Cercetarea practica de marketing (O noua editie a unei lucrari fundamentale)
PRP: 115,60 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 98,26 lei
Diferență: 17,34 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Petre Datculescu
Editura: BRANDBUILDERS
Anul publicării: 2013
DESCRIERE
Aceasta lucrare de referinta contine o ampla trecere in revista a modalitatilor avansate de cercetare pentru adoptarea deciziilor de marketing strategic si operational. Printre caracteristicile exceptionale ale cartii se numara:
- Orientarea practica
- Abordarea in detaliu a metodologiei
- Conectarea stransa a cercetarii la problema concreta de marketing
- Modalitati extinse de analiza
- Un registru bogat de metode de masurare, procedee de esantionare si tehnici statistice, explicate simplu si oferite“gata pentru a fi folosite”Petre Datculescu este doctor in psihologie, consultant de marketing si director al institutului privat IRSOP Market Research& Consulting, intemeiat in 1990.
Aceasta carte este editia a doua a lucrarii„Cercetarea de Marketing“ publicata de autor la editura Brandbuilders in 2006.
Cartea a fost revazuta, adaugita tematic si suplimentata substantial cu in formatie practica aplicativa. Acesta este motivul pentru care titlul cartii a fost schimbat in„Cercetarea Practica de Marketing“.
De ce o noua carte despre cercetare? Ce avantaje aduce in plus noua lucrare? Primul obiectiv al cartii si indeosebi al actualei editii este apropierea mai mare a cercetarii de marketingul strategic si operational. Am folosit o abordare care mareste atat vizibilitatea, cat si valoarea legaturii dintre cercetare si activitatea practica de marketing.
Mai precis:
- Modelele de cercetare sunt prezentate pornind de la obiectivele de marketing pe care trebuie sa le serveasca si nu de la teoria si practica cer cetarii stiintifice.
- Directiile si modalitatile de cercetare sunt analizate in cadrul activitatilor pe care le desfasoara marketingul in elaborarea strategiei de piata si in gestionarea mixului de marketing: produsul, pretul, distributia si promovarea.
- In prezentarea cercetarilor, un accent special este pus pe modul in care problema
specifi ca de marketing dicteaza modalitatea specifica de abordare.
- Astfel, rezulta in mod clar ca metodele nu au aplicabilitate universala si trebuie alese
in stricta concordanta cu natura problemei cercetate.
- Al doilea obiectiv al cartii este sa completeze informatia academica din domeniul
cercetarii de marketing cu solutii si recomandari practice pentru realizarea
cercetarilor in cadrul marketingului real.
- Al treilea obiectiv este surprinderea evolutiilor noi. In cei 6 ani care s-au scurs de la editia precedenta, in cercetarea aplicativa de marketing au aparut domenii noi, ca de pilda cercetarea functionalitatii site-urilor web, a crescut importanta marketingului social, s-au dezvoltat tehnologiile de cercetare baza te pe internet.
Actuala editie incearca sa reflecte aceste evolutii.
Dimensiune carte: 16, 5x23, 5x 4, 5cm
Anul aparitiei: 2013
Nr. pagini: 814
- Orientarea practica
- Abordarea in detaliu a metodologiei
- Conectarea stransa a cercetarii la problema concreta de marketing
- Modalitati extinse de analiza
- Un registru bogat de metode de masurare, procedee de esantionare si tehnici statistice, explicate simplu si oferite“gata pentru a fi folosite”Petre Datculescu este doctor in psihologie, consultant de marketing si director al institutului privat IRSOP Market Research& Consulting, intemeiat in 1990.
Aceasta carte este editia a doua a lucrarii„Cercetarea de Marketing“ publicata de autor la editura Brandbuilders in 2006.
Cartea a fost revazuta, adaugita tematic si suplimentata substantial cu in formatie practica aplicativa. Acesta este motivul pentru care titlul cartii a fost schimbat in„Cercetarea Practica de Marketing“.
De ce o noua carte despre cercetare? Ce avantaje aduce in plus noua lucrare? Primul obiectiv al cartii si indeosebi al actualei editii este apropierea mai mare a cercetarii de marketingul strategic si operational. Am folosit o abordare care mareste atat vizibilitatea, cat si valoarea legaturii dintre cercetare si activitatea practica de marketing.
Mai precis:
- Modelele de cercetare sunt prezentate pornind de la obiectivele de marketing pe care trebuie sa le serveasca si nu de la teoria si practica cer cetarii stiintifice.
- Directiile si modalitatile de cercetare sunt analizate in cadrul activitatilor pe care le desfasoara marketingul in elaborarea strategiei de piata si in gestionarea mixului de marketing: produsul, pretul, distributia si promovarea.
- In prezentarea cercetarilor, un accent special este pus pe modul in care problema
specifi ca de marketing dicteaza modalitatea specifica de abordare.
- Astfel, rezulta in mod clar ca metodele nu au aplicabilitate universala si trebuie alese
in stricta concordanta cu natura problemei cercetate.
- Al doilea obiectiv al cartii este sa completeze informatia academica din domeniul
cercetarii de marketing cu solutii si recomandari practice pentru realizarea
cercetarilor in cadrul marketingului real.
- Al treilea obiectiv este surprinderea evolutiilor noi. In cei 6 ani care s-au scurs de la editia precedenta, in cercetarea aplicativa de marketing au aparut domenii noi, ca de pilda cercetarea functionalitatii site-urilor web, a crescut importanta marketingului social, s-au dezvoltat tehnologiile de cercetare baza te pe internet.
Actuala editie incearca sa reflecte aceste evolutii.
Dimensiune carte: 16, 5x23, 5x 4, 5cm
Anul aparitiei: 2013
Nr. pagini: 814
Transport in Bucuresti
-Edituri
-Top 10
-Cărţi noi
-Promoţii
-- 33,75 leiPRP: 45,00 lei
- 74,25 leiPRP: 99,00 lei
- 56,25 leiPRP: 75,00 lei
OPINIA CITITORILOR