Ghidul pentru atribuirea contractelor de achizitii publice
PRP: 8,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 6,80 lei
Diferență: 1,20 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Ioan Salomie
Editura: BEST PUBLISHING
Anul publicării: 2009
Alertă stoc
DESCRIERE
Ghidul pentru atribuirea contractelor de achizitii publice.
Sistemul achizitiilor publice
Autoritatea de reglementare
Autoritati contractante
Operatori economici
Supraveghetorii sistemului
Principii in achizitii publice
Domeniul de aplicare
Exceptii de la domeniul de aplicare
Alte exceptii specifice de la domeniul de aplicare
Procesul de achizitie publica
Programul anual al achizitiilor publice
Identificarea necesitatilor
Estimarea valorii contractului de achizitie publica
Punerea in corespondenta cu CPV
Ierarhizare
Alegerea procedurii
Identificarea fondurilor .
Calendarul procedurii de atribuire
Definitivarea programului anual al achizitiilor publice
Elaborarea si transmiterea anuntului de intentie, daca este cazul
Documentatia de atribuire
Elaborarea caietului de sarcini sau a documentatiei descriptive
Stabilirea clauzelor contractuale
Stabilirea cerintelor minime de calificare si, daca este cazul, a criteriilor de selectare
Stabilirea criteriului de atribuire a contractului de achizitie publica
Completarea fisei de date a achizitiei
Stabilirea formularelor si modelelor
Constituirea garantiei de participare, daca este cazul
Notificarea Ministerului Finantelor Publice privind verificarea procedurala
Definitivarea documentatiei de atribuire
Chemarea la competitie
Elaborarea si publicarea anuntului de participare
Punerea la dispozitie a documentatiei de atribuire
Raspunsul la solicitarile de clarificari
Regului de comunicare si transmitere a datelor
Regului de participare si evitare a conflictului de interese
Derularea procedurii de atribuire a contractelor de achizitie publica
Primirea cadidaturilor si selectarea/preselectarea candidatilor, daca este cazul
Derularea rundelor de dicutii, daca este cazul
Termene minime pentru elaborarea ofertelor
Primirea ofertelor
Desfasurarea sedintei de deschidere
Modul de lucru al comisiei de evaluare
Examinarea si evaluarea ofertelor
Stabilirea ofertei castigatoare
Anularea procedurii de achizitie publica, daca este cazul
Elaborarea raportului privind procedura de atribuire
Atribuirea contractului de achizitie publica sau incheierea acordului-cadru
Notificarea rezultatului
Perioada de asteptare
Solutionarea contestatiilor
Semnarea contractului sau incheierea acordului-cadru
Transmiterea spre publicare a anuntului de atribuire
Definitivarea dosarului de achizitie publica
Derularea contractului/acordului-cadru
Constituirea garantiei de buna executie, daca este cazul
Intrarea in efectivitate a contractului
Derularea cordului-cadru
Indeplinirea obligatiilor asumate prin contract
Finalizarea contractului
Receptia finala
Eliberarea garantiei de buna executie
Analiza procesului
FORMULARE
Formular nr. 1A Calendarul procedurii de atribuire - Licitatie deschisa
Formular nr. 1B Calendarul procedurii de atribuire - Licitatie restransa
Formular nr. 1C Calendarul procedurii de atribuire - Dialogul competitiv
Formular nr. 1D Calendarul procedurii de atribuire - Cererea de oferte
Formular nr. 1E Calendarul procedurii de atribuire - Negocierea cu publicarea prealabila a unui anunt de participare
Formular nr. 1F Calendarul procedurii de atribuire - Concurs de solutii
Formular nr. 2 Programul anual al achizitiilor publice
Formular nr. 3 Contract de furnizare
Formular nr. 4 Contract de servicii
Formular nr. 5 Contract de lucrari
Formular nr. 6 Acord-cadru de furnizare
Formular nr. 7 Acord-cadru de servicii
Formular nr. 8 Acord-cadru de lucrari
Formular nr. 9 Fisa de date a achizitiei
Formular nr. 10A Formular de oferta - furnizare
Formular nr. 10B Formular de oferta - servicii
Formular nr. 10C Formular de oferta - lucrari
Formular nr. 11 Scrisoare de garantie bancara
Formular nr. 12A Declaratie privind eligibilitatea
Formular nr. 12B Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006
Formular nr. 12C Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Formular nr. 12D Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Formular nr. 12E Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
Formular nr. 12F Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 3 ani .
Formular nr. 12G Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
Formular nr. 12H Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru
indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
Formular nr. 12I Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si a cadrelor de conducere
Formular nr. 13 Declaratie de confidentialitate si impartialitate
Formular nr. 14 Proces-verbal al sedintei de deschidere a ofertelor
Formular nr. 15 Raportul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica/de incheiere a acordului-cadru
Formular nr. 16A Licitatie deschisa - Pasi de urmat
Formular nr. 16B Licitatie restransa - Pasi de urmat
Formular nr. 16C Dialog competitiv - Pasi de urmat
Formular nr. 16D Negocierea cu publicarea prealabila a unui anunt de participare - Pasi de urmat
Formular nr. 16E Negocierea fara publicarea prealabila a anuntului de participare - Pasi de urmat
Formular nr. 16F Cererea de oferte - Pasi de urmat
Formular nr. 16G Concursul de solutii - Pasi de urmat
Formular nr. 17A Comunicarea acceptarii ofertei castigatoare
Formular nr. 17B Comunicarea rezultatului procedurii
Formular nr. 18A Contestatie - formular pentru persoane juridice
Fomurlar nr. 18B Contestatie - formular pentru persoane fizice
Formular nr. 19 Scrisoare de garantie bancara de buna executie
Alte acte normative cu relevanta in achizitii publice
Autoritatea de reglementare
Autoritati contractante
Operatori economici
Supraveghetorii sistemului
Principii in achizitii publice
Domeniul de aplicare
Exceptii de la domeniul de aplicare
Alte exceptii specifice de la domeniul de aplicare
Procesul de achizitie publica
Programul anual al achizitiilor publice
Identificarea necesitatilor
Estimarea valorii contractului de achizitie publica
Punerea in corespondenta cu CPV
Ierarhizare
Alegerea procedurii
Identificarea fondurilor .
Calendarul procedurii de atribuire
Definitivarea programului anual al achizitiilor publice
Elaborarea si transmiterea anuntului de intentie, daca este cazul
Documentatia de atribuire
Elaborarea caietului de sarcini sau a documentatiei descriptive
Stabilirea clauzelor contractuale
Stabilirea cerintelor minime de calificare si, daca este cazul, a criteriilor de selectare
Stabilirea criteriului de atribuire a contractului de achizitie publica
Completarea fisei de date a achizitiei
Stabilirea formularelor si modelelor
Constituirea garantiei de participare, daca este cazul
Notificarea Ministerului Finantelor Publice privind verificarea procedurala
Definitivarea documentatiei de atribuire
Chemarea la competitie
Elaborarea si publicarea anuntului de participare
Punerea la dispozitie a documentatiei de atribuire
Raspunsul la solicitarile de clarificari
Regului de comunicare si transmitere a datelor
Regului de participare si evitare a conflictului de interese
Derularea procedurii de atribuire a contractelor de achizitie publica
Primirea cadidaturilor si selectarea/preselectarea candidatilor, daca este cazul
Derularea rundelor de dicutii, daca este cazul
Termene minime pentru elaborarea ofertelor
Primirea ofertelor
Desfasurarea sedintei de deschidere
Modul de lucru al comisiei de evaluare
Examinarea si evaluarea ofertelor
Stabilirea ofertei castigatoare
Anularea procedurii de achizitie publica, daca este cazul
Elaborarea raportului privind procedura de atribuire
Atribuirea contractului de achizitie publica sau incheierea acordului-cadru
Notificarea rezultatului
Perioada de asteptare
Solutionarea contestatiilor
Semnarea contractului sau incheierea acordului-cadru
Transmiterea spre publicare a anuntului de atribuire
Definitivarea dosarului de achizitie publica
Derularea contractului/acordului-cadru
Constituirea garantiei de buna executie, daca este cazul
Intrarea in efectivitate a contractului
Derularea cordului-cadru
Indeplinirea obligatiilor asumate prin contract
Finalizarea contractului
Receptia finala
Eliberarea garantiei de buna executie
Analiza procesului
FORMULARE
Formular nr. 1A Calendarul procedurii de atribuire - Licitatie deschisa
Formular nr. 1B Calendarul procedurii de atribuire - Licitatie restransa
Formular nr. 1C Calendarul procedurii de atribuire - Dialogul competitiv
Formular nr. 1D Calendarul procedurii de atribuire - Cererea de oferte
Formular nr. 1E Calendarul procedurii de atribuire - Negocierea cu publicarea prealabila a unui anunt de participare
Formular nr. 1F Calendarul procedurii de atribuire - Concurs de solutii
Formular nr. 2 Programul anual al achizitiilor publice
Formular nr. 3 Contract de furnizare
Formular nr. 4 Contract de servicii
Formular nr. 5 Contract de lucrari
Formular nr. 6 Acord-cadru de furnizare
Formular nr. 7 Acord-cadru de servicii
Formular nr. 8 Acord-cadru de lucrari
Formular nr. 9 Fisa de date a achizitiei
Formular nr. 10A Formular de oferta - furnizare
Formular nr. 10B Formular de oferta - servicii
Formular nr. 10C Formular de oferta - lucrari
Formular nr. 11 Scrisoare de garantie bancara
Formular nr. 12A Declaratie privind eligibilitatea
Formular nr. 12B Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006
Formular nr. 12C Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Formular nr. 12D Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Formular nr. 12E Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
Formular nr. 12F Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 3 ani .
Formular nr. 12G Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
Formular nr. 12H Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru
indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
Formular nr. 12I Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si a cadrelor de conducere
Formular nr. 13 Declaratie de confidentialitate si impartialitate
Formular nr. 14 Proces-verbal al sedintei de deschidere a ofertelor
Formular nr. 15 Raportul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica/de incheiere a acordului-cadru
Formular nr. 16A Licitatie deschisa - Pasi de urmat
Formular nr. 16B Licitatie restransa - Pasi de urmat
Formular nr. 16C Dialog competitiv - Pasi de urmat
Formular nr. 16D Negocierea cu publicarea prealabila a unui anunt de participare - Pasi de urmat
Formular nr. 16E Negocierea fara publicarea prealabila a anuntului de participare - Pasi de urmat
Formular nr. 16F Cererea de oferte - Pasi de urmat
Formular nr. 16G Concursul de solutii - Pasi de urmat
Formular nr. 17A Comunicarea acceptarii ofertei castigatoare
Formular nr. 17B Comunicarea rezultatului procedurii
Formular nr. 18A Contestatie - formular pentru persoane juridice
Fomurlar nr. 18B Contestatie - formular pentru persoane fizice
Formular nr. 19 Scrisoare de garantie bancara de buna executie
Alte acte normative cu relevanta in achizitii publice
Transport in Bucuresti
-Edituri
-Top 10
-Cărţi noi
-Promoţii
-- 33,75 leiPRP: 45,00 lei
- 74,25 leiPRP: 99,00 lei
- 56,25 leiPRP: 75,00 lei
OPINIA CITITORILOR