Cum sa scrii reclame de succes. Invata regulile nescrise ale copywritingului
PRP: 39,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 31,98 lei
Diferență: 7,02 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Dominic Gettins
Editura: PUBLICA
Anul publicării: 2009
DESCRIERE
Traim in aglomeratie. Traim intr-o aglomeratie de mesaje publicitare. Cu o ironie amara, Mark Hughes observa in cartea sa despre buzz-marketing ca “oamenii dorm mai putin, muncesc mai mult si se simt inundati de cele peste o mie de mesaje publicitare cu care este bombardat fiecare din noi, in fiecare zi”.
Traim intr-o aglomeratie de memo-uri si rapoarte. Multi dintre noi producem zilnic texte pentru a convinge pe cineva despre ceva.
Cum ne putem croi drumul in aceasta avalansa? Cum ne putem asigura ca mesajul nostru are impact si mai ales un impact rapid asupra publicului?
In primul rând cu un text inteligent, simplu si artistic.
Dominic Gettins va explica tehnicile si principiile care asigura succesul si eficienta unui text publicitar. Si va explica pentru fiecare tip de canal de comunicare: TV, radio, poster, newsletter, direct mailing, comunicat de presa si chiar pentru memo-uri si rapoarte.
Trebuie sa citesti Cum sa scrii reclame de succes chiar daca nu lucrezi in publicitate. Cele opt reguli si fiecare din textele analizate in carte iti rafineaza scrisul!
"Ca si Wally Ollins, cu al sau Manual de Branding, Dominic Gettins alege, din postura de expert confirmat si ras-confirmat, sa scrie o lucrare in genul "how to", dominându-si, probabil, pornirile catre o lucrare mai complexa, teoretizanta si/sau sofisticata.
Imi place acest gen, al eroului civilizator, care isi da seama ca intre gloria personala intr-un cerc restrâns si un lucru care aduce lumina unui mult mai numeros grup de oameni, alegerea trebuie sa fie una matura. Bravo lui Gettins si bravo voua, tuturor celor ce mai cititi, in putinul timp liber pe care ni-l mai lasa epoca informatiei. Iar daca vreti sa stiti ceva despre copywriting si nu aveti decât 2 ore la dispozitie, asta e lucrarea potrivita.
Nu in ultimul rând, bravo Publica - astazi, in România, singurul editor care stie cum se scrie o reclama de succes: carti frumoase si placute la pipait, traduceri atente si fara greseli PLUS un ritm de aparitii suficient de alert incât sa-i ramâi fidel de la o carte la alta."
Sorin Trânca, Creative Director FRIENDS Advertising
(si, cândva, copywriter român cu multe premii)
Nicio scoala si nicio agentie de publicitate nu te invata sa scrii inteligent, simplu si artistic! Totusi, cu un text bun câstigi clienti, cota de piata sau chiar alegeri.
Poti invata sa creezi? Dominic Gettins crede ca da si iti explica cele opt reguli esentiale pentru a scrie un text bun:
* Cunoaste-ti publicul tinta
* Fa propria cercetare
* Raspunde cerintelor din brief
* Fii relevant
* Fii obiectiv
* Cunoaste canalul media pe care il vei folosi
* Fii ambitios
* Pastreaza simplitatea
Despre autor
Dominic Gettins este un copywriter cunoscut si apreciat. Cu o experienta lunga si foarte variata in domeniu, autorul cartii a format multi specialisti.
In prezent, el este Creative Director la Euro RSCG Londra, una dintre cele mai importante firme de consultanta in comunicare din lume.
Numeroase studii de caz despre campanii de succes sunt legate de numele lui Dominic Gettins. Ideile sale au fost adoptate si puse in practica de companii mari precum BBC sau Microsoft.
De-a lungul timpului, Gettins a primit peste 30 de premii de la D&AD, Cannes, IPA si alte asociatii de publicitate, inclusiv medalia de aur la Festivalul de Publicitate din New York.
Cuprins
Multumiri
Cuvânt inainte
Introducere
Acest ghid
Timpul
Opt reguli de copywriting
Cum sa iesi in evidenta
Inapoi la reguli
Cu cine vorbesti?
Regula numarul unu: cunoaste-ti publicul-tinta
Mass-media
Regula numarul doi: fa cercetare
Bani
Metode de productie
Continut
Regula numarul trei: raspunde cerintelor briefului
Planificarea
Tonul comunicarii
Campanii
Regula numarul patru: fii relevant
Metafora
Regula numarul cinci: fii obiectiv
Regula numarul sase: fa ca lucrurile sa fie simple
Douazeci de lucruri de evitat
Regula numarul sapte: cunoaste-ti mediul
Radioul
Textul de presa
Noile mijloace de comunicare
Televiziunea
Regula numarul opt: fii ambitios
Sfârsitul restrictiilor
Fii original
Concluzii
Folosirea copywriterilor liber profesionisti
Puterea cuvintelor
Exemple
Reclamele bune
Lectura suplimentara
Traducator: Sorin Tofan
Anul aparitiei: 2009
Format: 16.5 x 23.5 cm
Nr.pagini: 216
Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe Link-ul de mai jos:
Traim intr-o aglomeratie de memo-uri si rapoarte. Multi dintre noi producem zilnic texte pentru a convinge pe cineva despre ceva.
Cum ne putem croi drumul in aceasta avalansa? Cum ne putem asigura ca mesajul nostru are impact si mai ales un impact rapid asupra publicului?
In primul rând cu un text inteligent, simplu si artistic.
Dominic Gettins va explica tehnicile si principiile care asigura succesul si eficienta unui text publicitar. Si va explica pentru fiecare tip de canal de comunicare: TV, radio, poster, newsletter, direct mailing, comunicat de presa si chiar pentru memo-uri si rapoarte.
Trebuie sa citesti Cum sa scrii reclame de succes chiar daca nu lucrezi in publicitate. Cele opt reguli si fiecare din textele analizate in carte iti rafineaza scrisul!
"Ca si Wally Ollins, cu al sau Manual de Branding, Dominic Gettins alege, din postura de expert confirmat si ras-confirmat, sa scrie o lucrare in genul "how to", dominându-si, probabil, pornirile catre o lucrare mai complexa, teoretizanta si/sau sofisticata.
Imi place acest gen, al eroului civilizator, care isi da seama ca intre gloria personala intr-un cerc restrâns si un lucru care aduce lumina unui mult mai numeros grup de oameni, alegerea trebuie sa fie una matura. Bravo lui Gettins si bravo voua, tuturor celor ce mai cititi, in putinul timp liber pe care ni-l mai lasa epoca informatiei. Iar daca vreti sa stiti ceva despre copywriting si nu aveti decât 2 ore la dispozitie, asta e lucrarea potrivita.
Nu in ultimul rând, bravo Publica - astazi, in România, singurul editor care stie cum se scrie o reclama de succes: carti frumoase si placute la pipait, traduceri atente si fara greseli PLUS un ritm de aparitii suficient de alert incât sa-i ramâi fidel de la o carte la alta."
Sorin Trânca, Creative Director FRIENDS Advertising
(si, cândva, copywriter român cu multe premii)
Nicio scoala si nicio agentie de publicitate nu te invata sa scrii inteligent, simplu si artistic! Totusi, cu un text bun câstigi clienti, cota de piata sau chiar alegeri.
Poti invata sa creezi? Dominic Gettins crede ca da si iti explica cele opt reguli esentiale pentru a scrie un text bun:
* Cunoaste-ti publicul tinta
* Fa propria cercetare
* Raspunde cerintelor din brief
* Fii relevant
* Fii obiectiv
* Cunoaste canalul media pe care il vei folosi
* Fii ambitios
* Pastreaza simplitatea
Despre autor
Dominic Gettins este un copywriter cunoscut si apreciat. Cu o experienta lunga si foarte variata in domeniu, autorul cartii a format multi specialisti.
In prezent, el este Creative Director la Euro RSCG Londra, una dintre cele mai importante firme de consultanta in comunicare din lume.
Numeroase studii de caz despre campanii de succes sunt legate de numele lui Dominic Gettins. Ideile sale au fost adoptate si puse in practica de companii mari precum BBC sau Microsoft.
De-a lungul timpului, Gettins a primit peste 30 de premii de la D&AD, Cannes, IPA si alte asociatii de publicitate, inclusiv medalia de aur la Festivalul de Publicitate din New York.
Cuprins
Multumiri
Cuvânt inainte
Introducere
Acest ghid
Timpul
Opt reguli de copywriting
Cum sa iesi in evidenta
Inapoi la reguli
Cu cine vorbesti?
Regula numarul unu: cunoaste-ti publicul-tinta
Mass-media
Regula numarul doi: fa cercetare
Bani
Metode de productie
Continut
Regula numarul trei: raspunde cerintelor briefului
Planificarea
Tonul comunicarii
Campanii
Regula numarul patru: fii relevant
Metafora
Regula numarul cinci: fii obiectiv
Regula numarul sase: fa ca lucrurile sa fie simple
Douazeci de lucruri de evitat
Regula numarul sapte: cunoaste-ti mediul
Radioul
Textul de presa
Noile mijloace de comunicare
Televiziunea
Regula numarul opt: fii ambitios
Sfârsitul restrictiilor
Fii original
Concluzii
Folosirea copywriterilor liber profesionisti
Puterea cuvintelor
Exemple
Reclamele bune
Lectura suplimentara
Traducator: Sorin Tofan
Anul aparitiei: 2009
Format: 16.5 x 23.5 cm
Nr.pagini: 216
Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe Link-ul de mai jos:
Transport in Bucuresti
-Edituri
-Top 10
-Cărţi noi
-Promoţii
-- 33,75 leiPRP: 45,00 lei
- 74,25 leiPRP: 99,00 lei
- 56,25 leiPRP: 75,00 lei
OPINIA CITITORILOR