Ghidul pentru atribuirea contractelor de achizitii publice

PRP: 8,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 6,80 lei
Diferență: 1,20 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Anul publicării: 2009

Alertă stoc

*
?
Completați adresa dumneavoastră de e-mail
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam

DESCRIERE

Ghidul pentru atribuirea contractelor de achizitii publice. Sistemul achizitiilor publice
Autoritatea de reglementare
Autoritati contractante
Operatori economici
Supraveghetorii sistemului
Principii in achizitii publice
Domeniul de aplicare
Exceptii de la domeniul de aplicare
Alte exceptii specifice de la domeniul de aplicare
Procesul de achizitie publica
Programul anual al achizitiilor publice
    Identificarea necesitatilor
    Estimarea valorii contractului de achizitie publica
    Punerea in corespondenta cu CPV
    Ierarhizare
    Alegerea procedurii
    Identificarea fondurilor .
    Calendarul procedurii de atribuire
    Definitivarea programului anual al achizitiilor publice
    Elaborarea si transmiterea anuntului de intentie, daca este cazul
Documentatia de atribuire
    Elaborarea caietului de sarcini sau a documentatiei descriptive
    Stabilirea clauzelor contractuale
    Stabilirea cerintelor minime de calificare si, daca este cazul, a criteriilor de selectare
    Stabilirea criteriului de atribuire a contractului de achizitie publica
    Completarea fisei de date a achizitiei
    Stabilirea formularelor si modelelor
    Constituirea garantiei de participare, daca este cazul
    Notificarea Ministerului Finantelor Publice privind verificarea procedurala
    Definitivarea documentatiei de atribuire
Chemarea la competitie
    Elaborarea si publicarea anuntului de participare
    Punerea la dispozitie a documentatiei de atribuire
    Raspunsul la solicitarile de clarificari
    Regului de comunicare si transmitere a datelor
    Regului de participare si evitare a conflictului de interese
Derularea procedurii de atribuire a contractelor de achizitie publica
    Primirea cadidaturilor si selectarea/preselectarea candidatilor, daca este cazul
    Derularea rundelor de dicutii, daca este cazul
    Termene minime pentru elaborarea ofertelor
    Primirea ofertelor
    Desfasurarea sedintei de deschidere
    Modul de lucru al comisiei de evaluare
    Examinarea si evaluarea ofertelor
    Stabilirea ofertei castigatoare
    Anularea procedurii de achizitie publica, daca este cazul
    Elaborarea raportului privind procedura de atribuire
Atribuirea contractului de achizitie publica sau incheierea acordului-cadru
    Notificarea rezultatului
    Perioada de asteptare
    Solutionarea contestatiilor
    Semnarea contractului sau incheierea acordului-cadru
    Transmiterea spre publicare a anuntului de atribuire
Definitivarea dosarului de achizitie publica
Derularea contractului/acordului-cadru
    Constituirea garantiei de buna executie, daca este cazul
    Intrarea in efectivitate a contractului
    Derularea cordului-cadru
    Indeplinirea obligatiilor asumate prin contract
Finalizarea contractului
    Receptia finala
    Eliberarea garantiei de buna executie
    Analiza procesului
FORMULARE
    Formular nr. 1A Calendarul procedurii de atribuire - Licitatie deschisa
    Formular nr. 1B Calendarul procedurii de atribuire - Licitatie restransa
    Formular nr. 1C Calendarul procedurii de atribuire - Dialogul competitiv
    Formular nr. 1D Calendarul procedurii de atribuire - Cererea de oferte
    Formular nr. 1E Calendarul procedurii de atribuire - Negocierea cu publicarea prealabila a unui anunt de participare
    Formular nr. 1F Calendarul procedurii de atribuire - Concurs de solutii
    Formular nr. 2 Programul anual al achizitiilor publice
    Formular nr. 3 Contract de furnizare
    Formular nr. 4 Contract de servicii
    Formular nr. 5 Contract de lucrari
    Formular nr. 6 Acord-cadru de furnizare
    Formular nr. 7 Acord-cadru de servicii
    Formular nr. 8 Acord-cadru de lucrari
    Formular nr. 9 Fisa de date a achizitiei
    Formular nr. 10A Formular de oferta - furnizare
    Formular nr. 10B Formular de oferta - servicii
    Formular nr. 10C Formular de oferta - lucrari
    Formular nr. 11 Scrisoare de garantie bancara
    Formular nr. 12A Declaratie privind eligibilitatea
    Formular nr. 12B Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006
    Formular nr. 12C Declaratie privind calitatea de participant la procedura
    Formular nr. 12D Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
    Formular nr. 12E Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
    Formular nr. 12F Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 3 ani .
    Formular nr. 12G Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
    Formular nr. 12H Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru   
    indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
    Formular nr. 12I Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si a cadrelor de conducere
    Formular nr. 13 Declaratie de confidentialitate si impartialitate
    Formular nr. 14 Proces-verbal al sedintei de deschidere a ofertelor
    Formular nr. 15 Raportul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica/de incheiere a acordului-cadru
    Formular nr. 16A Licitatie deschisa - Pasi de urmat
    Formular nr. 16B Licitatie restransa - Pasi de urmat
    Formular nr. 16C Dialog competitiv - Pasi de urmat
    Formular nr. 16D Negocierea cu publicarea prealabila a unui anunt de participare - Pasi de urmat
    Formular nr. 16E Negocierea fara publicarea prealabila a anuntului de participare - Pasi de urmat
    Formular nr. 16F Cererea de oferte - Pasi de urmat
    Formular nr. 16G Concursul de solutii - Pasi de urmat
    Formular nr. 17A Comunicarea acceptarii ofertei castigatoare
    Formular nr. 17B Comunicarea rezultatului procedurii
    Formular nr. 18A Contestatie - formular pentru persoane juridice
    Fomurlar nr. 18B Contestatie - formular pentru persoane fizice
    Formular nr. 19 Scrisoare de garantie bancara de buna executie
Alte acte normative cu relevanta in achizitii publice

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.1991 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.