Coada lunga. De ce viitorul in afaceri inseamna sa vinzi cate putin din toate

PRP: 38,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 28,50 lei
Diferență: 9,50 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2009

DESCRIERE

Coada lunga. De ce viitorul in afaceri inseamna sa vinzi cate putin din toate - Curtea Veche. Prezentare - Coada lunga. De ce viitorul in afaceri inseamna sa vinzi cate putin din toate. Devenita bestseller in doar cateva saptamani de la aparitia primei editii in limba engleza, aceasta carte e o revelatie pentru lumea afacerilor.
Epoca produsului unic destinat tuturor s-a incheiat. Acum, noii fauritori de gusturi sunt consumatorii. Societatea parcurge drumul invers, de la o piata
de masa la o piata de nise, iar mediul virtual canalizeaza rapid cererea, prin reteaua de nise.
Insa, in prezent, modelele de consum ale intregii piete pot fi evaluate in timp real. Si exista cai de adaptare a ofertei la cerere, deoarece noile
mijloace de productie, promovare si distributie  s-au democratizat, modificand definitia a ceea ce e viabil din perspectiva comerciala. In consecinta,
numarul ofertantilor online creste exponential. Economia bitului invadeaza economia atomului.
Astfel apare„distributia in coada lunga“ - acea curba a cererii care, statistic vorbind, nu ajunge niciodata la zero. Exista Cozi lungi pretutindeni
in cinematografie, moda, educatie, forta de munca, publicitate, software, muzica, produse plastice, antichitati etc. Iar mecanismele de agregare de pe
Internet centralizeaza diversitatea, pentru a o face disponibila. Pietele virtuale sunt, practic, nelimitate. In acest fel, nisele de piata devin
profitabile.
Cartea de fata prezinta, in detaliu si cu cifre bine fundamentate, acest gen de afacere a viitorului. Si propune solutii pentru actualele piete emergente.
„Chris Anderson, editorul publicatiei Wired, dezvaluie felul in care lumea digitala da o noua putere niselor... [Coada lunga] e o fascinanta meditatie
asupra fenomenului si o explorare a optiunilor pentru cei care vor sa-si identifice nisa.”

Nr. pagini: 328
Format: 15×23,5

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.2372 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.