Fise de evaluare pentru clasa pregatitoare. Comunicare in Limba Romana si Matematica si explorarea mediului de Anca Veronica Taut - Te orienteaza spre performanta!

PRP: 9,99 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 8,59 lei
Diferență: 1,40 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2015
Categoria: Limba romana

Alertă stoc

*
?
Completați adresa dumneavoastră de e-mail
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam

DESCRIERE

Cartea autorului Anca Veronica Taut „Fise de evaluare pentru clasa pregatitoare. Comunicare in Limba Romana si Matematica si explorarea mediului de Anca Veronica Taut Te orienteaza spre performanta!" de la editura SINAPSIS
 
Cu sprijinul acestui auxiliar didactic, evaluarea la clasa pregatitoare devine o strategie eficienta si necesara de inregistrare a progresului realizat de catre elevi.

Este un instrument util de evaluare standard, alaturi de alte instrumente de evaluare alternativa, specifice clasei pregatitoare, intrucat:


- cuprinde aplicatii variate si atractive pentru micii scolari, bazate pe suporturi vizuale, specifice nivelului de varsta;
- ofera o imagine corecta a dezvoltarii competentelor prevazute de programele scoloarein vigoare;
- evaluarea se face gradual, pe masura ce elevii isi insusesc achizitii de baza;
- sunt vizate componente punctuale ale competentelor prevazute la disciplinele CLR si MEM;
- evaluarea se face in conformitate cu indicii „realizat" sau „in curs de realizare", cu accent pe ameliorarea competentelor;
- rezultatele evaluarii sunt un sprijin pentru cadrul didactic in intocmirea raportului de evaluare de la sfarsitul clasei pregatitoare;
- parintii au posibilitatea sa urmareasca progresul propriului copil. In administrarea probelor de evaluare, cadrul didactic va fine cont de specificul varstei si al particularitatilor individuale ale elevilor cu care lucreaza.

lata cateva recomandari:

- Transformati momentul evaluarii intr-unul placut pentru elevi, in care acestia sa se simta dornici de a arata ceea ce stiu!
- Pregatiti din timp momentul evaluarii pentru a va asigura ca elevii se simt siguri si capabili de a sustine evaluarea!
- Informati din timp parintii ca elevii vor parcurge probele de evaluare!
- Explicati pe intelesul copiilor ca emotiile de dinaintea unei evaluari sunt firesti si ca acestea trebuie sa ii motiveze si nu sa-i ingrijoreze!
- incurajati permanent elevii si valorizati rezultatele lor!
- Cititi cu voce tare cerintele fiecarei probe de evaluare, asigurandu-va ca toti elevii va urmaresc cu atentie!
- Parcurgeti itemii pas cu pas!
- Oferiti elemente-ancora de sprijin in explicarea cerintelor!
- Nu ezitati sa raspundeti oricarei intrebari venite din partea elevilor daca acestia au nevoie de sprijin suplimentar! limite optime de timp, insa permiteti elevilor care au nevoie, sa lucreze in ritmul propriu!
- Utilizati metode alternative de evaluare pentru aceleasi continuturi de invatare cu scopul de a stimula inteligentele multiple! (desene, lucrari de portofoliu, mici proiecte accesibile etc.)

Cu speranta ca acest material va va fi de folos, mult spor in parcurgerea fiselor de evaluare! Succes!

Autoarea



Din cuprins:

Fisa de evaluare1: Indentificarea semnificatiei unui mesaj scurt (CLR)
Fisa de evaluare 1: Igiena personala, a locuintei si a alimentatiei (MEM)
Fisa de evaluare 2: Pozitia sunetului in cuvinte (CLR)
Fisa de evaluare 2: Partile unei plante (MEM)


Anul aparitiei: 2015
Nr. pagini: 48

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.2448 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.