Guerrilla Advertising

PRP: 32,90 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 21,39 lei
Diferență: 11,51 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: ISBN 973-99937-7
Editura:
Pagini: 352

DESCRIERE

Despre carte
Dupa ce a cucerit peste tot in lume milioane de partizani datorita viabilitatii conceptelor cuprinse in cartile din seria Guerrilla Marketing, Jay Conrad Levinson revine in Romania in forta cu Guerrilla Advertising. Multora li s-a parut exagerata asocierea termenului de luptator de gherila cu notiunea de marketing. Dar trebuie sa recunoastem ca in jungla afacerilor trebuie sa apelezi la metode neconventionale care sa te faca sa iesi din plutonul mediocritatii. Nu trebuie sa inveti sa cheltui mai mult, trebuie sa inveti sa castigi mai mult valorificand toate resursele.
Din numeroasele studii de caz prezentate, conceptele sunt usor de asimilat datorita stilului captivant si pragmatic specific lui Levinson. Capitolele cartii trateaza: concentrarea asupra publicului tinta, stabilirea unui buget si mentinerea in limitele acestuia, selectarea mijloacelor de comunicare in masa potrivite, brainstorming de gherila, realizarea unor imagini si texte eficiente, crearea reclamelor longevive, greseli care conduc la esecul reclamelor, vanzari promotionale, materiale care iti pot imbunatati relatiile cu publicul, necesitatea testelor care sa prezica cu acuratete rezultatele publicitatii si nu numai.

Despre autor
Jay Conrad Levinson este autor a 42 de carti de marketing dintre care 14 fac parte din seria Guerrilla Marketing, "cea mai bine vanduta serie de carti din istorie". Cartile lui au fost traduse in 37 de limbi si sunt folosite ca manuale de predare inclusiv in cursurile de MBA din intreaga lume.
A creat inca din 1958 reclama pentru multe companii mari si mici din intreaga lume. A obtinut numeroase si prestigioase premii pentru grafica, reclama de televiziune, video si radio. Este lider al workshop-urilor in domeniul marketingului.
Renumit profesionist in marketing, Jay Conrad Levinson a fost vicepresedinte al J. Walter Thomson Advetising si director de creatie la Leo Burnett Advertising inainte de a-si infiinta propria companie de consultanta in marketing, Guerrilla Marketing International.

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.2163 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.