Comportamentul consumatorului (Alina Simona Tecau)
PRP: 30,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 25,80 lei
Diferență: 4,20 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Alina Simona Tecau
Editura: UNIVERSITARA
Anul publicării: 2013
Alertă stoc
DESCRIERE
O privire asupra naturii umane din perspectiva marketingului.
Nivel de educatie si cultura crescut, venituri ridicate, sofisticare, obiceiuri noi - nu totdeauna bune, mobilitate, instabilitate si un grad crescut de tehnologizare sunt cateva dintre elementele ce caracterizeaza consumatorii actuali, factori ce au condus la cresterea puterii acestora intr-o masura care l-a determinat pe Philip Kotler sa afirme“Consumatorii sunt noii proprietari ai marcilor!”.
Saturati de modele ale perfectiunii si de retete ale succesului ce le-au fost prezentate ani la randul, consumatorilor de astazi le place sa vada personaje comune pe care le percep“un simbol al propriei persoane”, doresc sa li se confere un sentiment de putere si mai ales nu le place sa fie contrazisi.
Au o misiune dificila specialistii de marketing. Sa cauti si sa-i oferi mereu noi produse, noi idei, noi mesaje acestui capricios consumator modern, nu poate fi usor. Dar tocmai asta face din marketing un domeniu atat de dinamic, de pasionant, de captivant! Iar cu cat il cunosti mai bine pe cel ce-ti poate fi si prieten, dar si adversar, adica pe consumator, cu atat ai sanse mai mari sa-l castigi.
Aceasta lucrare incearca sa se constituie intr-un demers logic si coerent ce doreste sa abordeze problematica dificila a comportamentului consumatorului privit din perspectiva actiunilor de marketing, dar arunca doar o privire, dezvaluie numai o mica parte dintr-un domeniu vast si incitant.
In cadrul celor zece capitole, lucrarea abordeaza principalele concepte specifice comportamentului consumatorului individual (perceptie, motivatie, invatare, atitudine, stil de viata etc.) si al celui organizational (cultura organizationala, valorile grupului etc.), incheindu-se cu o parte destinata unui exemplu de cercetare de marketing in domeniul comportamentului consumatorului organizational.
Aceasta carte ofera un sprijin studentilor economisti in demersul lor de a deveni viitori specialisti, dar si managerilor sau antreprenorilor ce doresc sa afle mai multe despre cei ce le asigura succesul in afaceri– consumatorii.
Alina Simona TECAU
Cuprins:
Prefata / 9
1. Rolul si importanta cunoasterii comportamentului consumatorului / 11
1. 1. Introducere / 11
1. 2. Orientarea catre consumator– caracteristica a marketingului contemporan / 11
1. 3. Rolul si importanta cunoasterii comportamentului consumatorului / 16
1. 4. Test de evaluare a cunostintelor / 20
2. Perceptia / 22
2. 1. Introducere / 22
2. 2. Natura perceptiei / 22
2. 3. Principalele modalitati senzoriale / 28
2. 4. Legi generale ale perceptiei si sensibilitatii cu relevanta in marketing / 39
2. 5. Test de evaluare a cunostintelor / 43
3. Invatarea / 45
3. 1. Introducere / 45
3. 2. Caracteristici generale ale invatarii / 46
3. 3. Teorii si forme ale invatarii / 46
3. 4. Masurarea invatarii / 54
3. 5. Test de evaluare a cunostintelor / 56
4. Motivatia / 57
4. 1. Introducere / 57
4. 2. Natura motivatiei / 57
4. 3. Teorii ale motivatiei / 58
4. 4. Masurarea motivatiei / 72
4. 5. Test de evaluare a cunostintelor / 74
5. Atitudini si valori / 75
5. 1. Introducere / 75
5. 2. Formarea atitudinilor / 76
5. 3. Modele de masurare a atitudinilor / 82
5. 4. Valorile / 86
5. 5. Test de evaluare a cunostintelor / 92
6. Personalitatea / 93
6. 1. Introducere/ 93
6. 2. Definirea personalitatii / 93
6. 3. Teorii ale personalitatii / 95
6. 4. Imaginea de sine / 107
6. 5. Test de evaluare a cunostintelor / 108
7. Stilul de viata / 111
7. 1. Introducere / 111
7. 2. Stilul de viata– concepte / 111
7. 3. Segmentarea psihografica / 112
7. 4. Test de evaluare a cunostintelor / 124
8. Factorii mediului / 125
8. 1. Introducere / 125
8. 2. Cultura si clasele sociale / 125
8. 3. Grupurile de apartenenta si de referinta / 130
8. 4. Familia / 133
8. 5. Test de evaluare a cunostintelor / 137
9. Comportamentul consumatorului organizational / 138
9. 1. Introducere / 138
9. 2. Conceptul de comportament organizational / 138
9. 3. Componentele si manifestarea culturii organizationale / 143
9. 4. Grupurile in cadrul organizatiilor / 145
9. 5. Comportamentul de cumparare al firmei / 150
9. 6. Caracteristicile procesului de cumparare organizational / 152
9. 7. Specificul pietei institutionale si guvernamentale / 156
9. 8. Test de evaluare a cunostintelor / 159
10. Cercetare de marketing cu privire la disponibilitatea managerilor de a utiliza internetul in scopul perfectionarii sistemelor de distributie / 162
10. 1. Introducere / 162
10. 2. Ipotezele si obiectivele cercetarii / 163
10. 3. Proiectarea si desfasurarea cercetarii / 163
10. 4. Rezultatele cercetarii / 167
BIBLIOGRAFIE / 178
Anul aparitiei: 2013
Nivel de educatie si cultura crescut, venituri ridicate, sofisticare, obiceiuri noi - nu totdeauna bune, mobilitate, instabilitate si un grad crescut de tehnologizare sunt cateva dintre elementele ce caracterizeaza consumatorii actuali, factori ce au condus la cresterea puterii acestora intr-o masura care l-a determinat pe Philip Kotler sa afirme“Consumatorii sunt noii proprietari ai marcilor!”.
Saturati de modele ale perfectiunii si de retete ale succesului ce le-au fost prezentate ani la randul, consumatorilor de astazi le place sa vada personaje comune pe care le percep“un simbol al propriei persoane”, doresc sa li se confere un sentiment de putere si mai ales nu le place sa fie contrazisi.
Au o misiune dificila specialistii de marketing. Sa cauti si sa-i oferi mereu noi produse, noi idei, noi mesaje acestui capricios consumator modern, nu poate fi usor. Dar tocmai asta face din marketing un domeniu atat de dinamic, de pasionant, de captivant! Iar cu cat il cunosti mai bine pe cel ce-ti poate fi si prieten, dar si adversar, adica pe consumator, cu atat ai sanse mai mari sa-l castigi.
Aceasta lucrare incearca sa se constituie intr-un demers logic si coerent ce doreste sa abordeze problematica dificila a comportamentului consumatorului privit din perspectiva actiunilor de marketing, dar arunca doar o privire, dezvaluie numai o mica parte dintr-un domeniu vast si incitant.
In cadrul celor zece capitole, lucrarea abordeaza principalele concepte specifice comportamentului consumatorului individual (perceptie, motivatie, invatare, atitudine, stil de viata etc.) si al celui organizational (cultura organizationala, valorile grupului etc.), incheindu-se cu o parte destinata unui exemplu de cercetare de marketing in domeniul comportamentului consumatorului organizational.
Aceasta carte ofera un sprijin studentilor economisti in demersul lor de a deveni viitori specialisti, dar si managerilor sau antreprenorilor ce doresc sa afle mai multe despre cei ce le asigura succesul in afaceri– consumatorii.
Alina Simona TECAU
Cuprins:
Prefata / 9
1. Rolul si importanta cunoasterii comportamentului consumatorului / 11
1. 1. Introducere / 11
1. 2. Orientarea catre consumator– caracteristica a marketingului contemporan / 11
1. 3. Rolul si importanta cunoasterii comportamentului consumatorului / 16
1. 4. Test de evaluare a cunostintelor / 20
2. Perceptia / 22
2. 1. Introducere / 22
2. 2. Natura perceptiei / 22
2. 3. Principalele modalitati senzoriale / 28
2. 4. Legi generale ale perceptiei si sensibilitatii cu relevanta in marketing / 39
2. 5. Test de evaluare a cunostintelor / 43
3. Invatarea / 45
3. 1. Introducere / 45
3. 2. Caracteristici generale ale invatarii / 46
3. 3. Teorii si forme ale invatarii / 46
3. 4. Masurarea invatarii / 54
3. 5. Test de evaluare a cunostintelor / 56
4. Motivatia / 57
4. 1. Introducere / 57
4. 2. Natura motivatiei / 57
4. 3. Teorii ale motivatiei / 58
4. 4. Masurarea motivatiei / 72
4. 5. Test de evaluare a cunostintelor / 74
5. Atitudini si valori / 75
5. 1. Introducere / 75
5. 2. Formarea atitudinilor / 76
5. 3. Modele de masurare a atitudinilor / 82
5. 4. Valorile / 86
5. 5. Test de evaluare a cunostintelor / 92
6. Personalitatea / 93
6. 1. Introducere/ 93
6. 2. Definirea personalitatii / 93
6. 3. Teorii ale personalitatii / 95
6. 4. Imaginea de sine / 107
6. 5. Test de evaluare a cunostintelor / 108
7. Stilul de viata / 111
7. 1. Introducere / 111
7. 2. Stilul de viata– concepte / 111
7. 3. Segmentarea psihografica / 112
7. 4. Test de evaluare a cunostintelor / 124
8. Factorii mediului / 125
8. 1. Introducere / 125
8. 2. Cultura si clasele sociale / 125
8. 3. Grupurile de apartenenta si de referinta / 130
8. 4. Familia / 133
8. 5. Test de evaluare a cunostintelor / 137
9. Comportamentul consumatorului organizational / 138
9. 1. Introducere / 138
9. 2. Conceptul de comportament organizational / 138
9. 3. Componentele si manifestarea culturii organizationale / 143
9. 4. Grupurile in cadrul organizatiilor / 145
9. 5. Comportamentul de cumparare al firmei / 150
9. 6. Caracteristicile procesului de cumparare organizational / 152
9. 7. Specificul pietei institutionale si guvernamentale / 156
9. 8. Test de evaluare a cunostintelor / 159
10. Cercetare de marketing cu privire la disponibilitatea managerilor de a utiliza internetul in scopul perfectionarii sistemelor de distributie / 162
10. 1. Introducere / 162
10. 2. Ipotezele si obiectivele cercetarii / 163
10. 3. Proiectarea si desfasurarea cercetarii / 163
10. 4. Rezultatele cercetarii / 167
BIBLIOGRAFIE / 178
Anul aparitiei: 2013
Transport in Bucuresti
-Edituri
-Top 10
-Cărţi noi
-Promoţii
-- 33,75 leiPRP: 45,00 lei
- 74,25 leiPRP: 99,00 lei
- 56,25 leiPRP: 75,00 lei
OPINIA CITITORILOR