Client o data, client mereu. Cum sa oferi servicii care iti fidelizeaza clientii
PRP: 49,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 40,18 lei
Diferență: 8,82 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Chris Daffy
Editura: PUBLICA
Anul publicării: 2009
DESCRIERE
Client o data, client mereu. Cum sa oferi servicii care iti fidelizeaza clientii.
Cuprins - Client o data, client mereu.
Introducere la editia in limba romana
Multumiri
1. Introducere: inapoi in viitor
2. Nevoia pentru obsesia clientului
3. Clientii sunt insasi afacerea
4. Loialitate si valoare pe durata de viata a clientului
5. Reactiile predictibile— deci usor de planificat— ale clientilor la serviciile oferite
6. Clienti incantati
7. Managementul perceptiilor clientilor
8. Cum sa obtii feedback de la clienti
9. Si angajatii sunt clienti
10. Strategii, sisteme si standarde ale grijii pentru client
11. Grija pentru client si lideri
12. De la succes la esec: pericolul suficientei
13. Cum se reflecta in profituri servirea de calitate a clientilor
14. De la vorbe la fapte
15. Cum gasim fondurile?
16. Servire.com
17. Concluzie: just do it!
Epilog. Sa stam de vorba
Bibliografie
Despre carte
Client o data, client mereu este bestsellerul unui specialist in domeniul serviciilor pentru clienti. Cartea ofera idei si sfaturi usor de inteles si de aplicat, bazate pe experienta de 30 de ani in marketing, vanzari si management a autorului. Chris Daffy scrie intr-un mod antrenant si creativ, organizandu-si materialul in functie de cateva concepte-cheie pe care le grupeaza sub numele glumet„Legile lui Daffy“. El renunta la orice jargon si vorbeste pe limba tuturor, fiindca serviciile pentru clienti nu inseamna pentru el doar o strategie in afaceri, ci si un raport interactiv si reciproc profitabil.
Rapiditatea cu care s-a epuizat primul tiraj, publicat in 1996, este cea mai buna pledoarie pentru felul in care Daffy stie sa-si atraga si cultive clientii. Datorita comenzilor facute in avans de oamenii de afaceri cu care a colaborat, prima editie a disparut din librarii in mai putin de noua luni.Între timp, Client o data, client mereu a cunoscut cateva reeditari, autorul introducand idei noi si chiar un capitol nou, despre vanzarile online.
Despre autor
Chris Daffy este un conferentiar renumit si unul dintre cei mai importanti experti britanici in serviciile pentru clienti. Interesat de acest domeniu de mai mult de 20 de ani, a fost organizator si a tinut prelegeri in toata lumea: Statele Unite, Olanda, Franta, Germania sunt doar cateva dintre tarile unde a fost invitat.În anul 2000 a creat Academy of Service Excellence, al carei presedinte este si in prezent, iar printre clientii lui se numara American Express, BBC, Hewlett– Packard, Microsoft, Royal Bank of Scotland si Toyota.
Dorinta lui de a promova si sustine abordarea afacerilor din perspectiva atentiei orientate catre consumatori l-a adus si in Romania in 2005. Iar renumele i-a fost confirmat de faptul ca, drept urmare a acestei conferinte de la Bucuresti, a fost cooptat de o companie locala de consultanta.
Prima lui carte, Client o data, client mereu, a devenit bestseller imediat dupa lansare, ca si conferintele video Customers for Life (1996) si Famous for Service (1999). La inceputul anului 2009 a publicat o a doua carte, How to WOW your customers.
Traducator: Diana Maria Voicu
Format: 14.5 x 20.5 cm
Nr.pagini: 336
Introducere la editia in limba romana
Multumiri
1. Introducere: inapoi in viitor
2. Nevoia pentru obsesia clientului
3. Clientii sunt insasi afacerea
4. Loialitate si valoare pe durata de viata a clientului
5. Reactiile predictibile— deci usor de planificat— ale clientilor la serviciile oferite
6. Clienti incantati
7. Managementul perceptiilor clientilor
8. Cum sa obtii feedback de la clienti
9. Si angajatii sunt clienti
10. Strategii, sisteme si standarde ale grijii pentru client
11. Grija pentru client si lideri
12. De la succes la esec: pericolul suficientei
13. Cum se reflecta in profituri servirea de calitate a clientilor
14. De la vorbe la fapte
15. Cum gasim fondurile?
16. Servire.com
17. Concluzie: just do it!
Epilog. Sa stam de vorba
Bibliografie
Despre carte
Client o data, client mereu este bestsellerul unui specialist in domeniul serviciilor pentru clienti. Cartea ofera idei si sfaturi usor de inteles si de aplicat, bazate pe experienta de 30 de ani in marketing, vanzari si management a autorului. Chris Daffy scrie intr-un mod antrenant si creativ, organizandu-si materialul in functie de cateva concepte-cheie pe care le grupeaza sub numele glumet„Legile lui Daffy“. El renunta la orice jargon si vorbeste pe limba tuturor, fiindca serviciile pentru clienti nu inseamna pentru el doar o strategie in afaceri, ci si un raport interactiv si reciproc profitabil.
Rapiditatea cu care s-a epuizat primul tiraj, publicat in 1996, este cea mai buna pledoarie pentru felul in care Daffy stie sa-si atraga si cultive clientii. Datorita comenzilor facute in avans de oamenii de afaceri cu care a colaborat, prima editie a disparut din librarii in mai putin de noua luni.Între timp, Client o data, client mereu a cunoscut cateva reeditari, autorul introducand idei noi si chiar un capitol nou, despre vanzarile online.
Despre autor
Chris Daffy este un conferentiar renumit si unul dintre cei mai importanti experti britanici in serviciile pentru clienti. Interesat de acest domeniu de mai mult de 20 de ani, a fost organizator si a tinut prelegeri in toata lumea: Statele Unite, Olanda, Franta, Germania sunt doar cateva dintre tarile unde a fost invitat.În anul 2000 a creat Academy of Service Excellence, al carei presedinte este si in prezent, iar printre clientii lui se numara American Express, BBC, Hewlett– Packard, Microsoft, Royal Bank of Scotland si Toyota.
Dorinta lui de a promova si sustine abordarea afacerilor din perspectiva atentiei orientate catre consumatori l-a adus si in Romania in 2005. Iar renumele i-a fost confirmat de faptul ca, drept urmare a acestei conferinte de la Bucuresti, a fost cooptat de o companie locala de consultanta.
Prima lui carte, Client o data, client mereu, a devenit bestseller imediat dupa lansare, ca si conferintele video Customers for Life (1996) si Famous for Service (1999). La inceputul anului 2009 a publicat o a doua carte, How to WOW your customers.
Traducator: Diana Maria Voicu
Format: 14.5 x 20.5 cm
Nr.pagini: 336
Transport in Bucuresti
-Edituri
-Top 10
-Cărţi noi
-Promoţii
-- 33,75 leiPRP: 45,00 lei
- 74,25 leiPRP: 99,00 lei
- 56,25 leiPRP: 75,00 lei
OPINIA CITITORILOR