Comunicarea de criza

PRP: 24,90 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 21,41 lei
Diferență: 3,49 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:

DESCRIERE

In prezent, fenomenele de criza par sa se accelereze si sa se amplifice intr-un context economic in care concurenta si mediatizarea evenimentelor sunt ridicate. Criza reprezinta in aceste conditii un pericol real si poate duce la disparitia organizatiei sau a firmei respective. De aceea, comunicarea devine o miza majora.

Orientata in mod hotarat spre o perspectiva pragma-tica, editia a doua, actualizata si imbogatita cu numeroa-se exemple prezinta caracteristicile principale ale crizelor, organizarea managementului de criza, tipologia mesajelor si rolul special al mass mediei. Pune de asemenea accentul pe tendintele si mizele actuale prin sublinierea rolul internetului, precizarea impor-tantei zvonurilor si a reactiei consumatorului sau a cetateanului.

 

Numar pagini: 120
Anul aparitiei: 2008
Format: 13x20

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0931 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.