Cum sa concepi un plan de afaceri
Preț: 16,35 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Brian Finch
Editura: READER'S DIGEST
Anul publicării: 2007
DESCRIERE
Planul de afaceri eficient baza unui succes absolut
Lucrarea este ghidul cel mai bun in scrierea propriului tau plan de afaceri. Poti fi proprietarul planului pe care il vei vinde si il vei pune in aplicare.
Daca stii care e scopul planului tau si cui se adreseaza, esti deja pe prima treapta spre modul in care il vei concepe.
Util pentru a obtine finantarea necesara unei noi intreprinderi, pentru a vinde o afacere sau a furniza strategia de management pentru viitor, planul de afaceri trebuie sa fie eficient. Noua editie a cartii de fata te indruma pe tot parcursul procesului de scriere a unui asemenea plan. Pas cu pas, abordand probleme importante, cum ar fi:
structura planului;
contextul afacerii;
piata;
abilitatile si experienta managementului;
propunerea;
prognoza de vanzari;
informatiile financiare;
riscurile, problemele juridice si confidentialitatea.
Nu poti gasi un sfatuitor mai sincer cu tine, care sa te ajute cu idei constructive sau care sa ti le puna in ordine pe ale tale, decat aceasta lucrare de fata. Este prietenul care te scapa de o multime de editari ulterioare pe masura ce iti dai seama ca ai pus ceva in pozitia logica gresita sau in locul necorespunzator pentru firul naratiunii tale.
Cum sa concepi un plan de afaceri apartine seriei Carti practice pentru afaceri de succes (Successful Presentation Skills, in varianta originala), implicand toate aspectele elaborarii unui plan de la profilarea concurentilor si prognoza dezvoltarii pietei pana la informatii financiare clare si concise. Include un glosar complet, istorii de caz si sectiuni detaliate privind probleme legate de modul in care o companie poate utiliza cele mai bune planuri de afaceri interne.
Pentru a fi totul cat mai simplu, in lucrare gasesti analize pe baza studiilor de caz, tocmai pentru ca prognoza succesului tau in afaceri sa fie in varianta roz.
Vei beneficia de indrumari de specialitate, accesibile si pertinente.
Despre autor:
Brian Finch a lucrat ca director pentru dezvoltarea afacerii intr-o mare companie britanica. In momentul de fata este director financiar al unui lant de librarii in curs de dezvoltare, fiind si cofondatorul acestuia. Este si consultant independent, cu o experienta vasta in scrierea si furnizarea de consultanta pentru elaborarea unor planuri de afaceri eficiente. Autor al cartilor Business Plans, 30 Minutes to Write a Business Plan, 30 Minutes to Negotiate a Better Deal si How to Write a Business Plan, toate publicate de Kogan Page.
Anul aparitiei: 2007
Nr. pagini: 176
Lucrarea este ghidul cel mai bun in scrierea propriului tau plan de afaceri. Poti fi proprietarul planului pe care il vei vinde si il vei pune in aplicare.
Daca stii care e scopul planului tau si cui se adreseaza, esti deja pe prima treapta spre modul in care il vei concepe.
Util pentru a obtine finantarea necesara unei noi intreprinderi, pentru a vinde o afacere sau a furniza strategia de management pentru viitor, planul de afaceri trebuie sa fie eficient. Noua editie a cartii de fata te indruma pe tot parcursul procesului de scriere a unui asemenea plan. Pas cu pas, abordand probleme importante, cum ar fi:
structura planului;
contextul afacerii;
piata;
abilitatile si experienta managementului;
propunerea;
prognoza de vanzari;
informatiile financiare;
riscurile, problemele juridice si confidentialitatea.
Nu poti gasi un sfatuitor mai sincer cu tine, care sa te ajute cu idei constructive sau care sa ti le puna in ordine pe ale tale, decat aceasta lucrare de fata. Este prietenul care te scapa de o multime de editari ulterioare pe masura ce iti dai seama ca ai pus ceva in pozitia logica gresita sau in locul necorespunzator pentru firul naratiunii tale.
Cum sa concepi un plan de afaceri apartine seriei Carti practice pentru afaceri de succes (Successful Presentation Skills, in varianta originala), implicand toate aspectele elaborarii unui plan de la profilarea concurentilor si prognoza dezvoltarii pietei pana la informatii financiare clare si concise. Include un glosar complet, istorii de caz si sectiuni detaliate privind probleme legate de modul in care o companie poate utiliza cele mai bune planuri de afaceri interne.
Pentru a fi totul cat mai simplu, in lucrare gasesti analize pe baza studiilor de caz, tocmai pentru ca prognoza succesului tau in afaceri sa fie in varianta roz.
Vei beneficia de indrumari de specialitate, accesibile si pertinente.
Despre autor:
Brian Finch a lucrat ca director pentru dezvoltarea afacerii intr-o mare companie britanica. In momentul de fata este director financiar al unui lant de librarii in curs de dezvoltare, fiind si cofondatorul acestuia. Este si consultant independent, cu o experienta vasta in scrierea si furnizarea de consultanta pentru elaborarea unor planuri de afaceri eficiente. Autor al cartilor Business Plans, 30 Minutes to Write a Business Plan, 30 Minutes to Negotiate a Better Deal si How to Write a Business Plan, toate publicate de Kogan Page.
Anul aparitiei: 2007
Nr. pagini: 176
Transport in Bucuresti
-Edituri
-Top 10
-Cărţi noi
-Promoţii
-- 33,75 leiPRP: 45,00 lei
- 74,25 leiPRP: 99,00 lei
- 56,25 leiPRP: 75,00 lei
OPINIA CITITORILOR