Didactica moderna (Colectia didactica)
PRP: 30,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 28,50 lei
Diferență: 1,50 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Miron Ionescu
Editura: DACIA
Anul publicării: 2001
DESCRIERE
Structura cartii evidentiaza principalele aspecte care intra in sfera de preocupari a didacticii generale, din perspectiva procesului de invatamant: esenta acestuia si a principalelor activitati pe care el le presupune invatarea si predarea(cap. II), principiile care stau la baza lui (cap. III), finalitatile sale (cap. IV), curriculum scolar (cap. V), continutul invatamantului (cap. VI), metodologia didactica (cap. VII), mijloace de invatamant cap (cap. VIII), strategiile de instruire (cap. IX) si docimologia didactica (cap. X)....
Necesitatea unei pedagogii/didactici prospective este tot mai evidenta in conditiile actuale, cand se inregistreaza achizitii tot mai importante in sistemul stiintelor educatiei iar reforma invatamantului si a educatiei este la ordinea zilei.
Depasind stadiul pur constatativ - cel mult corectiv - caracteristic pentru didactica, pana nu demult, pedagogia aplicata a devenit o stiinta cu tenta prospectiva, sugerand tot mai mult cai, modalitati si strategii de ameliorare a practicii instructiv-educative. De altfel, aceasta intentionalitate de a veni in sprijinul practicienilor, este superpozabila cu dorinta colectivului de autori ai lucrarii de fata, care constituie o versiune revizuita si adaugita a cartii,, Didactica moderna", aparuta tot la Editura Dacia din Cluj-Napoca, in anul 1995, sub coordonarea prof. univ, dr. Miron Ionescu si prof. univ. dr. Ioan Radu.
Valorificand experienta didactica proprie precum si informatii din surse bibliografice reprezentative, aurohrone si traine autorii propun o lucrare nu doar de criptiva, ci" interogativa, gratie exemplificarilor interpretarilor si comentariilor realizate. In acest fel ei nadajduiesc ca cititorul va fi pus in situatia de a efectua o lectura activa si reflexiva, care sa imbine momente de reflectie, interpretari si analize critice cu evaluari personale. Aceasta, cu atat mai mult cu cat, in text au fost inserate scheme, tabele, grafice si figuri care sprijina decodificarea si patrunderea sensurilor autentice.
Nr. de pagini: 240
Anul aparitiei: 2001
Necesitatea unei pedagogii/didactici prospective este tot mai evidenta in conditiile actuale, cand se inregistreaza achizitii tot mai importante in sistemul stiintelor educatiei iar reforma invatamantului si a educatiei este la ordinea zilei.
Depasind stadiul pur constatativ - cel mult corectiv - caracteristic pentru didactica, pana nu demult, pedagogia aplicata a devenit o stiinta cu tenta prospectiva, sugerand tot mai mult cai, modalitati si strategii de ameliorare a practicii instructiv-educative. De altfel, aceasta intentionalitate de a veni in sprijinul practicienilor, este superpozabila cu dorinta colectivului de autori ai lucrarii de fata, care constituie o versiune revizuita si adaugita a cartii,, Didactica moderna", aparuta tot la Editura Dacia din Cluj-Napoca, in anul 1995, sub coordonarea prof. univ, dr. Miron Ionescu si prof. univ. dr. Ioan Radu.
Valorificand experienta didactica proprie precum si informatii din surse bibliografice reprezentative, aurohrone si traine autorii propun o lucrare nu doar de criptiva, ci" interogativa, gratie exemplificarilor interpretarilor si comentariilor realizate. In acest fel ei nadajduiesc ca cititorul va fi pus in situatia de a efectua o lectura activa si reflexiva, care sa imbine momente de reflectie, interpretari si analize critice cu evaluari personale. Aceasta, cu atat mai mult cu cat, in text au fost inserate scheme, tabele, grafice si figuri care sprijina decodificarea si patrunderea sensurilor autentice.
Nr. de pagini: 240
Anul aparitiei: 2001
Transport in Bucuresti
-Edituri
-Top 10
-Cărţi noi
-Promoţii
-- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
OPINIA CITITORILOR