Dana Lupsa, Be Branded

Preț: 39,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor:
Anul publicării: 2019
Categoria: Motivational

DESCRIERE

Cartea autorului Dana Lupsa „Dana Lupsa, Be Branded" de la editura LIBRIS EDITORIAL

Dana Lupsa este lector universitar doctor la Universitatea Transilvania din Brasov, Facultatea de stiinte Economice si Administrarea Afacerilor, unde preda, inca din anul 2003, discipline din sfera managementului. Pasiunea pentru comunicare si branding s-a nascut odata cu asociatia pe care o conduce din anul 2014, Asociatia Happy Moms, care are ca scop sustinerea femeilor si mamelor care isi doresc sa devina antreprenoare prin programe educationale si networking. Profesia de PR, consultanta in management, marketing si comunicare, cursurile de branding si comunicare sustinute constant pentru publicul larg sau pentru antreprenoare, preocuparea pentru dezvoltarea personala si spirituala, au condus la ceea azi putem numi brandul Dana Lupsa. Dana lucreaza doar cu femei deoarece le intelege provocarile, stie cum sa le motiveze si ii place sa le ajute sa straluceasca din punct de vedere profesional.
 
Cartea BeBranded este un ghid complet si complex de branding personal care, prin prisma exercitiilor practice, a explicatiilor si a propriei povesti a autoarei, inspira la a descoperi autenticul valorilor si misiunii noastre personale, a le da viata si a le imbraca in „vesmintele" potrivite si apoi a le comunica pline de entuziasm si bucurie.

Anul aparitiei: 2019
Numar pagini: 114
Format: 16x22

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review

Titluri de aceiași autori

Created in 0.1053 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.