Dezvoltarea calitatilor motrice la elevii din invatamantul primar de Cristina Farkas Vlagea

PRP: 19,90 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 14,93 lei
Diferență: 4,97 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2018
Pagini: 114
Categoria: Carti diverse

Alertă stoc

*
?
Completați adresa dumneavoastră de e-mail
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam

DESCRIERE

Cartea autorului Cristina Farkas Vlagea „Dezvoltarea calitatilor motrice la elevii din invatamantul primar de Cristina Farkas Vlagea" de la editura ROVIMED

CUPRINS

 I. DEZVOLTAREA   CALITATILOR MOTRICE

- OBIECTIV AL EDUCATIEI FIZICE …………………... 5

I. 1. Importanta educatiei fizice ………………………………. 5

I. 2. Educatia fizica si importanta acestei discipline in

cadrul curriculum-ului national ………………………………. 9

I. 3. Orientarea si continutul activitatii de educatie fizica

 la clasele I-IV ……………………………………………... 9

II. OBIECTIVELE EDUCATIEI FIZICE

LA CLASELEI-IV...………………………………………. 11

II. 1. Capacitatea motrica de baza …………………………... 11

II. 2. Dezvoltarea fizica generala si armonioasa …………….. 11

II. 3. Deprinderi si priceperi motrice ………………………... 12          

II. 4. Calitati motrice ……………………………………...…. 13  

II. 5. Indicatii metodice privind activitatea de educatie fizica la clasele I-IV ………………………………………………….. 13

III. PARTICULARITATILE  SOMATO-FUNCTIONALE,  PSIHICE SI MOTRICE ALE ELEVILOR DIN CICLUL PRIMAR ……………………………………………………15

III. 1. Particularitatile somatice …..………………………….. 15 

III. 2. Particularitatile functionale ……………………………16

III. 3. Particularitatile psihice ………………………………... 17

IV. ORIENTAREA METODICA GENERALA PRIVIND PREDAREA EDUCATIEI FIZICE ………………………22

IV. 1.  Metodologia realizarii obiectivelor privind dezvoltarea fizica corecta si armonioasa ……………………………...…. 22

IV. 2. Clasificarea exercitiilor ……………………………….. 24

IV. 3. Indicatii privind utilizarea exercitiilor ………………... 24

IV. 4. Relatia profesor — elev ………………………………. 26

V. PREVENIREA SI COMBATEREA

INSTALARII DEFICIENTELOR FIZICE LA

ELEVII DIN CICLUL PRIMA ………………………….. 31

V. 1. Definitia deficientelor fizice si psihomotorii ………….. 31

V. 2. Psihomotricitatea ………………………………………32

V. 3. Cauzele deficientelor fizice si psihomotorii …………... 41

V. 4. Factorii determinanti …………………………………... 43

V. 5. Clasificarea deficientelor fizice si psihomotorii ………. 44

V. 6. Recuperarea deficientelor fizice si psihomotorii ………49

VI. CALITATI MOTRICE ………………………………. 76

VI. 1.  Viteza ………………………………………………... 77

VI. 1. 1. Generalitati, indicatii metodice …………………….. 77

VI. 1. 2. Jocuri pentru dezvoltarea vitezei ……………………80

VI. 2. INDEMANAREA/ COORDONAREA ………………87

VI. 2. 1. Generalitati, indicatii metodice …………………….. 87

VI. 2. 2. Metode de educare a coordonarii …………………... 94

VI. 3. REZISTENTA………………………………………. 100

VI. 3. 1. Generalitati, indicatii metodice ……………………100

VI. 3. 2. Jocuri pentru dezvoltarea rezistentei ………………103

VI. 4. FORTA ………………………………………………106

VI. 4. 1.  Generalitati, indicatii metodice ……………………106

VI. 4. 2. Jocuri pentru dezvoltarea fortei ……………………110

VII. CONCLUZII ………………………………………... 114

BIBLIOGRAFIE …………………………………………116

 

 
Nr. de pagini: 114
Anul aparitiei: 2018

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.2142 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.