Cum sa comunici in mod legal sau Dreptul publicitatii

PRP: 44,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 39,60 lei
Diferență: 4,40 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Anul publicării: 2016

Alertă stoc

*
?
Completați adresa dumneavoastră de e-mail
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam

DESCRIERE

Cartea “Cum sa comunici in mod legal sau Dreptul publicitatii” scrisa de catre trei dintre cele mai bune cunoscatoare ale dreptului publicitatii, Elena Grecu, Andreea Rusu si Andreea Tigau, se doreste a fi un ghid complet care sa vina in sprijinul atat al companiilor de media si marketing, dar si al clientilor acestora.

 

Avand deja o expertiza care se bucura de un renume in domeniul proprietatii intelectuale, doamna avocat si consilier in proprietate industriala Elena Grecu a observat conexiunile legale si practice dintre acest din urma domeniu si domeniul publicitatii. Aceasta a aprofundat in consecinta practica CNA, RAC si a instantelor de judecata si si-a consolidat opinii juridice ferme privind modul corect de a face publicitate in Romania.

 

Doamna avocat Andreea Tigau a dobandit in mod particular o intelegere a domeniului publicitatii in baza activitatii sale de asistare si reprezentare a clientilor in fata autoritatilor reprezentative: Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor, Consiliul National al Audiovizualului, Consiliul Roman pentru Publicitate, etc.

 

Pentru doamna avocat Andreea Rusu pasiunea a fost generata de anii petrecuti studiind in afara Romaniei, de observarea diferentelor de comunicare si abordare, de aplicarea unor principii ce deja existau si erau aplicate si, poate, cel mai important, de implicatiile dreptului comunitar in dreptul intern, care inca este usor ignorat, cel putin in acest domeniu. Prin intermediul acestei carti, autoarele incearca sa traseze primii pasi in dreptul publicitatii. Subiecte precum etica in publicitate, publicitatea superlativa si comparativa, folosirea cópiilor in publicitatea destinata acestora, dreptul la propria imagine, regulile privind ambalarea si etichetarea produselor sunt subiecte de importanta majora pe care autoarele le acopera cu success.

 

Este o carte pe care orice profesionist din domeniul publicitatii ar trebui sa o citeasca inainte de a transmite brief-ul catre echipa, fiind sigur, astfel, ca bugetul clientului este folosit in mod eficient, iar campania va fi de succes pentru toate partile implicate in acest proces.

 

Cartea este recomandata in aceeasi masura si consumatorilor, autoarele tratand subiecte cum ar fi reducerile de sezon si modalitatea in care acestea sunt semnalizate de catre comercianti, sau practici comerciale interzise pe care noi, ca si consumatori, trebuie sa le cunoastem pentru a le putea identifica.

 

Format: 14. 3 x 20 cm

Pagini: 460

Anul aparitiei: 2016

Autori: Andreea Tigau,  Andreea Rusu,  Grecu Elena

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.1673 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.