Excelenta in afaceri (De ce anumite companii reusesc saltul de la bun la excelent, iar altele nu?). Editia a IV-a
PRP: 40,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 30,00 lei
Diferență: 10,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Jim Collins
Editura: CURTEA VECHE
Anul publicării: 2012
Alertă stoc
DESCRIERE
De ce anumite companii reusesc saltul de la bun la excelent, iar altele nu?
„Jim Collins este, probabil, cel mai citit autor de literatura economica din lume“, scria The Economist in 2004— si nu fara motiv. Caci in cativa ani de la aparitie, editia in limba engleza a acestei carti se vanduse deja in peste 3 milioane de exemplare. Iar de atunci si pana in prezent a fost tradusa in 35 de limbi, devenind rapid un bestseller in intreaga lume.
Peter Drucker o descria astfel:„Aceasta carte, bine scrisa si bazata pe o cercetare atenta, dovedeste netemeinicia celor mai multe false teorii din managementul actual— de la cultul supraomului aflat in pozitia de CEO, pana la cultul fata de IT si mania fuziunilor si achizitiilor. Mediocritatea nu poate deveni competenta, dar competenta se poate transforma in excelenta.“
Bazata pe un proiect de cercetare extins pe durata a 5 ani, aceasta carte a fost rezultatul eforturilor de analiza a peste 1 400 de companii incluse in Fortune 500, din care— in final— numai 11 au indeplinit criteriile de excelenta in afaceri. Iar rezultatele acestor eforturi de cercetare nu au intarziat sa apara.
In anul publicarii, Excelenta in afaceri a fost desemnata de BusinessWeek printre primele 10 lucrari de afaceri din SUA. Apoi s-a mentinut ani de zile in topul New York Times al celor mai bine vandute carti de non-fictiune. Editura HarperCollins, care a publicat editia originala, o nominalizeaza si astazi printre lucrarile sale economice cu un imens succes. Iar USA Today o includea in 2005 printre titlurile care inregistrasera cele mai mari vanzari. In 2006, Wall Street Journal a cotat cartea de fata printre primele 10 din domeniu. In 2007, se afla printre primele 10 titluri de afaceri si investitii, vandute pe internet.
Iata o carte perena, care nu este doar un obiect de studiul in cadrul programelor MBA. Avem in fata una dintre acele carti pe care managerii si liderii corporatiilor le citesc si recitesc mereu, in ciuda trecerii timpului.
JIM COLLINS este expert in evolutia companiilor excelente durabile si mentor pentru lideri din toate sectoarele corporatiste si sociale. Dascal pasionat, Jim Collins a fost membru al Stanford University Graduate School of Business intre 1988 si 1995, unde a primit Premiul pentru Profesorat Remarcabil in 1992. Continua sa predea ca profesor invitat la University of Virginia. Sustine conferinte si programe de pregatire pe tema sustenabilitatii si cresterii companiilor, pentru conducerile multor organizatii din America de Nord, Europa, Australia si America de Sud.
La inceputurile carierei sale a lucrat pentru firme precum McKinsey& Company sau Hewlett-Packard. In prezent isi petrece majoritatea timpului in laboratorul sau de management din Boulder, Colorado, unde desfasoara studii si cercetari cu lideri din intreaga lume. A fost consultant sau mentor pentru mai bine de 100 de organizatii, printre care: Hewlett-Packard, Johnson& Johnson, Microsoft, Cargill, Merrill Lynch, Rockwell, Dun& Bradstreet, Fannie Mae, Sun International etc.
In calitate de autor sau coautor, a scris 6 carti, care s-au vandut in intreaga lume, in peste 10 milioane de exemplare. De asemenea, scrie articole pentru cateva reviste americane prestigioase. Iar lucrarile sale au fost comentate si apreciate in numeroase publicatii, printre care: Inc., The Economist, Fortune, Harvard Business Review, Across the Board, International Business.
Titlu original: Good to Great: Why Some Companies Make the Leap... and Others Don't
Anul aparitiei: 2012
Numar pagini: 336 / Format: 16× 24, 5 cm
Traducator: Eugen Damian
„Jim Collins este, probabil, cel mai citit autor de literatura economica din lume“, scria The Economist in 2004— si nu fara motiv. Caci in cativa ani de la aparitie, editia in limba engleza a acestei carti se vanduse deja in peste 3 milioane de exemplare. Iar de atunci si pana in prezent a fost tradusa in 35 de limbi, devenind rapid un bestseller in intreaga lume.
Peter Drucker o descria astfel:„Aceasta carte, bine scrisa si bazata pe o cercetare atenta, dovedeste netemeinicia celor mai multe false teorii din managementul actual— de la cultul supraomului aflat in pozitia de CEO, pana la cultul fata de IT si mania fuziunilor si achizitiilor. Mediocritatea nu poate deveni competenta, dar competenta se poate transforma in excelenta.“
Bazata pe un proiect de cercetare extins pe durata a 5 ani, aceasta carte a fost rezultatul eforturilor de analiza a peste 1 400 de companii incluse in Fortune 500, din care— in final— numai 11 au indeplinit criteriile de excelenta in afaceri. Iar rezultatele acestor eforturi de cercetare nu au intarziat sa apara.
In anul publicarii, Excelenta in afaceri a fost desemnata de BusinessWeek printre primele 10 lucrari de afaceri din SUA. Apoi s-a mentinut ani de zile in topul New York Times al celor mai bine vandute carti de non-fictiune. Editura HarperCollins, care a publicat editia originala, o nominalizeaza si astazi printre lucrarile sale economice cu un imens succes. Iar USA Today o includea in 2005 printre titlurile care inregistrasera cele mai mari vanzari. In 2006, Wall Street Journal a cotat cartea de fata printre primele 10 din domeniu. In 2007, se afla printre primele 10 titluri de afaceri si investitii, vandute pe internet.
Iata o carte perena, care nu este doar un obiect de studiul in cadrul programelor MBA. Avem in fata una dintre acele carti pe care managerii si liderii corporatiilor le citesc si recitesc mereu, in ciuda trecerii timpului.
JIM COLLINS este expert in evolutia companiilor excelente durabile si mentor pentru lideri din toate sectoarele corporatiste si sociale. Dascal pasionat, Jim Collins a fost membru al Stanford University Graduate School of Business intre 1988 si 1995, unde a primit Premiul pentru Profesorat Remarcabil in 1992. Continua sa predea ca profesor invitat la University of Virginia. Sustine conferinte si programe de pregatire pe tema sustenabilitatii si cresterii companiilor, pentru conducerile multor organizatii din America de Nord, Europa, Australia si America de Sud.
La inceputurile carierei sale a lucrat pentru firme precum McKinsey& Company sau Hewlett-Packard. In prezent isi petrece majoritatea timpului in laboratorul sau de management din Boulder, Colorado, unde desfasoara studii si cercetari cu lideri din intreaga lume. A fost consultant sau mentor pentru mai bine de 100 de organizatii, printre care: Hewlett-Packard, Johnson& Johnson, Microsoft, Cargill, Merrill Lynch, Rockwell, Dun& Bradstreet, Fannie Mae, Sun International etc.
In calitate de autor sau coautor, a scris 6 carti, care s-au vandut in intreaga lume, in peste 10 milioane de exemplare. De asemenea, scrie articole pentru cateva reviste americane prestigioase. Iar lucrarile sale au fost comentate si apreciate in numeroase publicatii, printre care: Inc., The Economist, Fortune, Harvard Business Review, Across the Board, International Business.
Titlu original: Good to Great: Why Some Companies Make the Leap... and Others Don't
Anul aparitiei: 2012
Numar pagini: 336 / Format: 16× 24, 5 cm
Traducator: Eugen Damian
Transport in Bucuresti
-Edituri
-Top 10
-Cărţi noi
-Promoţii
-- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
OPINIA CITITORILOR