Cand cumparatorul spune nu. Strategii esentiale pentru a realiza o vanzari - Tom Hopkins si Ben Katt
PRP: 39,90 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 25,94 lei
Diferență: 13,96 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Tom Hopkins
Editura: BUSINESSTECH
Anul publicării: 2016
DESCRIERE
CAND CUMPARATORUL SPUNE “ NU” este o carte de strategii esentiale pentru a realiza o vanzare. Este o carte plina de explicatii si detalii cu exemple de dialog din situatii reale. Este o bijuterie tehnica ce contine pasii necesari care te vor instrui si ghida de acum inainte de la momentul de stabilire a legaturii cu potentialul client si pana in momentul in care acesta rosteste binecuvantatul DA!
Prima sectiune se ocupa direct de cat de inconfortabil emotional este sa auzi un “nu”. Vei afla cat de multe sensuri posibile are cuvantul “nu” si vei beneficia de o prezentare generala a primului sistem de vanzari complet din lume: Modelul Circular al Persuasiunii.
Sectiunea a doua analizeaza fiecare etapa a procesului de vanzare care te conduce la prima ocazie de finalizare. Sunt detaliate motivele pentru care cumparatorul prefera sa spuna “nu”. Vei afla:
- Moduri nonverbale pentru a stabili o legatura empatica.
- Un set de intrebari de explorare pentru etapa in care identifici nevoile cumparatorului.
- Cateva concepte puternice pentru prezentarea solutiilor.
- Care sunt cele mai mari greseli pe care le-ai putea face in timpul etapei de finalizare a vanzarii.
Sectiunea a treia detalieaza cum sa reactionezi efectiv atunci cand cumparatorii spun “nu”. Vei invata cum sa folosesti obiectiile si intrebarile lor ca sa-i conduci la un moment favorabil deciziei. De asemenea, descoperi care sunt tehnicile de negociere castigatoare pentru ambele parti.
Din cea de-a patra sectiune vei afla cum sa raspunzi atunci cand cumparatorii spun “da”. Afli, in sfarsit, cum sa creezi de-a lungul intregii intalniri conditiile care sa iti favorizeze obtinerea unor referinte solide - exact genul de referinte de care ai nevoie ca sa iti asiguri viitoare intalniri de vanzari si viitoare vanzari.
Autori: Tom Hopkins si Ben Katt
Anul aparitiei: 2016
Prima sectiune se ocupa direct de cat de inconfortabil emotional este sa auzi un “nu”. Vei afla cat de multe sensuri posibile are cuvantul “nu” si vei beneficia de o prezentare generala a primului sistem de vanzari complet din lume: Modelul Circular al Persuasiunii.
Sectiunea a doua analizeaza fiecare etapa a procesului de vanzare care te conduce la prima ocazie de finalizare. Sunt detaliate motivele pentru care cumparatorul prefera sa spuna “nu”. Vei afla:
- Moduri nonverbale pentru a stabili o legatura empatica.
- Un set de intrebari de explorare pentru etapa in care identifici nevoile cumparatorului.
- Cateva concepte puternice pentru prezentarea solutiilor.
- Care sunt cele mai mari greseli pe care le-ai putea face in timpul etapei de finalizare a vanzarii.
Sectiunea a treia detalieaza cum sa reactionezi efectiv atunci cand cumparatorii spun “nu”. Vei invata cum sa folosesti obiectiile si intrebarile lor ca sa-i conduci la un moment favorabil deciziei. De asemenea, descoperi care sunt tehnicile de negociere castigatoare pentru ambele parti.
Din cea de-a patra sectiune vei afla cum sa raspunzi atunci cand cumparatorii spun “da”. Afli, in sfarsit, cum sa creezi de-a lungul intregii intalniri conditiile care sa iti favorizeze obtinerea unor referinte solide - exact genul de referinte de care ai nevoie ca sa iti asiguri viitoare intalniri de vanzari si viitoare vanzari.
Autori: Tom Hopkins si Ben Katt
Anul aparitiei: 2016
Transport in Bucuresti
-Edituri
-Top 10
-Cărţi noi
-Promoţii
-- 33,75 leiPRP: 45,00 lei
- 74,25 leiPRP: 99,00 lei
- 56,25 leiPRP: 75,00 lei
OPINIA CITITORILOR