Firma şi Mass media. Managerul şi ziariştii

Preț: 14,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2007
Pagini: 184
Format: 14,5 x 20,5 cm

Alertă stoc

*
?
Completați adresa dumneavoastră de e-mail
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam

DESCRIERE

Firma şi Mass media. Managerul şi ziariştii.

O carte despre relaţii, de orice natură ar fi acestea, îşi găseşte astăzi, în actualitatea comunităţii de afaceri din România, o deplină justificare.
Relaţiile fac parte din piaţă şi din oricare afacere. Nu există nicăieri în lume o societate comercială, firmă, companie sau oricum s-ar numi respectiva organizaţie care să facă afaceri cu sine însăşi, trăind izolată, ruptă de piaţă. În timp, creşte şi se dezvoltă sistemul de relaţii / raporturi de piaţă, din multiple motive şi, în special, datorită amplificării şi diversificării pieţelor, sporirii numărului, diversităţii şi puterii economice a jucătorilor / actorilor de pe piaţă.

În cartea sa, autorul foloseşte în sprijinul pledoariei sale, argumente pertinente în favoarea stabilirii, dezvoltării şi întăririi relaţiilor de informare-comunicare cu mass media, precum şi cu ziariştii. În acelaşi timp, subliniază nevoia unei atenţii sporite pe care trebuie să o manifeste managerul şi echipa sa faţă de pericolele reale care pot veni pentru firmă din această zonă.

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.2194 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.