Cum sa concepi un plan de marketing
PRP: 16,35 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 15,53 lei
Diferență: 0,82 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: John Westwood
Editura: RENTROP SI STRATON
Anul publicării: 2007
DESCRIERE
Cum sa concepi un plan de marketing. Un aport-cheie la planul de business
Ai in fata ta o lucrare diferita fata de alte carti de afaceri. Sa-ti construiesti singur propriul plan de marketing poate parea o gluma daca nu ai avea sprijinul acestui ghid, care contine exact atata teorie cat este necesara pentru a intelege procesul de planificare.
Croindu-va drum prin aceasta carte, orizontul dumneavoastra in ceea ce priveste principiile planificarii de marketing se va largi de asa maniera incat veti putea desfasura activitatile de culise necesare pentru a alcatui orice tip de plan de marketing.
Si pentru ca esenta oricarei afaceri de succes este un plan de marketing reusit, filele cartii sunt asezonate cu exercitii destinate sa te ajute, lucru care transforma lucrarea intr-un manual cuprinzator, ce trateaza toate aspectele:
- efectuarea unei analize de marketing
- stabilirea obiectivelor si a strategiilor necesare pentru atingerea lor;
- intocmirea bugetelor
- scrierea si implementarea planului.
O editie noua, ideala ca studiu individual pentru exercitiile de planificare de marketing de grup, precum si in calitate de resursa folositoare pentru cursurile de marketing.
Pas cu pas, acest ghid practic va fi alaturi de tine in elaborarea unui plan de marketing care sa identifice cele mai promitatoare oportunitati de afaceri pentru companie si sa descrie modul de patrundere, capturare si mentinere a unor pozitii pe pietele identificate. Vei obtine acel instrument de comunicare ce imbina toate elementele din mixul de marketing intr-un plan de actiune coordonat. Precizeaza fara echivoc cine, ce, cand, unde si ce sa faca pentru a-si atinge obiectivele.
Il vei construi odata cu John Westwood, autorul acestei carti. Complet, oferindu-ti si raspunsurile la intrebarile care apar pe parcursul construirii lui.
Invata cum sa pui la dispozitie produsul potrivit! La locul potrivit! Si la momentul potrivit! Pentru un marketing de izbanda. Acela care aduna la un loc abilitatile companiei si cerintele clientilor acesteia.
Despre autor:
John Westwood a detinut o serie de posturi de frunte in departamente de vanzari si marketing, iar in prezent este director de vanzari si marketing al unei companii ce apartine unui mare concern multinational. El este autorul lucrarii The Marketing Plan Workbook (publicata tot de editura Kogan Page).
Pagini: 136
Format: 14, 5cm x 20, 5cm
Anul aparitiei: 2007
Ai in fata ta o lucrare diferita fata de alte carti de afaceri. Sa-ti construiesti singur propriul plan de marketing poate parea o gluma daca nu ai avea sprijinul acestui ghid, care contine exact atata teorie cat este necesara pentru a intelege procesul de planificare.
Croindu-va drum prin aceasta carte, orizontul dumneavoastra in ceea ce priveste principiile planificarii de marketing se va largi de asa maniera incat veti putea desfasura activitatile de culise necesare pentru a alcatui orice tip de plan de marketing.
Si pentru ca esenta oricarei afaceri de succes este un plan de marketing reusit, filele cartii sunt asezonate cu exercitii destinate sa te ajute, lucru care transforma lucrarea intr-un manual cuprinzator, ce trateaza toate aspectele:
- efectuarea unei analize de marketing
- stabilirea obiectivelor si a strategiilor necesare pentru atingerea lor;
- intocmirea bugetelor
- scrierea si implementarea planului.
O editie noua, ideala ca studiu individual pentru exercitiile de planificare de marketing de grup, precum si in calitate de resursa folositoare pentru cursurile de marketing.
Pas cu pas, acest ghid practic va fi alaturi de tine in elaborarea unui plan de marketing care sa identifice cele mai promitatoare oportunitati de afaceri pentru companie si sa descrie modul de patrundere, capturare si mentinere a unor pozitii pe pietele identificate. Vei obtine acel instrument de comunicare ce imbina toate elementele din mixul de marketing intr-un plan de actiune coordonat. Precizeaza fara echivoc cine, ce, cand, unde si ce sa faca pentru a-si atinge obiectivele.
Il vei construi odata cu John Westwood, autorul acestei carti. Complet, oferindu-ti si raspunsurile la intrebarile care apar pe parcursul construirii lui.
Invata cum sa pui la dispozitie produsul potrivit! La locul potrivit! Si la momentul potrivit! Pentru un marketing de izbanda. Acela care aduna la un loc abilitatile companiei si cerintele clientilor acesteia.
Despre autor:
John Westwood a detinut o serie de posturi de frunte in departamente de vanzari si marketing, iar in prezent este director de vanzari si marketing al unei companii ce apartine unui mare concern multinational. El este autorul lucrarii The Marketing Plan Workbook (publicata tot de editura Kogan Page).
Pagini: 136
Format: 14, 5cm x 20, 5cm
Anul aparitiei: 2007
Transport in Bucuresti
-Edituri
-Top 10
-Cărţi noi
-Promoţii
-- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
OPINIA CITITORILOR