Comunicare, semiotica si semne publicitare

Preț: 14,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil - stoc epuizat
Editura:
Anul publicării: 2005
Pagini: 144
Format: 13*20

Alertă stoc

*
?
Completați adresa dumneavoastră de e-mail
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam

DESCRIERE

Comunicare, semiotica si semne publicitare

Aceasta lucrare reprezinta atat o sinteza, cat si o ilustrare a propunerilor teoretice care incearca sa explice legaturile dintre semiotica si comunicare. Atentia ni se indreaptamai intii asupra modului in vcare s-au putut construi si consolida relatiile dintre semn si semnificatie de-a lungul modelelor si generatiilor semiotice in comunicare. Partea a doua a lucrariieste centrata asupra comunicarii publicitare, care constituie, incepand cu actul inaugural al lui Barthes, o paradigma dominanta si un tropism al cercetarii semiotice din comunicare. Ultimele parti reprezinta o ilustrare a acestei perspective teoretice, mai ales privind comunicarea senzoriala (spatiul figurativ al gustului si imaginea olfactiva a parfumurilor). Prin prisma comunicarii, semiotica devine o antropologie care articuleaza sensul, forma si relatia, astfel spus, astezia si estetica, in schimbul permanent dintre semne pe scena sociala.

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0873 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.