Dictionar de media

PRP: 20,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 18,00 lei
Diferență: 2,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor:
Anul publicării: 2005
Pagini: 367
Format: 14,5/20,5 cm

Alertă stoc

*
?
Completați adresa dumneavoastră de e-mail
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam

DESCRIERE

Dictionar de media - Larousse.

Ultimele doua decenii ale secolului al XX-lea au fost dominate de explozia multimedia si de retelele informatice.
Acest Dictionar de Media, aparut la Editura Larousse sub coordonarea lui Francis Balle, unul din cei mai buni specialisti in domeniu, autor al clasicei Media si societate (1980), nu-si propune sa fie numai o trecere in revista a evolutiilor recente din acest domeniu. De la tipar la retele informatice, de la Gutnberg la Bill Gates, el ofera prin cele 2500 de articole - care au legatura cu discipline foarte diferite ca tehnologia, sociologia, dreptul, istoria, stiintele politice, economia - o panorama completa a media.
Este un dictionar de referinta, "totul intr-unul" pentru media, asociind vocabular tehnic, denumiri de institutii, concepte din domeniul stiintelor informatiei si comunicarii, biografii ale marilor personalitati ale presei, televiziunii si multimedia, de la "AB Sat" la "zona de acoperire". In anexe, ni se ofera un lexic roman-francez-englez.

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.2089 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.