Consultanta organizationala (O abordare Gestalt)

PRP: 24,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 21,60 lei
Diferență: 2,40 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Editura:
Anul publicării: 2012
Categoria: Psihofilozofie

DESCRIERE

Subiectul acestei carti consta in secventa cuprinsa intre constientizare si transformarea acestei constientizari in actiune utila. Pentru mine, obiectivul principal al relatiilor de consultanta inseamna educarea sistemului de clienti pentru a-si imbunatati constiinta propner fimctionari si a-si spori abilitatea de a actiona astfel incat aceasta functionare sa se Imbunatateasca. Prin constientizare, inteleg cunoasterea sau competenta care deriva din observarea sinelui sau a altei persoane. Procesul constiintei este pur si simplu acel proces in care ne folosim toate simturile intr-un mod atent si alert. Prin intennediul simturilor - vaz, auz, pipait, miros - devenim constienti de ceea ce ni se intampla si de lucurile care se intampla  in jurul nostru. Aceasta constientizare ne ofera energia si directia pentru actiuni si invatare. Consultanta procesului de influenta depinde de cat de bine isi foloseste profesionistul constientizarea pentm a interveni util in sistemele de munca.
Un proces de constientizare eficient il ajuta pe consultant sa negocieze toate stadiile intervcntiei, de la introducere si pregatire la rezolvare si finalizare


In acest text clasic, deschizatorul de drumuri al consultantei organizationale Edwin C. Nevis prezinta, o abordare a domeniului care se bazeaza pe teoria Gestalt.

Nevis isi pune faimoasa viziune, claritatea conceptuala si deceniile de experienta in joc pentru a acoperi intregul spectru de preocupari cu care consultantii organizationali se confrunta in diverse medii.


Cuprins

Capitolul 1: Dezvoltarea si aplicarea Modelului Gestalt figura-baza

    Studii incipiente de perceptie vizuala
    Formarea figurii
    Legea Pragnanz
    Extindere in domeniul motivatiei/actiunii
    Aplicare la dezvoltarea personala
    Aplicare la sisteme mai extinse
    Sumar
    Bibliografie

Capitolul 2: Ciclul Gestalt al experientei ca principiu calauzitor

    Constientizarea
    Energia
    Actiune si contact
    Rezolvare si inchidere
    Ciclul interactiv Gestalt
    Aplicare la consultanta organizationala
    O conceptie fenomenologica asupra datelor
    Perfectionarea unitatilor de lucru
    Bibliografie

Capitolul 3: Un model Gestalt de interventie organizationala

    Interventia ca modificare a granitei
    Modelul Gestalt pentru interventie
    Interventia ca mod de a oferi o prezenta
    Abordarea rezistentei in Gestalt
    Implicatii
    Bibliografie

Capitolul 4: Despre prezenta: Consultantul ca model de invatare

    Prezenta in predare
    Stilul ca element al prezentei
    Prezenta in cadrul Gestalt
    Potrivirea
    A fi explicit versus a fi misterios
    Concluzie
    Bibliografie

Capitolul 5: Abilitatile dezirabile ale unui intervenient competent

    Abilitati legate de impartasirea experientei de catre consultant
    Abilitati legate de sporirea contactului
    Abilitati legate de inchiderea si completarea unitatilor de lucru
    Abilitati legate de intelegerea consultantei ca arta
    Dezvoltarea si utilizarea abilitatilor
    Bibliografie

Capitolul 6: Procesul de constientizare Gestalt in evaluarea organizationala

    Diagnosticul ca formare a ipotezei
    Procesul Gestalt de constientizare
    Integrarea celor doua modele
    Implicatii
    Bibliografie

Capitolul 7: Moduri de influenta evocative si provocative pentru implementarea schimbarii

    Doua moduri de influenta
    Implicatii
    Bibliografie

Capitolul 8: Despre semnificatia rezistentei in cadru organizational

    Procesul constientizarii si rezistenta
    Cum abordam rezistenta?
    Implicatii
    Bibliografie

Capitolul 9: Dezvoltarea relatiilor cu clientii: Consultanta organizationala in contrast cu psihoterapia

    Diferente intre consultanta si psihoterapie
    Implicatii
    Cazuri edificatoare
    Concluzie

Capitolul 10: Marginalizare, autonomie si afiliere: un echilibru precar

    Marginalitatea si consultanta la granita
    Dilemele rolurilor de granita
    Marginalitatea si stresul consultantului
    Abordarea marginalitatii
    Echilibrarea nevoilor de autonimie si afiliere
    Implicatii
    Bibliografie

Epilog: Sa invatam sa depasim regretul

    Siguranta: inamicul regretului
    Problema provocarii ca atac
    Implicatii
    Concluzie
    Bibliografie


Anul aparitiei: 2012
Nr. pagini: 342
 

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review

Titluri de același autor

Created in 0.2343 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.