Dicţionar de jurnalism, relaţii publice şi publicitate

PRP: 5,50 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 4,13 lei
Diferență: 1,37 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2007
Pagini: 656
Format: 14x20

DESCRIERE

Dicţionar de jurnalism, relaţii publice şi publicitate

Lucrarea de faţă este primul dicţionar explicativ care abordează toate domeniile comunicării media şi ale comunicării sociale în general (publicitate, relaţii publice etc.) şi îşi propune să ofere un material actual şi complex tuturor interesaţi de aceste domenii.

Prin varietatea temelor abordate, dicţionarul se adresează:
- profesioniştilor din domeniu: jurnalişti, specialişti în relaţii publice, comunicare şi publicitate
- studenţilor de la facultăţile şi secţiile de profil: jurnalism, comunicare, relaţii publice, litere, marketing etc.
-publicului larg interesat de aceste sfere de activitate

Volumul este completat de o consistentă logistică de profil, incluzând o secţiune de ANEXE, amplu set de reproduceri integrale sau în extrase ale unor acte normative autohtone şi străine, cu incidenţă în domeniile acoperite de cuprinsul dicţionarului, coduri deontologice şi principii de funcţionare a unor instituţii şi asociaţii media:

– principii fondatoare (• Constituţia României, 1991 • Bill of Wrights - Marea Britanie, 1689 • Declararaţia Drepturilor Omului şi ale Cetăţeanului - Franţa, 1789 • Bill of Wrights, 1791, Amendamentul 1 la Constituţia SUA, 1787 • Declaraţia Universală a Drepturilor Omului - ONU, 1948 • Declaraţia Drepturilor şi Libertăţilor Fundamentale - Parlamentul European, 1989 • Hotărârea nr. 25 a Parlamentului României asupra rezoluţiilor Adunării Parlamentare a Consiliului Europei cu privire la etica jurnalistică, 1994 • Rezoluţia 1215 cu privire la etica jurnalistică - Adunarea Parlamentară a Consiliului Europei, 1993 • Rezoluţia 1003 cu privire la etica jurnalistică - Adunarea Parlamentară a Consiliului Europei, 1993 • Principiile CEDO referitoare la libertatea presei)

-coduri deontologice europene/americane (• Codul etic al Sindicatului Naţional al Jurnaliştilor - Franţa, 1918/1938 • Codul Sindicatului Presei Cotidiene Regionale - Franţa, 1995 • Declaraţia de principii - American Society of Newspapers Editors, 1922/1975 • Codul etic al „Society of Professionals Journalists” - SUA, 1926/1996 • Codul etic - Radio France Internationale • Codul etic - Le Monde, 2002 • Carta publicităţii - Le Monde, 1997 • Codul etic/„Ghidul integrităţii noastre” - The New York Times • Regulile atribuirii - Washington Post, 2004), coduri deontologice ale jurnaliştilor români (• Codul deontologic al ziaristului • Codul deontologic - Societatea Română de Radiodifuziune • Codul deontologic al ziaristului - Clubul Român de Presă • Codul deontologic al jurnalistului - Convenţia Organizaţiilor de Media din România, 2004)

- legislaţie europeană (• Legea care reglementează libertatea presei - Franţa, 1881/2001 • Codul ştirilor şi al problemelor curente/„Radio Authority” - Marea Britanie, 1990/1996 • „Code of Practice” - Comisia Britanică pentru Plângeri îndreptate Împotriva Presei, 1999 • Directiva 89/552/„Télévision Sans Frontières” - Consiliul Europei, 1989 şi Directiva revizuită, 1997)

- legislaţie românească (• Legea Audiovizualului, 1992 • Decizia pentru aprobarea normelor obligatorii privind realizarea publicităţii în cadrul programelor audiovizuale radiodifuzate sau distribuite prin cablu - Consiliul Audiovizualului, 1993 • Legea privind publicitatea - Parlamentul României, 2000 • Legea privind organizarea şi funcţionarea Societăţii Române de Radiodifuziune şi a Societăţii Române de Televiziune - Parlamentul României, 1994 • Legea privind sponsorizarea şi Actualizarea acesteia, 1998 - Parlamentul României, 1994 • Hotărârea pentru înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Departamentului pentru comunicare al Guvernului - Guvernul României, 2000 • Legea privind constituirea, organizarea şi funcţionarea Depozitului legal de tipărituri şi alte documente grafice şi audiovizuale - Parlamentul României, 1995 • Legea privind dreptul de autor şi drepturile conexe - Parlamentul României, 1996 • Hotărârea privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Presă „Rompress” - Guvernul României, 2001 • Legea privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Presă „Rompress” - Parlamentul României, 2003 • Statutul jurnalistului - Convenţia Organizaţiilor de Media din România, 2004

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.2380 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.