Industria publicitatii (o abordare organizationala)

PRP: 39,50 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 33,97 lei
Diferență: 5,53 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2007

DESCRIERE

"Cercetarea de fata abordeaza dimensiunea organizationala a publicitatii, propunandu-si sa identifice in ce masura agentiile de publicitate– ca organizatii intensiv-cognitive, in care principala resursa o constituie angajatii si competentele detinute de acestia, esentiale pentru crearea bunurilor intangibile care se 'produc' aici (mesaje, simboluri continute in reclame)– practica un management democrat, fundamentat pe o cultura organizationala ce are in prim plan omul si prin urmare promoveaza valori menite sa ofere satisfactii in munca angajatilor-experti (libertatea, autodezvoltarea, creativitatea, initiativa, cooperarea, solidaritatea, flexibilitatea etc.). Lucrarea se adreseaza studentilor si specialistilor (cercetatori, profesori, dar si manageri) din domeniul publicitatii, comunicarii, dar si din domeniul sociologiei organizatiilor si al resurselor umane."



Anul aparitiei: 2007
Nr. pagini: 454

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.2106 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.