CALEA GALLUP. ECONOMIA EMOTIONALA.

Preț: 15,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2007
Pagini: 248

DESCRIERE

In domeniul progresului in afaceri, Organizatia GALLUP a oferit resurse valoroase prin cele doua carti de baza, aparute si la Editura Allfa: Manager contra curentului si Descopera-ti punctele forte cu testul Clifton (StrenghtsFinder). Acestea au fost considerate best-seller-uri de catre ziarele New York Times si Wall Street Journal. In cel mai recent ghid al sau, cea mai cunoscuta firma de consultanta de management din lume va dezvaluie cel mai valoros bun al companiei dumneavoastra si va arata cum dezvoltarea acestui bun poate duce la un salt enorm in ceea ce priveste eficienta costurilor si profiturile.

Ce au in comun cele mai puternice organizatii din lume? Faptul ca ele stiu ca cele mai valoroase resurse ale lor sunt proprii lor angajati si clientii. Ele stiu ca oamenii reactioneaza mai intai emotional si abia apoi rational. Tocmai de aceea, atat angajatii cat si clientii trebuie sa fie implicati afectiv, pentru ca organizatia sa-si atinga potentialul deplin. Cercetarile Gallup au descoperit secretele crearii si administrarii unei „economii emotionale” care sa-i ofere companiei dumneavoastra cele mai eficiente cai de succes.

Economia emotionala – Calea sigura catre succes va arata ca modul clasic de a implica oamenii nu se mai aplica in prezent. In schimb, ofera un sistem denumit Calea Gallup, elaborat pe baza unor strategii revolutionare, care si-a demonstrat eficienta si este aplicata de cele mai puternice companii. Veti afla care sunt conditiile unui loc de munca eficient, cum sa realizati legaturi durabile intre angajati si clienti cu ajutorul celor 34 de Directii catre performanta superioara, veti afla cele trei metode principale care determina productivitatea si dezvoltarea companiilor, veti descoperi cei mai eficienti factori motivationali ai angajatilor si clientilor si multe altele.

Daca ignorati existenta economiei emotionale, veti pierde din performanta financiara Ajutandu-va sa stabiliti legaturi semnificative cu fiecare angajat si client in parte, aceasta cale va ofera o cale noua, unica, pe care compania dumneavoastra sa o urmeze. Ceea ce trebuie sa faceti este sa apreciati si sa dezvolatati relatiile umane din jurul dumneavoastra, pentru a va transforma stilul de afaceri, incepand chiar de astazi.

Curt Coffman este coautor al best-seller-ului Manager contra curentului si liderul Practicii globale din cadrul Organizatiei Gallup pentru programul de management Q12.
Gabriel Gonzalez-Molina este Liderul Practicii globale din cadrul Organizatiei Gallup pentru administrarea Caii Gallup. Este doctor in stiinte sociale.

Nr. de pagini: 248
Anul aparitiei: 2007
Autori: Gabriel Gonzalez - Molina

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.2179 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.