Comoara de la baza piramidei. Eradicarea saraciei prin profit

PRP: 69,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 56,58 lei
Diferență: 12,42 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2009

DESCRIERE

Comoara de la baza piramidei. Eradicarea saraciei prin profit. Cuprins - Comoara de la baza piramidei.
Prefata
Instructiuni pentru cititori
Partea I Sectorul privat si saracia: progresul din 2004–2009
Introducere noua: sectorul privat si saracia: progresul din 2004–2009
Partea a II-a Textul initial al cartii
1. Piata de la baza piramidei2. Produse si servicii pentru baza piramidei
3. Baza piramidei: o oportunitate globala
4. Ecosistemul generarii de bogatie
5. Reducerea coruptiei: capacitatea de guvernare a tranzactiilor
6. Dezvoltarea ca transformare sociala
Partea a III-a Reactiile directorilor generali executivi la concept si la carte
Microsoft
Bharti Airtel— dezvoltarea satelor din India
Lumina Pietei Reuters si Comoara de la baza piramidei
Royal DMS
ING
GlaxoSmithKline
Unilever
Philips Electronics— imbunatatirea sanatatii si bunastarii la baza piramidei
Universitatea din Maastricht
Fondul Acumen
Partea a IV-a Studii de caz si observatiile directorilor generali executivi
Jaipur Rugs: conectarea Indiei rurale la pietele mondiale
Casas Bahia: vanzarea cu amanuntul pentru cei saraci
CEMEX: case pentru saraci
Hindustan Unilever: sunul Lifebuoy
Hindustan Unilever: sarea iodata (sarea Annapurna)
Jaipur Foot: proteze pentru saraci
Aravind Eye Care, ingrijire pentru ochi: cel mai pretios dar
ICICI: servicii financiare pentru cei saraci
ITC e-Choupal: tehnologie pentru cei saraci
Voxiva: Alerte de sanatate pentru toti
E+Co: energie pentru toti
Biografiile cercetatorilor si autorilor studiilor de caz de succes din Comoara de la baza piramidei

Despre carte

Inspirate de ideile si solutiile originale ale lui C.K. Prahalad din Comoara de la baza piramidei, multe companii au identificat si creat piete noi in randul celor mai sarace tari din lume– au avut profit si au contribuit, in acelasi timp, la eliminarea saraciei si suferintei. Ideile lui Prahalad nu mai sunt doar exemple izolate de inovare.

Comoara de la baza piramidei s-a vandut in peste 200 000 de exemplare, iar acum, la cinci ani de la prima editie, Prahalad si-a actualizat textul, pentru a arata cum au fost implementate aceste idei in zone sarace din toata lumea.

Autorul ofera si raspunsuri la intrebari-cheie: la baza piramidei exista cu adevarat o piata? Exista profit? Exista inovatie? Este ea o oportunitate globala? Cu cinci ani in urma, directorii companiilor puteau doar sa spere ca raspunsul la aceste intrebari era afirmativ. Acum Prahalad demonstreaza ca pot fi siguri.

 

O IDEE POATE SCHIMBA LUMEA...

Cu cinci ani in urma, C.K. Prahalad le arata companiilor, in Comoara de la baza piramidei, cum isi pot spori profitul si cresterea adresandu-li-se celor 5 miliarde de oameni saraci din lume. Sute de firme au luat aceasta cale si au creat afaceri mari, profitabile, reducand totodata saracia si contribuind la cresterea calitatii vietii.

Acum, Prahalad si-a actualizat cartea, incluzand lectiile ultimilor cinci ani: strategii de construire a afacerilor, tehnici si inovatii care au functionat pe pietele emergente. Comoara de la baza piramidei inseamna
sa iti mearga bine si sa te ingrijesti si de binele altora.

„C.K. Prahalad e de parere ca firmele trebuie sa schimbe radical felul in care isi desfasoara afacerile in tarile in curs de dezvoltare, pentru ca ambii termeni ai ecuatiei economice sa prospere. Bazandu-se pe un numar mare de studii de caz, aceasta carte captivanta prezinta un  plan impresionant de combatere a saraciei prin profitabilitate.”
BILL GATES

Despre autor

Coimbatore Krishnarao Prahalad este titularul catedrei Paul si Ruth McCracken si preda cursul de Strategie la Ross School of Business, University of Michigan. E un teoretician al managementului cunoscut si apreciat pe plan international.

In 2007, Times of London si Suntop Media l-au desemnat drept cel mai influent ganditor in domeniul managementului, plasandu-l pe locul 1 in clasamentul Thinkers50. La edi?ia din octombrie 2009, Prahalad a fost din nou desemnat pe locul 1, datorita importan?ei ?i impactului ideilor novatoare din Comoara de la baza piramidei.
Este coautorul mai multor bestselleruri de management, printre care: Competing for the Future, The Future of Competition, The New Age of Innovation. De patru ori i s-a acordat Premiul McKinsey pentru cel mai bun articol. A primit mai multe titluri de Doctor Honoris Causa, doua dintre ele din partea University of London, respectiv Stevens School of Technology. Lucreaza cu CEO si manageri importanti ai mai multor companii de top.
Este membru al Board of NRC Corporation, Pearson PLC., Hindustan Unilever Ltd., The World Resource Institute si The Indus Entrepreneurs (TiE).

Nr.pagini: 504
Format: 14,5 x 20,5
Traducator: Carmen Dobre

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.1768 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.