Clienti pe viata

PRP: 49,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 40,18 lei
Diferență: 8,82 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2008

DESCRIERE

Clienti pe viata. Cum sa transformi acel cumparator ocazionalîntr-un client pe viata.

Clienti pe viata este editia complet revizuita si actualizata a lucrarii clasice scrisa de Carl Sewell despre serviciile oferite clientilor, cu cinci capitole noi. Apelând la principiile care au transformat reprezentanta sa autoîntr-o afacere de aproape un miliard de dolari si l-au facut unul dintre cei mai mari dealeri din SUA, Carl Sewell exemplifica modulîn care trebuie parcurs drumul catre succes.

Care este metoda demonstrataîn timp a lui Sewell? Descoperiti ce vor clientii si asigurati-va ca exact acel lucru&icircl si primesc. Transformati-va angajatiiîn superstaruri ale serviciilor; obtineti de la clienti ponturi buneîn ceea ce priveste serviciile de calitate si faceti-va reclamaîntr-un mod care va avantajeaza. Indiferent daca detineti o corporatie sau sunteti laînceput de drum, metodele demonstrate ale lui Sewell va vorînvigora afacerea– precum si viitorul.Într-o epocaîn care câstigareaîncrederii si loialitatii clientului este mai importanta decât oricând, Carl Sewell va arata cum sa transformati cumparatorii ocazionaliîn clienti pe viata.

“Pentru a ajunge la un succes extraordinar este esential sa le oferi clientilor ceea ce vor. Carl si echipa lui au fixat un nou standard pentru noi toti.”

David Glass, Presedintele Wal-Mart Stores Inc.

“Cartea anului… modulîn care abordeaza Sewell serviciile va functiona la fel de bine si pentru companii mari, si pentru companii mici. Sfatul meu este sa va apucati de ea cu entuziasm, sa va amuzati, sa meditati– si sa actionati imediat.”

Tom Peters

“Nu exista o singura pagina fara o lectie instructiva pentru managerii care se lupta sa obtina avantaje competitive prin intermediul serviciilor. Este o adevarata bijuterie!”

Prof. Leonard A. Schlesinger, Harvard Business School

Nuîmi pot imagina ca ar putea exista vreo afacere sau vreun om de afaceri care sa nu poata beneficia de pe urma acestei carti… ar puteaînvigora oriceîntreprindere.

Tom Peters


Autori: Carl Sewell, Paul B. Brown
14.5 x 20.5 cm
264 pagini
ISBN: 978-973-88750-2-9

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.2231 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.