Efectul de halou. Si alte opt iluzii economice care ii induc in eroare pe manageri

PRP: 49,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 40,18 lei
Diferență: 8,82 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2010

Alertă stoc

*
?
Completați adresa dumneavoastră de e-mail
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam

DESCRIERE

Efectul de halou continua Colectia de Leadership, un proiect realizat in parteneriat cu Ziarul Financiar si sustinut de Coca-Cola Hellenic.

Efectul de halou apare atunci cand vanzarile si profiturile unei companii sunt ridicate, iar oamenii ajung sa creada ca exista o strategie geniala, un lider vizionar, angajati capabili si o cultura corporatista exceptionala. Cand performantele se lasa asteptate, se considera ca strategia este gresita, ca managerii sunt aroganti, angajatii multumiti de sine, cultura stagnanta. In realitate, nimic nu s-a schimbat: performanta companiei genereaza un halou care modeleaza felul in care ii percepem strategia, conducerea, angajatii, cultura si multe altele.

Oferind exemple ale unor companii de varf precum Cisco Systems, IBM sau Nokia, Rosenzweig demonstreaza cat de raspandit este efectul de halou si identifica alte 8 iluzii, printre care: mirajul corelatiei si cauzalitatii; mirajul explicatiilor unice; mirajul unirii punctelor castigatoare; mirajul cercetarii riguroase; mirajul succesului durabil.

In Efectul de halou, Phil Rosenzweig demasca prejudecatile si superstitiile din mediul de afaceri, prezente in presa economica, in cercetarea academica, dar si in multe bestselleruri care promit sa dezvaluie secretele succesului sau calea spre glorie.

"Am fost cucerit de aceasta carte. Darama miturile despre cauzele succesului din literatura despre management, folosind argumente puternice. Ar trebui considerata una dintre cele mai importante carti de management din toate timpurile, un antidot la bestsellerurile scrise de diversi guru care ne furnizeaza argumente naive si fals conventionale." Nassim Nicholas Taleb, autorul cartii Lebada neagra

"In Efectul de halou, Phil Rosenzweig ne face un mare serviciu vorbind despre lucruri trecute, indeobste, sub tacere. Analiza lui este un antidot foarte oportun pentru materialele superficiale, formale si simpliste care par sa constituie substanta curenta a multor carti populare despre afaceri. Este cartea potrivita la momentul potrivit." John R. Kimberly, profesor de Studii antreprenoriale la Henry Bower, Wharton School of Business

"Rosenzweig nu doar ridiculizeaza numeroasele scrieri pseudostiintifice din lumea managementului. Ne explica si de ce sunt atat de slabe si cum putem invata lectia pe care ele o ofera, in raspar." John Kay, Financial Times



Numar pagini:296
Anul aparitiei:2010

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.2156 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.