Happy Money - stiinta cheltuirii cu rost
PRP: 37,57 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 30,81 lei
Diferență: 6,76 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Dunn Elizabeth
Editura: PUBLICA
Anul publicării: 2014
DESCRIERE
Happy Money este un proiect al editurii Publica, sustinut de MoneyGram International.
Daca iti inchipui ca banii nu aduc fericirea, inseamna ca nu stii sa ii cheltui. Happy Money face o trecere in revista a cercetarilor recente din domeniul stiintei cheltuirii banilor. Majoritatea oamenilor recunosc ca simt nevoia de indrumare profesionista in privinta obtinerii, economisirii si investirii banilor. In materie de cheltuire, majoritatea actioneaza in baza intuitiei. Cercetarile stiintifice demonstreaza insa ca aceste intuitii sunt de multe ori gresite.
Happy Money explica motivele pentru care banii pot aduce mai multa fericire, atunci cand se respecta cinci principii, de la alegerea experientelor in defavoarea bunurilor materiale, la cheltuirea banilor spre binele celorlalti. Aceste principii pot fi aplicate nu doar de persoane, ci si de companiile interesate sa isi faca mai fericiti angajatii si clientii. Elizabeth Dunn si Michael Norton arata cum diverse companii, ca Google, Pepsi si Crate& Barrel au transpus aceste idei in fapte.
Daca iti inchipui ca banii nu aduc fericirea, inseamna ca nu stii sa ii cheltui. Dunn si Norton fac apel la cele mai recente cercetari stiintifice pentru a demonstra cum se poate obtine maximum de fericire din banii castigati atat de greu. Happy Money nu este o achizitie, ci o investitie— si inca una desteapta.
Dan Gilbert, autor Stumbling on Happiness
Nimeni nu intelege mai bine ca Elizabeth Dunn si Michael Norton cum se poate obtine cat mai multa fericire din banii pe care ii cheltuim. Dunn si Norton utilizeaza observatii cat se poate de obisnuite, la indemana oricui, pe care le rafineaza cu o limpezime ce mai intai ne amuza, iar apoi ne pun pe ganduri. Impartasindu-ne cunostintele lor sub forma unor principii usor de aplicat, acestia ne fac un mare serviciu.
Dan Ariely, autor Irational in mod previzibil
Se spune ca„banii nu aduc fericirea“ si ca„banii nu pot cumpara dragostea“. Dar oare asa este? Nu cumva modul in care ii cheltuim are un impact direct asupra fericirii si asupra experientelor ce pot conduce catre dragoste? Si daca da, conteaza suma cheltuita? 5 lei sunt suficienti sa-ti aduca fericire? Dar 1 leu? La aceste intrebari, dar si la multe altele, vei primi un raspuns detaliat si convingator in aceasta carte de care multi dintre noi aveam mare nevoie sa fie scrisa.
Andrei Dinulescu
Senior Marketing Manager, South Eastern Europe
MoneyGram International
Nr. de pagini: 224
Anul aparitiei: 2014
Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe Link-ul de mai jos:
Daca iti inchipui ca banii nu aduc fericirea, inseamna ca nu stii sa ii cheltui. Happy Money face o trecere in revista a cercetarilor recente din domeniul stiintei cheltuirii banilor. Majoritatea oamenilor recunosc ca simt nevoia de indrumare profesionista in privinta obtinerii, economisirii si investirii banilor. In materie de cheltuire, majoritatea actioneaza in baza intuitiei. Cercetarile stiintifice demonstreaza insa ca aceste intuitii sunt de multe ori gresite.
Happy Money explica motivele pentru care banii pot aduce mai multa fericire, atunci cand se respecta cinci principii, de la alegerea experientelor in defavoarea bunurilor materiale, la cheltuirea banilor spre binele celorlalti. Aceste principii pot fi aplicate nu doar de persoane, ci si de companiile interesate sa isi faca mai fericiti angajatii si clientii. Elizabeth Dunn si Michael Norton arata cum diverse companii, ca Google, Pepsi si Crate& Barrel au transpus aceste idei in fapte.
Daca iti inchipui ca banii nu aduc fericirea, inseamna ca nu stii sa ii cheltui. Dunn si Norton fac apel la cele mai recente cercetari stiintifice pentru a demonstra cum se poate obtine maximum de fericire din banii castigati atat de greu. Happy Money nu este o achizitie, ci o investitie— si inca una desteapta.
Dan Gilbert, autor Stumbling on Happiness
Nimeni nu intelege mai bine ca Elizabeth Dunn si Michael Norton cum se poate obtine cat mai multa fericire din banii pe care ii cheltuim. Dunn si Norton utilizeaza observatii cat se poate de obisnuite, la indemana oricui, pe care le rafineaza cu o limpezime ce mai intai ne amuza, iar apoi ne pun pe ganduri. Impartasindu-ne cunostintele lor sub forma unor principii usor de aplicat, acestia ne fac un mare serviciu.
Dan Ariely, autor Irational in mod previzibil
Se spune ca„banii nu aduc fericirea“ si ca„banii nu pot cumpara dragostea“. Dar oare asa este? Nu cumva modul in care ii cheltuim are un impact direct asupra fericirii si asupra experientelor ce pot conduce catre dragoste? Si daca da, conteaza suma cheltuita? 5 lei sunt suficienti sa-ti aduca fericire? Dar 1 leu? La aceste intrebari, dar si la multe altele, vei primi un raspuns detaliat si convingator in aceasta carte de care multi dintre noi aveam mare nevoie sa fie scrisa.
Andrei Dinulescu
Senior Marketing Manager, South Eastern Europe
MoneyGram International
Nr. de pagini: 224
Anul aparitiei: 2014
Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe Link-ul de mai jos:
Transport in Bucuresti
-Edituri
-Top 10
-Cărţi noi
-Promoţii
-- 33,75 leiPRP: 45,00 lei
- 74,25 leiPRP: 99,00 lei
- 56,25 leiPRP: 75,00 lei
OPINIA CITITORILOR