Charles Duhigg, Puterea obisnuintei - De ce facem ceea ce facem in viata si in afaceri

PRP: 65,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 53,30 lei
Diferență: 11,70 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2016
Pagini: 472

DESCRIERE

In Puterea obisnuintei, Charles Duhigg ne poarta spre culmile palpitante ale descoperirilor stiintifice care explica de ce exista deprinderile si cum pot fi modificate acestea. Cu ajutorul unor istorisiri captivante, care ne poarta din salile de sedinte ale conducerii companiei Procter& Gamble pana la marginea terenurilor pe care se disputa meciurile din NFL si la linia frontului din timpul miscarii pentru drepturi civile, Duhigg prezinta un mod cu totul nou de intelegere a naturii umane si a potentialului sau.

In esenta, Puterea obisnuintei contine un argument incurajator: cheia reusitei noastre de a face cu regularitate exercitii fizice, de a slabi, de a fi mai productivi si de a avea succes este intelegerea modului in care functioneaza deprinderile. Dupa cum arata Duhigg, valorificand aceasta noua stiinta, ne putem transforma afacerile, comunitatile si vietile noastre.

O examinare noua a modului in care comportamentele de rutina ne iau in stapanire si un raspuns la intrebarea daca sunt susceptibile de schimbare. Toate istorisirile povestite de Duhigg sunt fascinante in ele insele, dar capata o cu totul alta dimensiune cand se unesc cu modul autorului de a cerceta deprinderile. Associated Press

In ultimii ani, au fost efectuate numeroase cercetari asupra modului in care suntem modelati de propriile deprinderi, o activitate stiintifica foarte frumos descrisa in noua carte a lui Charles Duhigg, Puterea obisnuintei. David Brooks, The New York Times

O carte de prima mana, bazata pe un volum impresionant de cercetari, scrisa intr-un stil sprinten si care gaseste echilibrul potrivit intre seriozitatea intelectuala si sfaturile practice despre modul in care putem scapa de obisnuintele noastre rele. The Economist

Nu veti mai avea niciodata exact aceeasi viziune despre voi, despre organizatia sau lumea voastra. Daniel H. Pink, autorul cartilor Drive si A vinde e omeneste

O carte amuzanta, agreabila, fascinanta. O privire serioasa, indreptata spre stiinta formarii si a modificarii deprinderilor. The New York Times Book Review

Nr. de pagini: 472
Anul aparitiei: 2016

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.2491 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.