Descopera-ti punctele forte in vanzari

Preț: 19,90 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2010
Categoria: Carti diverse

Alertă stoc

*
?
Completați adresa dumneavoastră de e-mail
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam

DESCRIERE

O abordare solida, bazata pe intervievarea a 250. 000 de agenti de vanzari si 25. 000 de directori de vanzari, realizata de organizatia Gallup. Spulberand cateva dintre miturile din teoria vanzarilor, de la acela ca oricine poate vinde, pana la acela ca un bun comerciant poate vinde orice, Descopera-ti punctele forte in domeniul vanzarilor te invata:- Cum sa-ti identifici talentele, punctele tale forte, pentru a face comert si a te concentra asupra acestora, pentru a-ti putea asigura si planifica o cariera de succes; - Cum sa descoperi domeniul, compania si seful cu ajutorul carora talentele tale sa fie puse in valoare; - Cum se face ca abordari diferite in domeniul vanzarilor pot avea acelasi succes. (Nu exista o singura cale pentru a vinde.) O carte pe care numai Organizatia Gallup o putea crea, Descopera-ti punctele forte in domeniul vanzarilor iti ofera posibilitatea sa afli raspunsuri cu adevarat noi si valoroase la intrebari precum: cine esti, la ce anume esti bun si cum sa faci sa-ti pui talentele cat mai bine in valoare. Fiecare exemplar contine un cod unic, care-ti permite sa accesezi profilul StrengthsFinder pe Internet. Programul StrengthsFinder este produsul unui efort stiintific de 25 de ani si al unor investitii de multe milioane de dolari, care te chestioneaza si-ti ofera o analiza de profunzime, individualizata in functie de caracteristicile predominante ale personalitatii tale. Folosind apoi cartea, vei afla cum sa-ti pui in valoare talentele in practica de zi cu zi, vei intelege cum au reusit unii sau au dat gres altii cu talente similare si daca e cazul sa faci schimbari esentiale in cariera ra. Benson Smith este consultant, purtator de cuvant si autor al organizatiei Gallup si, totodata, expert in eficienta fortelor angajate in vanzari. Inainte sa se alature organizatiei Gallup, el a lucrat ca presedinte si director executiv intr-o corporatie situata in topul primelor 500 de companii din lume.




Nr. de pagini: 264
Anul aparitiei: 2007
Autor(i): Tony Rutigliano

Vezi și alte cărți: Vanzari

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.1957 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.