Economia fermelor agricole. Marketing agroalimentar

Preț: 30,00 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Editura:
Anul publicării: 2018
Categoria: Marketing-comert

DESCRIERE

Ruralul romanesc cuprinde numeroase zone defavorizate comparativ cu spatiul urban, atat din punct de vedere al dezvoltarii economice, cat si sociale. In acelasi timp este depozitarul celei mai insemnate parti a resurselor naturale, in contrast evident cu faptul ca economia rurala continua sa fie axata, in mare masura, pe activitati specifice sectorului primar al economiei. In cadrul acestuia, predominante sunt activitatile  agricole, sector economic in cadrul caruia functioneaza fermele de subzistenta si semisubzistenta, care, in mod traditional, a inregistrat performante economice ce l-au plasat intr-o zona marginala.

Marketingul agroalimentar se leaga organic de ideea de a cerceta procese si fenomene specifice sistemului agroalimentar din Romania, in speta cel al fermelor de subzistenta si semisubzistenta. Demersul acesta, ancorat in teoria economica, are in acelasi timp si un semnificativ potential aplicativ de natura sa sustina politicile si managementul actiunilor publice in spatiul rural, in speta in domeniul economiei fermelor familiale.


An aparitie 2018
Nr. de pagini 158
Format 17x24
Legatorie brosat

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.2334 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.