Cultura Civica. Manual pentru Scoala de Arte si Meserii (cl. a IX-a)
PRP: 13,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 11,44 lei
Diferență: 1,56 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Cristian Mateiciuc
Editura: SIGMA
Anul publicării: 2004
Pagini: 128
Alertă stoc
DESCRIERE
Prezentare:
Manual aprobat prin Ordinul nr. 3886/24. 05. 2004.
Lucrarea trateaza foarte bine din punct de vedere stiintific si didactic problemele referitoare la cultura civica si antreprenoriala, fiind structurata in trei capitole.
In primul capitol, autorii si-au propus sa evidentieze raportul dintre individ si societatea democratica, accentuandu-se asupra necesitatii formarii competentelor cetatenesti, pentru a se asigura astfel integrarea individului in societate fara eforturi prea mari.
In capitolul al doilea s-a pus accentul pe cunoasterea institutiilor si practicilor democratice din tara noastra precum si pe intelegerea sistemului de relatii intre institutii, avand la baza valorile si principiile democratice.
Capitolul al treilea, referitor la individul-consumator si intreprinzator, avand drept suport conceptele: munca si profesie, consumator si intreprinzator, isi propune sa dezvolte la elevi valori si atitudini pentru un consumator rational, respectiv un intreprinzator de succes.
Continuturile prezentate, comentate si aplicate in manual, ofera experiente de invatare adecvate nivelului de dezvoltare intelectuala si sociala a elevilor, fiind justificate de nevoia de a aprofunda problematica specifica disciplinei, prin luarea in considerare si dezvoltarea in mod echilibrat a celor patru dimensiuni esentiale ale culturii civice si antreprenoriale: dimensiunea informativa, normativa, interogativ-reflexiva si cea pragmatica.
Detaliile cartii:
* Autor: Cristian Mateiciuc, Simona Badea, Roxana Ureche, Nicoleta Singureanu, Adriana Jarcau
* Editura: SIGMA
* Anul aparitiei: 2004
* Pagini continute: 128
Manual aprobat prin Ordinul nr. 3886/24. 05. 2004.
Lucrarea trateaza foarte bine din punct de vedere stiintific si didactic problemele referitoare la cultura civica si antreprenoriala, fiind structurata in trei capitole.
In primul capitol, autorii si-au propus sa evidentieze raportul dintre individ si societatea democratica, accentuandu-se asupra necesitatii formarii competentelor cetatenesti, pentru a se asigura astfel integrarea individului in societate fara eforturi prea mari.
In capitolul al doilea s-a pus accentul pe cunoasterea institutiilor si practicilor democratice din tara noastra precum si pe intelegerea sistemului de relatii intre institutii, avand la baza valorile si principiile democratice.
Capitolul al treilea, referitor la individul-consumator si intreprinzator, avand drept suport conceptele: munca si profesie, consumator si intreprinzator, isi propune sa dezvolte la elevi valori si atitudini pentru un consumator rational, respectiv un intreprinzator de succes.
Continuturile prezentate, comentate si aplicate in manual, ofera experiente de invatare adecvate nivelului de dezvoltare intelectuala si sociala a elevilor, fiind justificate de nevoia de a aprofunda problematica specifica disciplinei, prin luarea in considerare si dezvoltarea in mod echilibrat a celor patru dimensiuni esentiale ale culturii civice si antreprenoriale: dimensiunea informativa, normativa, interogativ-reflexiva si cea pragmatica.
Detaliile cartii:
* Autor: Cristian Mateiciuc, Simona Badea, Roxana Ureche, Nicoleta Singureanu, Adriana Jarcau
* Editura: SIGMA
* Anul aparitiei: 2004
* Pagini continute: 128
Transport in Bucuresti
-Edituri
-Top 10
-Cărţi noi
-Promoţii
-- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
OPINIA CITITORILOR