Gandire creativa si brainstorming

Preț: 25,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2007
Pagini: 151

Alertă stoc

*
?
Completați adresa dumneavoastră de e-mail
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam

DESCRIERE

Manual de Marketing (Michael J. Thomas).

In orice organizatie, indiferent de nivel, exista un zacamant bogat, dar inca nedescoperit, de idei utile. Tehnica gandiri creative tinde sa descopere acest zacamant si sa-l exploateze in beneficiul respectivei organizatii si al societatii in ansamblu. Este insa nevoie de un efort sustinut, nu doar pentru a invinge scepticismul si lipsa de incredere, ci si pentru a parcurge etapele ulterioare sedintei de brainstorming, respectiv evaluarea si aplicarea in practica a ideilor generate. Modul eficient de gandire si tehnicile creative pot fi usor deprinse; managerii pot renunta cu timpul la procedurile si la prejudecatile lor analitice, invatand sa profite de avantajele brainstormingului. Aceasta convingere transpare, de altfel, din fiecare pagina a cartii "Gandire creativa si brainstorming".

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.2955 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.