Fericirea ca obligaţie. Eseu despre standardizarea prin publicitate

PRP: 16,90 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 12,68 lei
Diferență: 4,22 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 973-8291-71-2
Editura:
Pagini: 216

Alertă stoc

*
?
Completați adresa dumneavoastră de e-mail
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam

DESCRIERE

"Fascinaţia pe care o exercită reclamele nu are egal. Pe de o parte, publicitatea ne invită într-o lume a abundenţei, în care obiectele se grăbesc să se conformeze voinţei noastre. Ne promit, fiecare în parte şi toate la un loc, fericirea. Dar e o fericire la normă, primită şi consumată. Nu investim nimic esenţial din noi înşine pentru această fericire. Ce se întâmplă, în aceste condiţii, cu semenii noştri? Fie ne vom ciocni cu ei, fie îi vom ocoli, rivali în competiţia euforică a plăcerilor de tot felul. În universul utopic al abundenţei propus de publicitate, fiecare individ e un stăpân - copil cu puteri discreţionare.

Titlul original: Le bonheur conforme
Publicată de: Gallimard
Limba originală: franceză
Traducere şi prefaţă: Costin Popescu

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0850 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.