Cercetari de marketing

Preț: 85,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor:
Editura:

DESCRIERE

Prima parte a manualului defineste problema de marketing si ii explica evolutia si contextul actual. Partea a doua si cea mai consistenta a lucrarii, se axeaza pe formularea proiectarii cercetarilor de marketing aducand la cunostinta cititorului diferitele tipuri de cercetare, printre care se regasesc cercetarea exploratorie sau cea cauzala, mai apoi explicand modul in care proiectarea chestionarului are loc si in cele din urma axandu-se pe un alt aspect crucial al unei cercetari  -  esantionarea.  Ultima  parte  aduce  in  atentie  procesul  colectarii  datelor  necesare, pregatirea  si  analiza  datelor  colectate,  precum  si  realizarea  raportului  final  si  modul  in  care acesta urmeaza mai apoi a fi prezentat factorilor decizionali.

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.1879 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.