Cercetari de marketing

PRP: 40,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 35,20 lei
Diferență: 4,80 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 973-9021-76-X
Editura:
Anul publicării: 2007
Pagini: 662

Alertă stoc

*
?
Completați adresa dumneavoastră de e-mail
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam

DESCRIERE

Cercetari de marketing - Iacob Catanoiu.

Cuprins:

Prefata (p13)

PARTEA I - INTRODUCERE IN CERCETAREA DE MARKETING (p15)
Cap. 1. Coordonatele definitorii ale cercetarii de marketing (p17)
Cap. 2. Perspectiva manageriala asupra cercetarii de marketing (p31)

PARTEA A II-A - TIPOLOGIA SI PROCESUL CERCETARILOR DE MARKETING (p67)
Cap. 3. Tipologia cercetarilor de marketing (p69)
Cap. 4. Procesul cercetarii de marketing (p87)

PARTEA A III-A - MASURAREA IN CERCETAREA DE MARKETING (p145)
Cap. 5. Masurarea fenomenelor in cercetarile de marketing (p147)
Cap. 6. Evaluarea acuratetei masurarilor in cercetarile de marketing (p169)

PARTEA A IV-A - MODALITATILE DE OBTINERE A DATELOR IN CERCETARILE DE MARKETING (p179)
Cap. 7. Investigarea datelor secundare (p181)
Cap. 8. Cercetari calitative de marketing (p191)
Cap. 9. Observarea (p227)
Cap. 10. Sondajul (p261)
Cap 11. Proiectarea chestionarului (p311)
Cap. 12. Tipologia erorilor asociate sondajului (331)
Cap. 13. Experimentul in cercetarile de marketing (p363)
Cap. 14. Experimente cu un singur factor (p381)
Cap. 15. Experimente multifactoriale, patratele latine si patratele greco-latine (p397)
Cap. 16. Simularea fenomenului de marketing (p417)
Cap. 17. Fundamentele esantionarii (p459)
Cap. 18. Determinarea dimensiunii esantionului si alegerea metodei de esantionare (p475)

PARTEA A V-A - ANALIZA DATELOR SI PREVIZIUNEA FENOMENELOR IN CERCETARILE DE MARKETING (p509)
Cap. 19. Analiza univariata a datelor in cercetarile de marketing (p511)
Cap. 20. Modalitati de analiza bivariata. Analiza gradului de asociere (p517)
Cap. 21. Tehnici de analiza multivariata (p533)
Cap. 22. Previziuni de marketing (p545)

PARTEA A VI-A - COMUNICATIILE SI ETICA IN CERCETARILE DE MARKETING (p579)
Cap. 23. Prezentarea rezultatelor cercetarilor de marketing (p581)
Cap. 24. Etica in cercetarile de marketing (p595)

PARTEA A VII-A - CERCETARILE DE MARKETING INTERNATIONAL (p609)
Cap. 25. Specificitati ale cercetarii de marketing international (p611)
Bibliografie (p653)

Descriere:

Cartea este destinata celor ce doresc sa devina profesionisti in domeniul cercetarilor de marketing. Principalele segmente de piata ale caror necesitati au fost considerate sunt, pe de o parte, cei ce urmeaza forme de invatamant universitar si postuniversitar, care includ in structura lor domeniul cercetarilor de marketing, iar pe de alta parte, membrii departamentelor de marketing sai ai colectivelor de cercetari de marketing, care sunt implicati, in mod direct, in realizarea sau analiza unor programe de cercetare.

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.2479 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.