Evaluarea instruirii in cadrul procesului de invatamant - Volumul 11

PRP: 24,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 19,20 lei
Diferență: 4,80 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Anul publicării: 2019
Categoria: Generalitati

DESCRIERE

Cartea autorului Sorin Cristea „Evaluarea instruirii in cadrul procesului de invatamant - Volumul 11" de la editura DIDACTICA PUBLISHING HOUSE

Volumul 11 din colectia Concepte Pedagogice Fundamentale, are in vedere evaluarea activitatii de instruire in contextul procesului de invatamant. Problematica sa, este dezvoltata pe parcursul a trei capitole: 1) Conceptul de evaluare pedagogica; 2) Evaluarea pedagogica a activitatii de instruire in contextul procesului de invatamant; 3) Metodologia actiunii de evaluare a activitatii de instruire in contextul procesului de invatamant.

Capitolul 1 – Conceptul de evaluare pedagogica – este construit in raport de trei obiective specifice: a) definirea evaluarii pedagogice la nivel de concept fundamental; b) evidentierea tipurilor de evaluare pedagogica in raport de sfera de referinta, delimitata la nivel general; c) analiza evaluarii pedagogice la nivel de obiect de studiu.

Capitolul 2 – Evaluarea pedagogica a activitatii de instruire in contextul procesului de invatamant – este construit in raport de patru obiective specifice promovate la nivel de criterii epistemologice necesare pentru a identifica: a) functiile generale ale evaluarii; b) structura de baza a evaluarii; c) continuturile evaluarii; d) formele evaluarii – ca actiune subordonata obiectivelor activitatii de instruire in cadrul procesului de invatamant.

Capitolul 3 – Metodologia actiunii de evaluare a instruirii – este construit in raport de cinci obiective specifice, angajate in: a) definirea metodologiei actiunii de evaluare a instruirii procesului de invatamant, in sens larg (teorie aplicata) si restrans (ansamblul de strategii, metode, procedee/ tehnici si mijloace/instrumente de evaluare); b) definirea si analiza strategiilor de evaluare; c) definirea, clasificarea si analiza metodelor de evaluare; d) definirea si analiza procedeelor/tehnicilor de evaluare; e) definirea si analiza mijloacelor/instrumentelor de evaluare.

Partea finala – Aplicatii – ofera exemple semnificative din domeniul invatamantului primar, rezultate in urma analizei metodologiei de evaluare, in contextul unor evolutii si experimente inregistrate in didacticele particular.

Anul aparitiei: 2019
ISBN: 978-606-683-944-0

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.1402 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.