Cum se scrie in publicitate - Denis Higgins
PRP: 22,15 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 17,72 lei
Diferență: 4,43 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Denis Higgins
Editura: HUMANITAS
Anul publicării: 2013
DESCRIERE
„Elementul cel mai important in scrierea reclamelor de succes este produsul insusi. Magia sta in produs.“ (William Bernbach)
„Noi cautam de fiecare data povestea produsului, acel atribut specific lui care il mentine pe piata.“ (Leo Burnett)
„Un copywriter ar trebui sa fie vesel si optimist, nu cinic; greseste daca respinge viata, iar a fi cinic inseamna sa respingi viata.“ (George Gribbin)
„Nu scriu pentru multime. Incerc sa scriu ca de la om la om, la persoana a doua singular.“ David Ogilvy
„Nu spun ca o reclama fermecatoare, inteligenta si calda nu vinde. Spun doar ca am vazut mii de campanii fermecatoare si inteligente care nu au vandut produsul.“ (Rosser Reeves)
„Marii copywriteri ai secolului XX, adulati candva ca niste vedete de cinema, sunt pretuiti azi ca niste profeti. Numele lor au devenit la randu-le branduri. Fiecare defineste in prezent cate o cale majora, cate o magistrala pe ruta comunicarii comerciale: Ogilvy– fenomenologia produsului; Reeves– focusul pe eficienta; Burnett– efectul dramatic; Gribbin– forta de a capta atentia; Bernbach– persuasiunea abila, surprinzatoare... Denis Higgins ii infrunta pe acesti maestri ai seductiei cu o abila stiinta a manipularii intervievistice, menita sa-i flateze, sa le dejoace tentatiile de laudarosenie corporatista si sa le dezvaluie astfel intimitatea laboratorului creativ.“ (Florin Dumitrescu)
„Cele cinci interviuri cuprinse aici il vor captiva si pe cititorul interesat de arta de a scrie texte publicitare, si pe cel interesat de scris in general. Avem de-a face cu niste maestri ai publicitatii, care vorbesc– nu scriu– informal, liber si convingator despre arta lor, despre competentele, ideile, conceptele si idealurile lor.“ (S. R. Bernstein, Advertising Age)
An aparitie: 2013
Editie: I
Pagini: 144
Format: 13x20 cm
„Noi cautam de fiecare data povestea produsului, acel atribut specific lui care il mentine pe piata.“ (Leo Burnett)
„Un copywriter ar trebui sa fie vesel si optimist, nu cinic; greseste daca respinge viata, iar a fi cinic inseamna sa respingi viata.“ (George Gribbin)
„Nu scriu pentru multime. Incerc sa scriu ca de la om la om, la persoana a doua singular.“ David Ogilvy
„Nu spun ca o reclama fermecatoare, inteligenta si calda nu vinde. Spun doar ca am vazut mii de campanii fermecatoare si inteligente care nu au vandut produsul.“ (Rosser Reeves)
„Marii copywriteri ai secolului XX, adulati candva ca niste vedete de cinema, sunt pretuiti azi ca niste profeti. Numele lor au devenit la randu-le branduri. Fiecare defineste in prezent cate o cale majora, cate o magistrala pe ruta comunicarii comerciale: Ogilvy– fenomenologia produsului; Reeves– focusul pe eficienta; Burnett– efectul dramatic; Gribbin– forta de a capta atentia; Bernbach– persuasiunea abila, surprinzatoare... Denis Higgins ii infrunta pe acesti maestri ai seductiei cu o abila stiinta a manipularii intervievistice, menita sa-i flateze, sa le dejoace tentatiile de laudarosenie corporatista si sa le dezvaluie astfel intimitatea laboratorului creativ.“ (Florin Dumitrescu)
„Cele cinci interviuri cuprinse aici il vor captiva si pe cititorul interesat de arta de a scrie texte publicitare, si pe cel interesat de scris in general. Avem de-a face cu niste maestri ai publicitatii, care vorbesc– nu scriu– informal, liber si convingator despre arta lor, despre competentele, ideile, conceptele si idealurile lor.“ (S. R. Bernstein, Advertising Age)
An aparitie: 2013
Editie: I
Pagini: 144
Format: 13x20 cm
Transport in Bucuresti
-Edituri
-Top 10
-Cărţi noi
-- 35,00 lei
- 36,00 lei
Promoţii
-- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
OPINIA CITITORILOR