Capitolul 3. Ce s-a schimbat din 1970 si care sunt efectele acestei schimbari asupra brandurilor
Partea a II-a - Cum reusesc cele mai bune marci
Capitolul 4. Etapaîntâi: Stabilirea ideii de brand
Capitolul 5. Etapa a doua: Extragerea esentei ideii
Capitolul 6. Etapa a treia: Implicarea angajatilorîn realizarea ideii
Capitolul 7. Etapa a patra: Gânditi-va la numele brandului
Capitolul 8. Etapa a cincea: Creati semnale de branding dincolo de numele brandului
Capitolul 9. Zece fisiere mentale de salvat
Capitolul 10. Un ultim gând simplu
Editia I 2010
Format:14.5 x 20.5 cm
Nr. pag:336 pagini
Transport in Bucuresti
-Edituri
-Top 10
-Cărţi noi
-Promoţii
-- 33,75 leiPRP: 45,00 lei
- 74,25 leiPRP: 99,00 lei
- 56,25 leiPRP: 75,00 lei
OPINIA CITITORILOR