Excelenţa în afaceri. De ce anumite companii reuşesc saltul de la "bun

PRP: 35,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 26,25 lei
Diferență: 8,75 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2006
Pagini: 336

DESCRIERE

"Jim Collins este, probabil, cel mai citit scriitor de literatură economică din lume", scria The Economist în 2004. şi nu fără motiv. Căci în mai puţin de 3 ani de la apariţie, ediţia în limba engleză a acestei cărţi se vânduse deja în peste 1,5 milioane de exemplare. Iar de atunci şi până în prezent a fost tradusă în peste 30 de limbi, devenind rapid un bestseller în întreaga lume.
Peter Drucker o descria astfel: "Această carte, bine scrisă şi bazată pe o cercetare atentă, dovedeşte netemeinicia celor mai multe false teorii din managementul actual - de la cultul supraomului aflat în poziţia de CEO, până la cultul faţă de IT şi mania fuziunilor şi achiziţiilor. Mediocritatea nu poate deveni competenţă, dar competenţa se poate transforma în excelenţă."
Bazată pe un proiect de cercetare extins pe durata a 5 ani, această carte a fost rezultatul eforturilor de analiză a peste 1.400 de companii incluse în Fortune 500, din care - în final - numai 11 au îndeplinit criteriile de excelenţă în afaceri. Iar rezultatele acestor eforturi de cercetare nu au întârziat să apară.
În anul publicării sale, cartea a fost desemnată de Business Week printre primele 10 cărţi de afaceri din SUA. Apoi s-a menţinut ani de zile în topul New York Times al celor mai bine vândute cărţi de non-ficţiune. Editura HarperCollins, care a publicat ediţia americană a cărţii, o nominalizează şi astăzi printre lucrările sale economice cu un imens succes. Iar USA Today o includea în 2005 printre titlurile care înregistraseră cele mai mari vânzări. În 2006, Wall Street Journal a cotat cartea de faţă printre primele 10 din domeniu. În fine, la data publicării ediţiei în limba română, lucrarea de faţă se afla printre primele 10 cărţi de afaceri şi investiţii comercializate prin Internet.
Iată o carte perenă, care nu este doar un obiect de studiul în cadrul programelor MBA. Avem în faţă una dintre acele cărţi pe care managerii şi liderii corporaţiilor le citesc şi răscitesc mereu, în ciuda trecerii timpului.

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.2121 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.