Euromarketing. Editia a II-a
PRP: 23,98 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 21,10 lei
Diferență: 2,88 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Virgil Adascalitei
ISBN: 973-7765-19-2
Editura: URANUS
Anul publicării: 2005
Pagini: 254
Alertă stoc
DESCRIERE
Cuprins:
Cuvant introductiv (p7)
Partea a I-a: FUNDAMENTE ALE EUROMARKETINGULUI (p11)
Cap. 1 - Contextul aparitiei si semnificatia euromarketingului (p13)
Cap. 2 - Piata unica, reflectare a aprofundarii integrarii in cadrul Uniunii Europene (p24)
Cap. 3 - Dimensiuni ale Pietei unice europene - prezent si perspective (p35)
Cap. 4 - Consumatorul european - "tinta" demersului specific euromarketingului (p50)
Cap. 5 - Concurenta componenta definitorie a "regulilor de joc" din cadrul Pietei unice europene (p80)
Cap. 6 - Cadrul legal - institutional si politic specific campului de actiune al euromarketingului (p93)
Cap. 7 - Cercetarea de marketing european (p115)
Partea a II-a: COORDONATE ALE POLITICII DE MARKETING PE PIATA UNICA EUROPEANA (p129)
Cap. 8 - Abordari strategice de marketing pe Piata unica europeana (p133)
Cap. 9 - Mixul de marketing pe Piata unica europeana - probleme actuale (p147)
Cap. 10 - Determinante ale politicii de produs pe Piata unica europeana (p155)
Cap. 11 - Determinante ale politicii de pret pe Piata unica europeana (p168)
Cap. 12 - Determinante ale politicii de distributie pe Piata unica europeana (p184)
Cap. 13 - Determinante ale comunicarii promotionale pe Piata unica europeana (p199)
Cap. 14 - Noi orizonturi ale euromarketingului (p220)
Bibliografie selectiva (p237)
Cuprinsul in limbile engleza, franceza si germana (p245)
Rezumat (p251)
Descriere:
Evidentiindu-se tot mai pregnant in ultimle decenii ca o particularizare teritoriala a marketingului in esenta a celui international, euromarketingul, reprezinta, in fond, "un marketing in stil european" care trateaza Comunitatea Europeana, in optica si cu mijloace de actiune specifice marketingului, ca o mare piata de desfacere.
Prezenta lucrare a fost realizata tocmai in contextul interesului deosebit pe care il suscita aceasta noua specializare a marketingului european, in cadrul invatamantului universitar si postuniversitar, al cercetarii stiintifice de profil, precum si in randul oamenilor de afaceri si al specialistilor din cadrul firmelor romanesti interesate sa se implice in tranzactii cu Uniunea Europeana.
Lucrarea ilustreaza optica potrivit careia marketingul reprezinta o stiinta a luptei reusita in afaceri.
Cuvant introductiv (p7)
Partea a I-a: FUNDAMENTE ALE EUROMARKETINGULUI (p11)
Cap. 1 - Contextul aparitiei si semnificatia euromarketingului (p13)
Cap. 2 - Piata unica, reflectare a aprofundarii integrarii in cadrul Uniunii Europene (p24)
Cap. 3 - Dimensiuni ale Pietei unice europene - prezent si perspective (p35)
Cap. 4 - Consumatorul european - "tinta" demersului specific euromarketingului (p50)
Cap. 5 - Concurenta componenta definitorie a "regulilor de joc" din cadrul Pietei unice europene (p80)
Cap. 6 - Cadrul legal - institutional si politic specific campului de actiune al euromarketingului (p93)
Cap. 7 - Cercetarea de marketing european (p115)
Partea a II-a: COORDONATE ALE POLITICII DE MARKETING PE PIATA UNICA EUROPEANA (p129)
Cap. 8 - Abordari strategice de marketing pe Piata unica europeana (p133)
Cap. 9 - Mixul de marketing pe Piata unica europeana - probleme actuale (p147)
Cap. 10 - Determinante ale politicii de produs pe Piata unica europeana (p155)
Cap. 11 - Determinante ale politicii de pret pe Piata unica europeana (p168)
Cap. 12 - Determinante ale politicii de distributie pe Piata unica europeana (p184)
Cap. 13 - Determinante ale comunicarii promotionale pe Piata unica europeana (p199)
Cap. 14 - Noi orizonturi ale euromarketingului (p220)
Bibliografie selectiva (p237)
Cuprinsul in limbile engleza, franceza si germana (p245)
Rezumat (p251)
Descriere:
Evidentiindu-se tot mai pregnant in ultimle decenii ca o particularizare teritoriala a marketingului in esenta a celui international, euromarketingul, reprezinta, in fond, "un marketing in stil european" care trateaza Comunitatea Europeana, in optica si cu mijloace de actiune specifice marketingului, ca o mare piata de desfacere.
Prezenta lucrare a fost realizata tocmai in contextul interesului deosebit pe care il suscita aceasta noua specializare a marketingului european, in cadrul invatamantului universitar si postuniversitar, al cercetarii stiintifice de profil, precum si in randul oamenilor de afaceri si al specialistilor din cadrul firmelor romanesti interesate sa se implice in tranzactii cu Uniunea Europeana.
Lucrarea ilustreaza optica potrivit careia marketingul reprezinta o stiinta a luptei reusita in afaceri.
Transport in Bucuresti
-Edituri
-Top 10
-Cărţi noi
-Promoţii
-- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
OPINIA CITITORILOR